Zgasł silnik i nie chce odpalić
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zgasł silnik i nie chce odpalić
Posiadam Golfika 4.
Wczoraj jadąc autem stało się coś dziwnego, otóż w pewnym momencie auto opadło na mocy i zaczęło dziwnie szarpać. Gdy dodawałam gazu szarpał, natomiast jak trzymałam pedał gazu w jednej pozycji to zwalniał. Auto zaczęło nierówno chodzić (jakby na trzech cylindrach). Dziś odpaliłam auto i nadal nie miało mocy takiej jak wcześniej, jak przyspieszałam szarpał, później jak jechałam jednostajnie 90km/h to nierówne chodzenie nie byłlo tak bardzo odczuwalne. Aż w pewnym momencie zgasł silnik. Teraz gdy przekręcam kluczyk rozrusznik wcale nie kręci. Jest tylko pstryknięcie rozrusznika.
Ostatnio miałam wymieniany rozrusznik, dolewany olej do skrzyni. Zauważyłam na podwórzu lekki wyciek jakiegoś oleju ale niewielki. Rozrząd wymienany 60 000km temu i ostatnio pod komputerem wyskoczył objaw konczenia pompy.
Rocznik 1999r. 1.9 tdi, 110km
Kompletnie nie wiem co się mogło stać. Liczę na jakieś podpowiedzi bo auto jest mi potrzebne do pracy, a mechanicy otwierają warsztaty dopiero we wtorek.
Wspomnę jeszcze, że przed tym wszystkim auto chodziło dobrze, chwile po odpalaniu słychac było nierówne chodzenie ale mechanik powiedział, że to nic bo po chwili wracało do normy.
Wczoraj jadąc autem stało się coś dziwnego, otóż w pewnym momencie auto opadło na mocy i zaczęło dziwnie szarpać. Gdy dodawałam gazu szarpał, natomiast jak trzymałam pedał gazu w jednej pozycji to zwalniał. Auto zaczęło nierówno chodzić (jakby na trzech cylindrach). Dziś odpaliłam auto i nadal nie miało mocy takiej jak wcześniej, jak przyspieszałam szarpał, później jak jechałam jednostajnie 90km/h to nierówne chodzenie nie byłlo tak bardzo odczuwalne. Aż w pewnym momencie zgasł silnik. Teraz gdy przekręcam kluczyk rozrusznik wcale nie kręci. Jest tylko pstryknięcie rozrusznika.
Ostatnio miałam wymieniany rozrusznik, dolewany olej do skrzyni. Zauważyłam na podwórzu lekki wyciek jakiegoś oleju ale niewielki. Rozrząd wymienany 60 000km temu i ostatnio pod komputerem wyskoczył objaw konczenia pompy.
Rocznik 1999r. 1.9 tdi, 110km
Kompletnie nie wiem co się mogło stać. Liczę na jakieś podpowiedzi bo auto jest mi potrzebne do pracy, a mechanicy otwierają warsztaty dopiero we wtorek.
Wspomnę jeszcze, że przed tym wszystkim auto chodziło dobrze, chwile po odpalaniu słychac było nierówne chodzenie ale mechanik powiedział, że to nic bo po chwili wracało do normy.
- kacper13
- Ma gadane
- Posty: 214
- Rejestracja: czw paź 20, 2011 16:07
- Lokalizacja: SRC
- Auto: Golf 3 .1,6 .93r .GL
Zgasł silnik i nie chce odpalić
Użyj wyszukiwarki trochę tam jest napisane na takie tematy , może coś tam znajdziesz.
Zgasł silnik i nie chce odpalić
Na pierwszy strzał to sprawdził bym akumulator i połączenia od rozrusznika oraz masowe.Czy jak dasz na Piaty bieg auto idzie popchać (bez sprzęgła) chodzi mi o to czy czasem wał nie stoi,jeśli autem nie da się ruszyć a wał stoi to ....kołuj auto do pracy i zmień mechanika.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Zgasł silnik i nie chce odpalić
kirkaaa,
1 - Sprawdź przekaźnik 109 ( zimne luty etc )
2 - Szarpanie --- brudny nastawnik w pompie ... filtry , wtryski i podobne sprawy opisywane na forum
3 - Napisz do kogoś z regionu by podjechał z kablem i podpiął do autka ...
reszta od kolegi pironet,
1 - Sprawdź przekaźnik 109 ( zimne luty etc )
2 - Szarpanie --- brudny nastawnik w pompie ... filtry , wtryski i podobne sprawy opisywane na forum
3 - Napisz do kogoś z regionu by podjechał z kablem i podpiął do autka ...
reszta od kolegi pironet,
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Zgasł silnik i nie chce odpalić
Był dziś mechanik. Kręcił kołem na 5 biegu. Najprawdopodobniej jest zatarty silnik.... (olej jest w silniku). Wiecie jaki może być mniej więcej koszt naprawy? Albo wymiany silnika. Czy przez to mogło pójść coś jeszcze?
Zgasł silnik i nie chce odpalić
kirkaaa, hmmm a gdzie ma być oliwa jak nie w silniku a tak na poważnie --- bez rozebrania maneli - to wróżyć z fusów nikt tu nie potrafi ... co tam jeszcze poleciało - o ile rzeczywiście silnik się zatarł
Co do cen ... to masz wiele portali z silnikami + np forum gdzie koledzy sprzedają ...
O koszta to zapytasz mechanika - jak się dowiesz dokładnie co poleciało
Co do cen ... to masz wiele portali z silnikami + np forum gdzie koledzy sprzedają ...
O koszta to zapytasz mechanika - jak się dowiesz dokładnie co poleciało
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Zgasł silnik i nie chce odpalić
zgadza sięHaki pisze: bez rozebrania maneli - to wróżyć z fusów nikt tu nie potrafi
najpierw rozebrać i sprawdzić usterkę może pasek się zerwał i zawinął na wale
co do silnika to do czasu jak nie znajdziesz przyczyny nic nie wymyślisz,potem ocena silnika i kalkulacja czy warto naprawiać czy zagrać na loterii i kupić słupek
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Zgasł silnik i nie chce odpalić
No więc znalazłam mechaników którzy naprawili mi auto. Wymienili cały silnik, koszt to 3000zł. Niestety coś mi w nich nie pasowało i postanowiłam zabrać stary silnik i dać zaprzyjaźnionemu mechanikowi aby zobaczył co tam naprawdę się stało. Po rozebraniu ukazał się widok taki jak na zdjęciach. Zastanawiam się czy wyrzucać silnik na złom czy da się to jakoś naprawić. Nadmienię jeszcze, że po wymianie silnika auto nie działa tak jak powinno. Jazda już nie jest tak płynna jak wcześniej, nie ma tyle mocy, głośnej chodzi.
Mechanicy nie powiedzieli dokładnie co się stało, tylko twierdzili, że nie opłaca się regenerować. Lecz ten mój machnik powiedział, że oni najprawdopodobniej nie zdjęli ani miski, ani góry. Jedynie zakecili kołem i stwierdzili, że zatarty. Czy ten jeden tłok mógł być przyczyną zatarcia ? Dodaje jeszcze zdj panewek z jednego tloku :
Nieco chaotycznie napisane, ale myślę, że zrozumiecie. Jestem laikiem w tej dziedzinie, w dodatku kobietą więc proszę o wyrazy szacunku i nie wyśmiewanie się
Mechanicy nie powiedzieli dokładnie co się stało, tylko twierdzili, że nie opłaca się regenerować. Lecz ten mój machnik powiedział, że oni najprawdopodobniej nie zdjęli ani miski, ani góry. Jedynie zakecili kołem i stwierdzili, że zatarty. Czy ten jeden tłok mógł być przyczyną zatarcia ? Dodaje jeszcze zdj panewek z jednego tloku :
Nieco chaotycznie napisane, ale myślę, że zrozumiecie. Jestem laikiem w tej dziedzinie, w dodatku kobietą więc proszę o wyrazy szacunku i nie wyśmiewanie się
Zgasł silnik i nie chce odpalić
w mojej ocenie nie ma co ratować.Co do nowego silnika to dość dużo zapłaciłaś.Za te pieniądze to powinno śmigać jak ta lala.Ostatnio wymieniałem słupek w mk4 to koszt ok 1500 zł za słupek i 400 zł za robotę.Kupiłem na alledrogo niby z angola 150 tyś km ale na pewno miał więcej,śmiga jak ta lala od roku , klient nie narzeka.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości