Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
najwyzszy znany mi wynik ALH na wtryskach 216 to 133KM na SERYJNYM programie ale auto bez katalizatora, po programie 157KM czy jakos tak
jesli na nowych 205 wyszło tylko 8KM wiecej to słabo, fakt ze remapem tuner podciągnał ale znaczy to ze musiał mocno mapy ruszać
do znudzenia, do ALH trzeba pakowac 216 bo cisnienie doładowania ma 1 Bar (tak jak starszy 110 konny AFN) i zwykle po tym zabiegu mamy okolice 125KM
jesli na nowych 205 wyszło tylko 8KM wiecej to słabo, fakt ze remapem tuner podciągnał ale znaczy to ze musiał mocno mapy ruszać
do znudzenia, do ALH trzeba pakowac 216 bo cisnienie doładowania ma 1 Bar (tak jak starszy 110 konny AFN) i zwykle po tym zabiegu mamy okolice 125KM
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Chyba nie do konca czytacie ze zrozumieniem albo ja cos zle kumam... Koledze mk4tdi w ALH w serii wyszlo 98,6KM, po zmianie na uzywane 205 i programie z wielkim trudem 132KM czyli przybolo ~33KM. Po zastosowaniu tego Valvoline i zmianie rozrzadu dodatkowo przybylo 8KM bez zadnego dlubania w programie
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
deskjet, faktycznie zasugerowałem sie odpiwedziami
tak czy inaczej te wtryski juz nie były najlepsze (ale czego oczekiwać od uzywek za 250PLN), bo seryjne wtryski w ALH robią około 125-130KM po remapie a na 205 sprawnych powinno wyjsc 140KM
byc moze były przypchane i ten specyfik poczynił takie cuda ? a moze hamownia inaczej zmierzyła, to tez są granice błędu pomiarowego
ja wiem jedno cudów nie ma
tak czy inaczej te wtryski juz nie były najlepsze (ale czego oczekiwać od uzywek za 250PLN), bo seryjne wtryski w ALH robią około 125-130KM po remapie a na 205 sprawnych powinno wyjsc 140KM
byc moze były przypchane i ten specyfik poczynił takie cuda ? a moze hamownia inaczej zmierzyła, to tez są granice błędu pomiarowego
ja wiem jedno cudów nie ma
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Nie wiem mozliwe ze to granica bledu pomiaru, ale gdy byl robiony program to hamowany byl kilka razy i nigdy nie zblizyl sie do 140KM. No ale mozliwe ze tam cos bylo przypchane, albo moze rozrzad lepiej ustawiony. No ale nie ma co juz gdybac
No moze i najlepsze nie sa, ale roznica miedzy tym co bylo w serii a tym co jest teraz jak dla mnie ogromna no i niby teraz jest 140KMcowboy pisze:te wtryski juz nie były najlepsze (ale czego oczekiwać od uzywek za 250PLN)
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
no bo seryjne w ALH to sa 0,185 bodajze, wiec bedzie róznica zwłaszcza po remapie
kwesti czy auto dymi, czy jest małe EGT, czy tuner pojechał z mapami w kosmos to juz inna sprawa
kwesti czy auto dymi, czy jest małe EGT, czy tuner pojechał z mapami w kosmos to juz inna sprawa
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
W weekend mialem okazje sprawdzic czy dymi bo w lusterku to nie widac dymu. Wracalismy z DE, moim golfem jechal brat a ja za nim drugim autem. No i przy normalnej jezdzie dymu praktycznie brak, tylko w momencie wcisniecia gazu na max pojawia sie maly bak a pozniej tylko lekko poddymia, ale nie jest to czarny kopciuch tylko taka mgielka.
Jak tuner robil korekty programu to mowil wlasnie cos o EGT ze musi tego pilnowac
Jak tuner robil korekty programu to mowil wlasnie cos o EGT ze musi tego pilnowac
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
mk4tdi, to mozliwe ze trafiły Ci sie jeszcze niełe wtryski, co niestety jest rzadkoscią
mozliwe ze ktos je czyscił przed sprzedażą i pozapychał nieco otworki i ten siuwax troche to przeczyscił
taki odkurz dymny jest OK, nieakceptowalne sa kłeby czarnego dymu
mozliwe ze ktos je czyscił przed sprzedażą i pozapychał nieco otworki i ten siuwax troche to przeczyscił
taki odkurz dymny jest OK, nieakceptowalne sa kłeby czarnego dymu
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ufff to mnie uspokoiles bo nie ma mowy o klebach czarnego dymu przy pelnym bucie. Poki co trzeba jezdzic i z czasem moze pomyslec o 216 bo jak wiadomo w miare jedzenia apetyt rosnie:-)
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
witam mam pytanko odnosnie 216 posiadam octavie AHF i zamontowałem do niej wtryski 216 przynajmniej tak mowił sprzedawca auto po montazu tych wtrysków troche lepiej zalczeło sie zachowywac ale szału nie było dymu tez nie puszczało ostatnio kolega zrobił mi korekte w sofcie i mowi ze przy tech wtryskach auto powinno teoche kopcic
ogolnie moje pytanie jest takie jak sprawdzic te wtrsyki czy to sa rzeczywiscie 216 poniewaz auto powinno miec ponad 150 KM a naprawde nie czuć tego
ogolnie moje pytanie jest takie jak sprawdzic te wtrsyki czy to sa rzeczywiscie 216 poniewaz auto powinno miec ponad 150 KM a naprawde nie czuć tego
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Jeden na 216 bedzie mial 145KM, drugi 150KM a jeszcze inny ponad 150KM. To wszystko zalezy od stanu wtryskow i ogolnie osprzetu i od samego softu, wiec nie ma co generalizowac ze ma miec 150KM. Zdemontowac wtryski i bedzie wiadomo czy to 216. Po drugie hamownia i tez wiadomo ile kucy jest, bo tak na oko to wiesz... Kumpel w mk4 ALH na 216 i bezdymnym sofcie ma 149,5KM
ALH + 205 + chip
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
wszystko zalezy od pompy wtryskowej
jak ktos ma starego 1Z to bedzie miał z bolem 140-145KM na 216, jak ktos ma AFNa to bedzie 150-160
a nowe ALH/AHF/ASV chyba nawet jeszcze ciutke mają wydajniejszą pompe wiec czasem zdarza sie ze jest nawet 165KM na 216, oczywiscie w połaczeniue z innymi modami typu FMIC lub hybrydowe mocniejsze turbo
pingwin12, AHF ma 205 w serii wiec nie ma takiego szały jak w ALH gdzie przybywa 25KM, zdrowy AHF dostaje około 15KM wiecej, ale za to po remapie mozesz liczyc na 150-155KM
najwiecej zyskuje AHH z pompą 11 gdzie ma 90KM w serii i program uwzgledniajacy malutkie otworki, tam po załozeniu 216 jest taki koks ze czesto gesto robi sie +45-50KM po samych wryskach, i przewaznie trzeba mapy sciagac na doł w dolnym zakresie obrotów bo jest za duzo momentu
jak ktos ma starego 1Z to bedzie miał z bolem 140-145KM na 216, jak ktos ma AFNa to bedzie 150-160
a nowe ALH/AHF/ASV chyba nawet jeszcze ciutke mają wydajniejszą pompe wiec czasem zdarza sie ze jest nawet 165KM na 216, oczywiscie w połaczeniue z innymi modami typu FMIC lub hybrydowe mocniejsze turbo
pingwin12, AHF ma 205 w serii wiec nie ma takiego szały jak w ALH gdzie przybywa 25KM, zdrowy AHF dostaje około 15KM wiecej, ale za to po remapie mozesz liczyc na 150-155KM
najwiecej zyskuje AHH z pompą 11 gdzie ma 90KM w serii i program uwzgledniajacy malutkie otworki, tam po załozeniu 216 jest taki koks ze czesto gesto robi sie +45-50KM po samych wryskach, i przewaznie trzeba mapy sciagac na doł w dolnym zakresie obrotów bo jest za duzo momentu
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
No ok lecz jeżeli chodzi o sprawdzenie czy te wtryski to są naprawdę 216 to tylko i wyłącznie rozebrqnie je i sprawdzenie numeru
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
niekonieczniepingwin12 pisze:No ok lecz jeżeli chodzi o sprawdzenie czy te wtryski to są naprawdę 216 to tylko i wyłącznie rozebrqnie je i sprawdzenie numeru
BOSCH ma na koncówce napis 764 ale nie jest to wydrązone wiec na uzywkach z nagarem cieżko to odczytać
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Cowboy ok a na stole do wtryskow pytam bo mam watpliwosci co do tego czy to sa 216
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości