1.6 bse G28, lambda
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 bse G28, lambda
witam,
wyskoczył mi taki komunikat: Abgas werkstatt. W pierwszej kolejności zapaliła się kontrolka od ESP, a później Check engin. Chwile później silnik zgasł.
Aby go odpalić trzeba było kręcić kilka, a nawet kilkanaście sekund. Przy ruszaniu spalanie dochodziło nawet do 90l/h.
Po podłączeniu po kompa wyskoczyły takie błędy:
2 foults found
16719 - Crankshaft Position Sensor (G28)
P0335-009- Malfunction
Freez Frame:
Bin. Bits: 0000100
Voltage: 3,540 V
Voltage:0,000 V
Voltage: 2,900 V
Bin. Bits: 00000001
Voltage:0,000 V
Voltage:0,340 V
Voltage:0,340 V
16706 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 - 009 - No signal- Intermited
Freez Frame:
RPM: 640/min
Bin. Bits: 00000100
(no units): 10,0
(no units): 0,0
Sonda Lambda gr.33 wskazywała wartość 2.03V. Dodam że ewidentnie czuć benzyną.
Czy dobrze zakładam iż padł czujnik położenia wałka?
Czy wartości dla sondy lambdy wskazują iż ona również jest do wymiany.
proszę o pomoc.
wyskoczył mi taki komunikat: Abgas werkstatt. W pierwszej kolejności zapaliła się kontrolka od ESP, a później Check engin. Chwile później silnik zgasł.
Aby go odpalić trzeba było kręcić kilka, a nawet kilkanaście sekund. Przy ruszaniu spalanie dochodziło nawet do 90l/h.
Po podłączeniu po kompa wyskoczyły takie błędy:
2 foults found
16719 - Crankshaft Position Sensor (G28)
P0335-009- Malfunction
Freez Frame:
Bin. Bits: 0000100
Voltage: 3,540 V
Voltage:0,000 V
Voltage: 2,900 V
Bin. Bits: 00000001
Voltage:0,000 V
Voltage:0,340 V
Voltage:0,340 V
16706 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 - 009 - No signal- Intermited
Freez Frame:
RPM: 640/min
Bin. Bits: 00000100
(no units): 10,0
(no units): 0,0
Sonda Lambda gr.33 wskazywała wartość 2.03V. Dodam że ewidentnie czuć benzyną.
Czy dobrze zakładam iż padł czujnik położenia wałka?
Czy wartości dla sondy lambdy wskazują iż ona również jest do wymiany.
proszę o pomoc.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
1.6 bse G28, lambda
Camshaft wałek rozrządu
crankshaft wał korbowy
Sondy na razie nie wymieniaj póki nie usuniesz usterki z czujnikiem.
crankshaft wał korbowy
Sondy na razie nie wymieniaj póki nie usuniesz usterki z czujnikiem.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
1.6 bse G28, lambda
06A 906 433L i zamienia się na 06A 906 433G
BOSCH 0 261 210 199 około 200 zeta.
http://allegro.pl/czujnik-walu-korboweg ... 02109.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BOSCH 0 261 210 199 około 200 zeta.
http://allegro.pl/czujnik-walu-korboweg ... 02109.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
1.6 bse G28, lambda
06A 906 262BR sonda lambda przed katalizatorem
06A 906 262BS sonda lambda za katalizatorem
06A 906 262BS sonda lambda za katalizatorem
Re: 1.6 bse G28, lambda
Czujnik wymieniony. Kontrolki już się nie palą, ale w dalszym ciągu spalanie przy ruszaniu pokazuje kosmiczne wartości 30-90 l/100 i czuć benzyną.
Za 3h podepnę po kompa. Na co zwracać uwagę? gr. 33 czy może coś jeszcze?
Za 3h podepnę po kompa. Na co zwracać uwagę? gr. 33 czy może coś jeszcze?
Re: 1.6 bse G28, lambda
Na VCDS-ie czysto. brak błędów.
Co może być powodem tak wysokiego chwilowego spalania?
Co może być powodem tak wysokiego chwilowego spalania?
1.6 bse G28, lambda
chwilowe spalanie zawsze takie będzie będzie przy ruszaniu.. jak jedziesz to jest już normalne czy nadal kosmiczne wartości?
1.6 bse G28, lambda
90l/100 to jest normalne? sorry, ale to nie nie jest bolid F1.
nie kręcę silnika aż na czerwone... problem występuje tylko przy ruszaniu od zera (max. 90l/100) wczesnej tak nie było. dopiero po rozpędzeniu auta do 50-100 km/h wartości jakoś wyglądajaą 0-30 l/100.
nie kręcę silnika aż na czerwone... problem występuje tylko przy ruszaniu od zera (max. 90l/100) wczesnej tak nie było. dopiero po rozpędzeniu auta do 50-100 km/h wartości jakoś wyglądajaą 0-30 l/100.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości