Dzięki pomocy kolegi spirit77 zajmowałem się podłączaniem wszystkiego ale gdy wszystko podłączyłem po przekręceniu stacyjki nie działa przekaźnik 67.Mógłby ktoś kto sie w tym zna zweryfikować czy wszystko jest podłączone tak jak ma być?
G2/4 czarno-biały łączysz z D13 w starej wiązce.
G1/6 brązowo-czerwony, możesz go podłączyć poprzez konektor żeński 6,3 mm do masy koło skrzynki przekaźników.
G1/3 czerwono-żółty, jest to przewód sygnałowy do załączania przekaźnika paliwa. Musisz mieć konektor żeński 2,8 mm do wpięcia go w podstawkę przekaźnika paliwa.
G1/8 biało-fioletowy czyli zasilanie wtryskiwacza monowtrysku wpinasz razem z zasilaniem pomp paliwa na wyjściu przekaźnika paliwa.
czarny masa
czerwony plus
podłączenie przekaźnika 67
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_98a52d0d2fd0c0022ca9e3734a43.jpg)
Pin 1 sygnał z ECU, dawny G1/3.
Pin 2 stały plus, dobrze by było by był tam bezpiecznik 15A.
Pin 4 plus po zapłonie, bierzesz z pinu 5 z gniazda nr 3 z przodu skrzynki.
Pin 8 prąd do pompy paliwa czyli wyjście.