Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Havan
- Użytkownik

- Posty: 293
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10
Post
autor: Havan » wt mar 17, 2015 22:06
ksiadzt
Mam pytanko masz może gdzieś ten wykres do wglądu jestem bardzo ciekawy jak przebiega

Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
-
ksiadzt
- Gadatliwa bestia

- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
-
Kontakt:
Post
autor: ksiadzt » wt mar 17, 2015 22:22
" onclick="window.open(this.href);return false;
styknie czy zeskanowac bo kiepsko widac

[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
-
Havan
- Użytkownik

- Posty: 293
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10
Post
autor: Havan » wt mar 17, 2015 23:27
niedostępne jest
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
-
ksiadzt
- Gadatliwa bestia

- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
-
Kontakt:
Post
autor: ksiadzt » śr mar 18, 2015 21:47
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
-
Havan
- Użytkownik

- Posty: 293
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10
Post
autor: Havan » śr mar 18, 2015 21:54
Szacun

Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
-
drakula500
- Użytkownik

- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
Post
autor: drakula500 » pt mar 20, 2015 09:58
ksiądz na jakim biegu ten moment 2400? na piątce?
Skrzynia TD czy TDI?
-
ksiadzt
- Gadatliwa bestia

- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
-
Kontakt:
Post
autor: ksiadzt » pt mar 20, 2015 21:39
nie byłem w kabinie więc ci nie powiem ale na 100% nie bo 5 nawet nie była wrzucona z powodu odciecia dawki było jep i obroty w dół albo wtryski albo pompa własnie sie tym zajmuje
na papierze jest 303nm 2314rpm/77kmh a 107km 3116rpm/103kmh więc wydaje mi sie że to bedzie 2-3 bieg i 4 w dół wykres idzie ale moge sie mylic po zmianie turbo i kolektora będe bardziej uswiadomiony
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
-
barzowskister
- Mały gagatek

- Posty: 51
- Rejestracja: ndz lut 22, 2015 15:31
Post
autor: barzowskister » czw mar 26, 2015 22:16
Panowie, pompa wtryskowa od LT 2.4L podejdzie normalnie pod AAZ'ta czy trzeba przekładać bebechy z pompy od LT do AAZ'ta?
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » czw mar 26, 2015 22:20
barzowskister, jak znajdziesz LT'eka z 4 cylindrowym silnikiem o pojemności 2.4L to sobie pompę przekładaj, ale zwróć uwagę jeszcze w którą stronę ta pompa pracuje

.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
Dziku VR6
- Pussy Wagon

- Posty: 3113
- Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontakt:
Post
autor: Dziku VR6 » czw mar 26, 2015 23:22
skladam mtdi na slupku anf, z czego zapodac pompe aby tez byla z wtrysku bezposredniego? ktos smiga nas takiej konfiguracji i czy jest moc na tym

?
-
Havan
- Użytkownik

- Posty: 293
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10
Post
autor: Havan » pt mar 27, 2015 08:59
Dziku VR6 pisze:skladam mtdi na slupku anf, z czego zapodac pompe aby tez byla z wtrysku bezposredniego? ktos smiga nas takiej konfiguracji i czy jest moc na tym

?
a jakbyś założył pompę od 1.9D i do tego tłokorozdzielacz 11 i falę z TDI? np de 110. Nie miało by to prawa jeździć?
a tak to chyba polecają pompę z landrovera 2,5 ale nie wiem jak to się przekłada na jazdę nie mam doświadczenia.
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
-
Developers
- Gadatliwa bestia

- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Post
autor: Developers » sob kwie 04, 2015 16:18
Panowie mam do was takie pytanie
Jestem po przerzutce silnika do golfa II
z 1.6 TD JR na 1.9 TD aaz
Skrzynie zamontowałem 4T bo zalezało mi na czasie miałem tylko 3 dni wolnego
sprzęgło 210mm
turbo TD04 13
pin z 1.6 TD dzisiaj zamontowałem i sprzęgło zaczeło się ślizgać chociaż jest nowe :/
I teraz jaką skrzynie najlepiej zamontować i sprzęgło zeby nic nie przerabiać z pół ośkami itp.. Przegubami ?
-
dybol666
- Nowicjusz

- Posty: 29
- Rejestracja: sob lut 23, 2013 13:25
Post
autor: dybol666 » wt kwie 07, 2015 08:07
Sprzęgło jak nowe to tylko Sachs. Ale pewnie na tej turbinie to i Sachs nie pomoże no szybko wstaje. Musisz przejść na skrzynie z tdi i bedziesz miał z głowy. przeróbki muszą być.
-
Developers
- Gadatliwa bestia

- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Post
autor: Developers » wt kwie 07, 2015 11:29
miałem lukasa 210mm w 1.6 TD ani razu się nie ślizgneło ale po pinie od 1.6 TD to ślizgu....
Mam sachsa nówkę bo myślałem, ze tamto jest na nic ale o dziwo po przerzutce było w stanie bardzo dobrym... Ale za duży moment i nie wytrzymuje.
Czyli pewnie najlepiej pewnie montować sprzęgło z g60 ? 228mm ? Czy vr6 ? Lub coś innego polecicie ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości