Mój "oil catch tank"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- -=RAFAL=-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: wt wrz 01, 2009 00:23
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Mój "oil catch tank"
Witam
miałem dokładnie to samo - w całym dolocie sporo oleju, wszystkie rury zasyfione.
zdemontowałem wszystko co się dało, porządnie umyłem i całość zmontowałem na nowo
zamontowałem catch tank olia ale mam wrażenie że coś jest nie tak
zamontował jak na fotce niżej czyli z dekla dałem rurę do zbiorniczka a króciec z rurze dolotu zaślepiłem
wcześniej miałem zbiorniczek z dwoma króćcami i był wpięty szeregowo czyli z dekla zaworowego do zbiorniczka i ze zbiorniczka do dolotu ale słabo to działało bo rury były całe zawalone syfem a w zbiorniczku gromadziła się tylko woda. zmieniłem zbiorniczek na taki tylko z wejściem i całość syfu gromadzi się w zbiorniczku a czyste powietrze ulatnia się przez filterek
zauważyłem że przy takim połączeniu (jak na foto) auto zaczęło więcej palić
czy to normalne? i czemu tak się dzieje? a może to tylko mi się wydaje?
przy dłuższej jeździe ok 60km w miarę ze stałą prędkością wzrostu spalania nie zauważyłem, natomiast przy krótkich dystansach ok 5km wzrosło o ok litra
miałem dokładnie to samo - w całym dolocie sporo oleju, wszystkie rury zasyfione.
zdemontowałem wszystko co się dało, porządnie umyłem i całość zmontowałem na nowo
zamontowałem catch tank olia ale mam wrażenie że coś jest nie tak
zamontował jak na fotce niżej czyli z dekla dałem rurę do zbiorniczka a króciec z rurze dolotu zaślepiłem
wcześniej miałem zbiorniczek z dwoma króćcami i był wpięty szeregowo czyli z dekla zaworowego do zbiorniczka i ze zbiorniczka do dolotu ale słabo to działało bo rury były całe zawalone syfem a w zbiorniczku gromadziła się tylko woda. zmieniłem zbiorniczek na taki tylko z wejściem i całość syfu gromadzi się w zbiorniczku a czyste powietrze ulatnia się przez filterek
zauważyłem że przy takim połączeniu (jak na foto) auto zaczęło więcej palić
czy to normalne? i czemu tak się dzieje? a może to tylko mi się wydaje?
przy dłuższej jeździe ok 60km w miarę ze stałą prędkością wzrostu spalania nie zauważyłem, natomiast przy krótkich dystansach ok 5km wzrosło o ok litra
Mój "oil catch tank"
Panowie, bedzie to dobre do ALH ?? http://allegro.pl/oil-catch-tank-zbiorn ... 69960.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kolejnosc podlaczenia przewodow ma jakies znaczenie, czy bez roznicy w ktory krociec wepne przewod np. z zawora odmy ?
Kolejnosc podlaczenia przewodow ma jakies znaczenie, czy bez roznicy w ktory krociec wepne przewod np. z zawora odmy ?
Mój "oil catch tank"
średnice króćców proponuję 20mm, wtedy do tego jakiś wąż olejowy o podobnej średnicy, 4 opaski zaciskowe i to wszystko bez kombinowania zakładasz na króciec z odmy i wlot do rury powietrza,
cały układ zamknięty, w zimę nic nie zamarza, a oct spełnia swoją rolę doskonale,
przy zakupie proponuję zwrócić uwagę czy w środku jest jakaś siatka
cały układ zamknięty, w zimę nic nie zamarza, a oct spełnia swoją rolę doskonale,
przy zakupie proponuję zwrócić uwagę czy w środku jest jakaś siatka
GTB...
Mój "oil catch tank"
I ten oil catch tank z linku moze byc oprocz tej srednicy kroccow ( to az tak wazne ? ) ? Nic sie nie bedzie z tym dziac na pewno ? Bo czytalem rozne opinie na ten temat
Mój "oil catch tank"
maciek805, lepiej zachować oryginalną średnice króćców niż zmniejszać ją o połowę, dodatkowo w zimę przy krótkich odcinkach odma może ci zamarznąć (gluty/masło) przy małej średnicy króćców i wtedy zapewne wydmucha ci uszczelkę...
Mój "oil catch tank"
Czyli wychodzi na to, ze na taki oil catch tank z alegro musze wydac przynajmniej dwie stowki, bo te tansze maja krocce 10mm ? To chyba lepiej wykonac samo robke, ale czy spelni swoja funkcje tak samo jak ten ol catch tank z allegro ??
Mój "oil catch tank"
Jeżeli zrobię OCT na średnicy 20 mm z bidonu bez żadnych siatek itp w środku to będzie to spełniało swoją role ?
I czy ktoś miał problem z zamarzaniem na średnicy 20mm w zimę ? Chcę zrobić obieg zamknięty.
I czy ktoś miał problem z zamarzaniem na średnicy 20mm w zimę ? Chcę zrobić obieg zamknięty.
Mój "oil catch tank"
przejeździłem na swoim całą zimę i wszystko ok, nic nie zamarzło itp.
mam od properfekta oct i mogę polecić, rozmiar króćca robią na zamówienie
ja wziąłem 20mm, do tego wąż semperit 19mm i wszystko hula
pozdro
mam od properfekta oct i mogę polecić, rozmiar króćca robią na zamówienie
ja wziąłem 20mm, do tego wąż semperit 19mm i wszystko hula
pozdro
GTB...
Mój "oil catch tank"
Mozes zarzucic jakims linkiem o jaki oil catch tank chodzi ?-michau- pisze:mam od properfekta oct i mogę polecić, rozmiar króćca robią na zamówienie
Mój "oil catch tank"
http://www.properfekt.pl/akcesoria-samo ... -tank.html" onclick="window.open(this.href);return false;
GTB...
- JonnyQuest
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pt mar 08, 2013 00:08
Mój "oil catch tank"
Nie wiem w jaki sposób jest wykonane wnętrze tego oct,
ale wszelkie siatki, siateczki w środku to źródło kłopotów (szczególnie zimą jak zamarznie skroplona na niej woda/wilgoć)
olej po zmieszaniu z wodą tworzy gęste żółte gluty które obkleją nieszczęsne siteczko, fakt może lepiej będzie separować olej, kosztem częstego czyszczenia owego sitka ...
Co się stanie jak mały fragment siateczki się oderwie ?
być może konstrukcja tego oct wyeliminowała w/w problemy z ale nutka niepewności
Ale to nic.. zabawny Opis produktu:
"funkcjonalnie wykonany w bardzo niskiej cenie"
"Cena od 200zł"
Wiadomo że taki oct nie będzie kosztować 5 zł ale opis w stylu: w bardzo niskiej cenie jest
ale wszelkie siatki, siateczki w środku to źródło kłopotów (szczególnie zimą jak zamarznie skroplona na niej woda/wilgoć)
olej po zmieszaniu z wodą tworzy gęste żółte gluty które obkleją nieszczęsne siteczko, fakt może lepiej będzie separować olej, kosztem częstego czyszczenia owego sitka ...
Co się stanie jak mały fragment siateczki się oderwie ?
być może konstrukcja tego oct wyeliminowała w/w problemy z ale nutka niepewności
Ale to nic.. zabawny Opis produktu:
"funkcjonalnie wykonany w bardzo niskiej cenie"
"Cena od 200zł"
Wiadomo że taki oct nie będzie kosztować 5 zł ale opis w stylu: w bardzo niskiej cenie jest
Wysłano z klapka KUBOTA z użyciem Tapczantalk
Mój "oil catch tank"
Jeżdżę z tym dosyć długo, przelatałem całą zimę i nic się nie działo.
Siatki w środku są 3, z mocnego materiału, nie ma prawa coś się oderwać.
Nie wiem o jakich żółtych glutach piszesz, po zimie kiedy przejechałem kilkanaście tys. km. rozkręciłem na części pierwsze oct żeby porządnie wyczyścić.
Gęste gluty owszem były u mnie, ale tylko i wyłącznie koloru czarnego, była ich znikoma ilość, może z 20-30 ml na samym dnie.
Widziałem filmy na yt jak wylewali z tego kakao czy inne kolory substancji, u mnie jest wyłącznie olej koloru czarnego w środku.
Za jakiś czas będę ponownie go czyścił więc porobię fotki jak to wygląda w środku.
Siatki w środku są 3, z mocnego materiału, nie ma prawa coś się oderwać.
Nie wiem o jakich żółtych glutach piszesz, po zimie kiedy przejechałem kilkanaście tys. km. rozkręciłem na części pierwsze oct żeby porządnie wyczyścić.
Gęste gluty owszem były u mnie, ale tylko i wyłącznie koloru czarnego, była ich znikoma ilość, może z 20-30 ml na samym dnie.
Widziałem filmy na yt jak wylewali z tego kakao czy inne kolory substancji, u mnie jest wyłącznie olej koloru czarnego w środku.
Za jakiś czas będę ponownie go czyścił więc porobię fotki jak to wygląda w środku.
GTB...
Mój "oil catch tank"
Dokładnie ja czyszczenie robie przy zmianie oleju. Czarne glutopochodne maZie. Po sezonie to z dwa cm na dnie. Ale nie mam w nim siateczki bo zrobiłem go sam z bidon aluminiowy.
- -=RAFAL=-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: wt wrz 01, 2009 00:23
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Mój "oil catch tank"
u mnie problem się rozwiązał bo sprzedałem auto
powiem wam z własnych spostrzeżeń
miałem przez chwilę podobny zbiorniczek jak z allegro i owszem działał ale średnica przyłączy i rurek jest zdecydowanie za mała. przy końcówce nazbierało się trochę masła, zaraz masło i drobiny wody gromadziły się w rurce i po ok miesiącu jedna z rurek była już cała zalepiona.
zmieniłem całość na zbiorniczek własnej konstrukcji o większych średnicach i działało. Syf spływał, nic się nie blokowało ale............ nie wiem czemu wywalało jakiś błąd przy silniku (nie pamiętam dokładnie jaki - coś z powietrzem).
powiem wam z własnych spostrzeżeń
miałem przez chwilę podobny zbiorniczek jak z allegro i owszem działał ale średnica przyłączy i rurek jest zdecydowanie za mała. przy końcówce nazbierało się trochę masła, zaraz masło i drobiny wody gromadziły się w rurce i po ok miesiącu jedna z rurek była już cała zalepiona.
zmieniłem całość na zbiorniczek własnej konstrukcji o większych średnicach i działało. Syf spływał, nic się nie blokowało ale............ nie wiem czemu wywalało jakiś błąd przy silniku (nie pamiętam dokładnie jaki - coś z powietrzem).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 101 gości