Wybór interfejsu diagnostycznego.

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Maczeta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sty 29, 2013 16:59
Lokalizacja: Lublin

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: Maczeta » ndz mar 15, 2015 18:37

Oryginał CDP kosztuje około 16000zł ;) Wszystko to co po kilka stów to klony z tym, że jak to z klonami jedne działają lepiej inne gorzej. ;)



Awatar użytkownika
arek607
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw lip 12, 2012 17:09
Lokalizacja: Hrubieszów/Rzeszów

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: arek607 » ndz mar 15, 2015 21:32

Maczeta pisze:16000zł
Ło matko bosko :kac:

Czyli lepiej kupić taki za 500 czy ten za te 340 to będzie to samo??


VW Golf 1.9 TDI AJM 115KM LINK

Obrazek

Maczeta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sty 29, 2013 16:59
Lokalizacja: Lublin

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: Maczeta » pn mar 16, 2015 20:37

Dopytuj sprzedawców co mają. ;) Niektóre podobno mają problemy z BMW i FORD.
Ale też się ogłaszają ludzie co podobno poprawiają niektóre wersje. ;)



janusz038
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 01, 2015 09:49

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: janusz038 » wt mar 24, 2015 22:52

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=48 ... tabsAnchor" onclick="window.open(this.href);return false; a co powiecie o takim vagu ? tylko czy da radę bo mam kompa windows 7 starter 32 bit ale brak stacji dysków do odczytu ? a w komplecie dołączone jest CD ?Jak to w takim razie zainstalowac? a szukam czegoś Pl



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: VW_seller » wt mar 24, 2015 23:47

jak to zwykły vag ,możesz to z pendriva zainstalować i klucz dopisać


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1058
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: mat06 » ndz mar 29, 2015 17:59

Witam, czy poniższe interfejsy czymś się różnią, czy jest to to samo?

http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 27637.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/vag-kkl-pl-usb-ftdi-2 ... 20100.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-v ... 88858.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: Marcin TDI » ndz mar 29, 2015 19:01

ja u nich kupiłem kabel za 58zł i jestem zadowolony. Ten niebieski kabel też mam ,ale nie kupowałem u nich i ani razu się z autem nie połączyłem. Leży do dziś w szafie.


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
peres92
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob sty 12, 2013 23:54

vag908 dual k can usb, problem z sterownikiem w pc

Post autor: peres92 » pt kwie 03, 2015 14:46

witam posiadam kabel vag908 dual k can usb, używałem go z programem vcds 908.0 do puki nie padł mi dysk w laptopie (nie użytek komercyjny) chodził mi na win 7 oraz 8, pobrałem sterowniki z elektrody na 64bit program 908 z chomika wszystko się zainstalowało lecz w menadżerze zadań jest na żółto ross tech hex usb i jak robię aktualizacje to nic nie przyjmuje, owiście program się nie łączy z kablem.
proszę o jakieś podpowiedzi, próbowałem instalować na kilku laptopach z rożnymi systemami i zawsze to samo, czyżby uwalony kabel?



i8910a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz kwie 05, 2015 09:07

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: i8910a » ndz kwie 05, 2015 09:12

1)
- vw Golf V, 2008 1.4 TSI 122km
- 2008 r.
- kasowanie prostych błędów, diagnostyka podstawowych parametrów pracy silnika
- 150zł
2) czy lepiej kupić sam kabel i program pobrać osobno?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: VW_seller » ndz kwie 05, 2015 17:30

i8910a pisze: czy lepiej kupić sam kabel i program pobrać osobno?
po co się bawić w piractwo ? jak w zestawie masz legal program i mozna taniej kupic jak za 150zł .vag commander lub elm 327 to dobre kable


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1058
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: mat06 » pn kwie 06, 2015 23:31

A jaki najlepiej program polecacie? VAG-COM, Polski VAG, VCDS lite?
Słyszałem, że VAG-COM lubi uszkadzać sterowniki poduszek. Mój Golf jest rocznikowo z końcówki 2001, model 2002, istnieje ryzyko uszkodzenia?
System oczywiście Windows XP.


Obrazek

adr12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt kwie 07, 2015 09:44

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: adr12 » pt kwie 10, 2015 10:22

Jako że w tym temacie już było o programie TORQUE na androida, chciałbym zapytać, czy jeżeli po przetestowaniu złącza w VAG-COMie pokazuje taki mniej więcej komunikat: ,,OBD2 software should work'', to jest jakaś szansa, że ELM będzie coś czytał ze sterownika?

Pytam dlatego, że właśnie bawię się z montażem takiego dziwactwa jak Parrot asteroid na androidzie, który to posiada zarówno bluetooth, wifi jak i 3 złącza USB i zastanawiam się czy zestaw nie mógł by u mnie pełnić również roli MFA, którego nie mam. Nie chodzi mi o logi ani ,,głębszą'' diagnozę - od tego mam KKL tylko właśnie o komputerek spalania, może jakiś dodatkowy dashboard ( ciś. doładowania, temperatury.) i tyle, skoro już mam tego Asteroida.
Samochód to t4 z TDI ACV z 2000 (licznik z CANem), gdzie według wszelkich informacji z netu nic z OBD2 nie powinno działać ale ten komunikat mnie zastanawia.
Pytam dlatego, że nie mam nikogo w pobliżu, kto dysponuje jakimś ELMem a nawet kilkadziesiąt zeta szkoda wydać bez sensu.



riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: riccardoa » sob kwie 11, 2015 20:52

VW_seller pisze:.vag commander lub elm 327 to dobre kable
I co możesz zrobić tymi dobrymi kablami w Vagu? Zrobisz tym logi,ewentualnie długie kodowania w nowszych samochodach?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: VW_seller » ndz kwie 12, 2015 07:02

w nowszych tzn w jakich rocznikach ? do 2008r wystarczaja ,nowsze auta ludzie prowadzają do serwisu gdzie mają sprzety i kable po kilka nascie tyś zł które robią wszystko.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości