Problem z opdaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- PietRas17
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
- Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
- Kontakt:
Problem z opdaleniem
Witam!
Mam taki problem...nie moge odpalic swojego golfa. Otoż gdy przekrecam kluczyk rozrusznik kreci normalnie..wszystko jest ok ale samochod zapala i odrazu gasnie trudno nawet powiedziec ze zapali bo dzieje sie to tak szybko ze odrazu gasnie. Ale jak zaczne krecic i wciskac pedal gazu pare razy do oporu to zapali i niby wszystko jest ok.... jest to 1.9 TDi chyba marzec 94r.
swiece normalnie grzeja....co to moze byc pomocy??!!
pozdro!
Mam taki problem...nie moge odpalic swojego golfa. Otoż gdy przekrecam kluczyk rozrusznik kreci normalnie..wszystko jest ok ale samochod zapala i odrazu gasnie trudno nawet powiedziec ze zapali bo dzieje sie to tak szybko ze odrazu gasnie. Ale jak zaczne krecic i wciskac pedal gazu pare razy do oporu to zapali i niby wszystko jest ok.... jest to 1.9 TDi chyba marzec 94r.
swiece normalnie grzeja....co to moze byc pomocy??!!
pozdro!
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 18:14 przez PietRas17, łącznie zmieniany 2 razy.
Na pewno nie jest to immobilaizer. Auto nawet by niezakręciło rozrusznikiem, conajwyżej zapaliłyby się kontrolki i to wszystko.
Proponuje na początek podpiąć autko pod VAG-a i sprawdzić co w autku piszczy.
Proponuje na początek podpiąć autko pod VAG-a i sprawdzić co w autku piszczy.
MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
to auto nie miało jeszcze immo ... (chyba że na zamówienie)skubix pisze:Na pewno nie jest to immobilaizer. Auto nawet by niezakręciło rozrusznikiem, conajwyżej zapaliłyby się kontrolki i to wszystko.
Proponuje na początek podpiąć autko pod VAG-a i sprawdzić co w autku piszczy.
sprawdź kostkę stacyjki na początek
- PietRas17
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
- Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
- Kontakt:
moze sie nie znam ale dodawanie gazu ma znaczenie.
kiedys zrobilismy kawal koledze jak byl wstawiony i chcial carem jechac...wyjelismy mu bezpiecznik od pompy paliwa (bodajrze numer 15). kolega wsiadl i nie moze odpalic...wkoncu mu dalismy ten bezpiecznik i nadal nie mogl odpalic dopiero jak zaczal dodawac gazu to zapalil.
a jesli chodzi o moj przypadek to jezeli bym nie dodawal gazu to wogle bym go nie zapalil a jak depne do konca to wtedy uruchomie go...wiec chyba ma znaczenie.
kostka jest dobra. mysle ze to moze wina rozrzadu bo przeskoczyl...
kiedys zrobilismy kawal koledze jak byl wstawiony i chcial carem jechac...wyjelismy mu bezpiecznik od pompy paliwa (bodajrze numer 15). kolega wsiadl i nie moze odpalic...wkoncu mu dalismy ten bezpiecznik i nadal nie mogl odpalic dopiero jak zaczal dodawac gazu to zapalil.
a jesli chodzi o moj przypadek to jezeli bym nie dodawal gazu to wogle bym go nie zapalil a jak depne do konca to wtedy uruchomie go...wiec chyba ma znaczenie.
kostka jest dobra. mysle ze to moze wina rozrzadu bo przeskoczyl...
ja mialem taki immo kiedyś jak nie styknąłem gdzieś w odpowiednim czasie po przekręceniu kluczyka to pochodził z 10s i zgasł i musiałem odczekac 30s i znowu zapalał i tak w kółkoinek01 pisze:Zakreciloby i za chwile zgaslo. Przynajmniej przy fabrycznym immo.skubix pisze:Na pewno nie jest to immobilaizer. Auto nawet by niezakręciło rozrusznikiem, conajwyżej zapaliłyby się kontrolki i to wszystko.
ale to była własna a właściwie kolegi konstrukcja immo
kurcze ja bym sprawdził świece jeszcze raz i pokusił się nawet o ich wykręcenie i sprawdzenie
wlasnie chcialbym sie podpiac do tego tematu mam to samo co tu koledzy piszecie! Probuje zapalic bez gazu jak to na diesla przystalo jednak po przekreceniu stacyjki gasnie
tzn kreci wszystko ok ale nie odpala, dopiero po przytrzymaniu na rozruszniku i wcisnieciu gazu gdy jest zimny musi osiagnac ok 2000 obrotow i dopiero lapie! na poczatku myslalem ze cos z pompa ale uzyskalem wlasnie na tym forum rade zebym sprawdzil kostke stacyjki kupilem nowa ale nie wiem dokladnie jak ja zalozyc oczywiscie w golfie 1.9 tdi jesli ktos to robil prosilbym o jakies instrukcje.
tzn kreci wszystko ok ale nie odpala, dopiero po przytrzymaniu na rozruszniku i wcisnieciu gazu gdy jest zimny musi osiagnac ok 2000 obrotow i dopiero lapie! na poczatku myslalem ze cos z pompa ale uzyskalem wlasnie na tym forum rade zebym sprawdzil kostke stacyjki kupilem nowa ale nie wiem dokladnie jak ja zalozyc oczywiscie w golfie 1.9 tdi jesli ktos to robil prosilbym o jakies instrukcje.
:0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 192 gości