Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Michał_1977, przecież to garrett a nie TD04 dlatego nie znajdziesz tego oznaczenia co szukasz. W BMW był garrett jak i TD04
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Ło masz... ja myślałem,że TD04 były robione przez Garrett'amarcinas1983 pisze:W BMW był garrett jak i TD04
Ciekawe co ta kupa warta?...
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Michał_1977, jak chcesz td04 11stke to wal na P.W. oddam za tanie pieniądze z wężem do zasilania w olej i chyba coś jeszcze będę miał do niej.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Michal_1977,
Jesli sie nie myle jest to Garrett Tb2514 byly takie wlasnie w tds. wiem tylko ze ma duzy wirnik i kolo kompresji o wymiarach 40mm/54mm
Jesli sie nie myle jest to Garrett Tb2514 byly takie wlasnie w tds. wiem tylko ze ma duzy wirnik i kolo kompresji o wymiarach 40mm/54mm
Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
No właśnie z TD04,to bym wolał 13-kęmarcinas1983 pisze:jak chcesz td04 11stke
Śmigałeś na niej? Z jaką pompą współpracowała i jak to się przekładało na asfalt?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Jeździłem na niej i na m-tdi jak i na TDI z elektroniką. Na m-tdi 2,7 tys obr/min full boost, na TDI podobnie i podlewanie paliwem nic nie dawało. TDI pompa 10mm seria, m-tdi pompa 11mm. Według mnie to turbo nie nadaje się do TDI, nie wpasujesz się w zakres obrotów. TDI jeździ dobrze w zakresie 2-4 tys obr/min zaś TD woli wyższe obroty i tam pewnie TD04 się bardziej spisze. Chcesz mogę Tobie wysłać ją do testów nie będzie pasić to ją odeślesz mi i tyle.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Kusząca propozycja,ale najpierw muszę dokończyć składanie motoru,bo wisi wyhonowany na stojaku i czeka na poskładaniemarcinas1983 pisze:Chcesz mogę Tobie wysłać ją do testów nie będzie pasić to ją odeślesz mi i tyle.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
witam mam pytanie może trochę banalne ale dla świętego spokoju chce wiedzieć. mam garretta t3 w silnik 1.6 td nie znam oznaczenia. a mianowicie chodzi o ciśnienie doładowania, na luzie jakie jest lub jakie powinno byc? założyłem dzisiaj wskaźnik doładowania i na luzie ledwie dmucha 0,2. autem nie jeżdżę do nie mam hamulców jeszcze.
boga niema jest motur
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
nygus_cbr, jest ok, na luzie silnik nie ma obciążenia. Ciśnienie doładowania sprawdza się podczas jazdy.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
na luzie to powinno nawet byc na minusie to cisnienie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
dzięki za odpowiedz bo już myślałem ze turbawka padła!!
boga niema jest motur
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
W swojej audi 80 b4 TDI 1Z zamontowałem Turbo - Garrett Gt1549S- od Citroena Xantii II 1.9TD- 90KM
Koło kompresji 36,4mm/49mm
Wirnik 35,2mm/41,5mm - 9łopatek
A/R Gorącej muszli - 40
Na początku śmigałem na ori. T15, po tym na T2, zmieniłem na T2 z większym kołem kompresji od Gt1548 a od tygodnia śmigam na Gt1549S
Na razie nie mam żadnych logów, ale jak ogarnę to chętnie się nimi podzielę, mogę tylko napisać że wstaje minimalnie gorzej od t15, ale lepiej niż t2 - i ma większą wydajność niż t2 + mniej dławi wydech ze względu na większy wirnik (Exducer- na wylocie) 9łopat + muszla A/R40 (t15-34, t2-35). Samo wstawanie czuję że jest tak pomiędzy t15 a t2 ale co jest na duży plus- niska bezwładność, czyli nagły but - i turbo fajnie reaguje a nie tak jak w t2- była zwłoka. Oczywiście to "tylko" odczucia subiektywne, postaram się zrobić logi jak wstaje turbo i może uda mi się zrobić wykres w KPower. Ale na chwilę obecną jestem zadowolony z jazdy obecnie program jest jeszcze pod turbo t2 - max boost - 1.3bar. Również postaram się ogarnąć poprawkę programu, będzie ok. 1.45-1,5bar.
Koło kompresji 36,4mm/49mm
Wirnik 35,2mm/41,5mm - 9łopatek
A/R Gorącej muszli - 40
Na początku śmigałem na ori. T15, po tym na T2, zmieniłem na T2 z większym kołem kompresji od Gt1548 a od tygodnia śmigam na Gt1549S
Na razie nie mam żadnych logów, ale jak ogarnę to chętnie się nimi podzielę, mogę tylko napisać że wstaje minimalnie gorzej od t15, ale lepiej niż t2 - i ma większą wydajność niż t2 + mniej dławi wydech ze względu na większy wirnik (Exducer- na wylocie) 9łopat + muszla A/R40 (t15-34, t2-35). Samo wstawanie czuję że jest tak pomiędzy t15 a t2 ale co jest na duży plus- niska bezwładność, czyli nagły but - i turbo fajnie reaguje a nie tak jak w t2- była zwłoka. Oczywiście to "tylko" odczucia subiektywne, postaram się zrobić logi jak wstaje turbo i może uda mi się zrobić wykres w KPower. Ale na chwilę obecną jestem zadowolony z jazdy obecnie program jest jeszcze pod turbo t2 - max boost - 1.3bar. Również postaram się ogarnąć poprawkę programu, będzie ok. 1.45-1,5bar.
Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Żeby nie być gołosłownym przedstawiam świeże LOGI grupy 005 i 006 wrzucone w KPower (wiem że to nie jest w 100% wiarygodny program i są pewne odchyłki ale to dla poglądowego sprawdzenia "wydajności silnika")
LOGI robione na 3cim biegu
Program pod turbo T2, na razie trochę za mocno podciągnięta gruszka i w peaku przebija do 1,5-1,55Bar ale później już w miarę trzyma zadane ciśnienie, tak jak w programie- 1,3Bar
Setup: 1Z, wtryski 216,pompa 11mm Reno/Fala AFN, FMIC- Frontera, Turbo-gt1549S, wydech ori bez kata, EGR out, kolektor ssący ASZ
Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 9 gości