szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
ten kumpel od tdi to z szopy ? wez mu powiedz zeby sie ogarnal i nie gadal ludziom glupot . kat max 55 . zadne 70 .co za fantazje gosciu ma .
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
bioly05011, czyli co sie dzieje z pompą?
No to mu coś powiem, tłumaczył tym, że po takim przebiegu trzeba dac wczesniejszy wtrysk i wlasnie niezbyt mi sie to podobało.
Jak wrzuce wtryski 205 to cos vagiem bedzie trzeba ? Jak myslicie Panowie, rozwiążą one problem odpalania na zimnym/ostudzonym ? Czy ta pompa cos jeszcze pierdzieli i przez nią rownież jest ciezko odpalic ?
Dzisiaj tj poniedzialek rano, zagrzalem swieczki raz, odpalil na 1 lub dwa garki, zgasl, za drugim odpalil i zalaczyly sie po chwili wszystkie cylindry, kilka sekund brak reakcji na gaz lub ledwo pod tysiac obrotow podchodzily na bucie w podlodze, 5 sekund i jest reakcja ale mocy duzo mniej niz na cieplym.
No to mu coś powiem, tłumaczył tym, że po takim przebiegu trzeba dac wczesniejszy wtrysk i wlasnie niezbyt mi sie to podobało.
Jak wrzuce wtryski 205 to cos vagiem bedzie trzeba ? Jak myslicie Panowie, rozwiążą one problem odpalania na zimnym/ostudzonym ? Czy ta pompa cos jeszcze pierdzieli i przez nią rownież jest ciezko odpalic ?
Dzisiaj tj poniedzialek rano, zagrzalem swieczki raz, odpalil na 1 lub dwa garki, zgasl, za drugim odpalil i zalaczyly sie po chwili wszystkie cylindry, kilka sekund brak reakcji na gaz lub ledwo pod tysiac obrotow podchodzily na bucie w podlodze, 5 sekund i jest reakcja ale mocy duzo mniej niz na cieplym.
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
wymień sobie pompe wtryskową na początek lub zregeneruj starą .potem komplet wtrysków używanych zdrowych pewnych ,na afn 0.205 lepiej odpala moim zdaniem jak na serii.rejczel97 pisze:kilka sekund brak reakcji na gaz lub ledwo pod tysiac obrotow podchodzily
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
VW_seller, poprzedni wlasciciel podobno regenerował przed zimą tą co jest i dlatego ma czerwone plamki na srubach. Jak widac pompiarz pupa, robota zwalona, mozliwe też przez to coraz bardziej szarpie przez nastawnik - gromadzi sie coraz wiecej opiłków. Ale jednak za późno, jutro przyjdą mi wtryski 0.205, sprawdzone na stole pobierniczym z gwarancja, opornosc 98.5 wiec nie powinno byc zadnego problemu, za pompą już się rozglądam lecz budżet ostro ograniczony został
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
Dzieje się coś dziwnego!
Wleciały wtryski od AHF czyli 0.205
Zaczęło coś cykać/syczeć! Nie wiem co to, może podłkadki pod wtryski złe kupiłem - za niskie bo po ich wyciągnięciu były trochę mokre!
Możliwe że ciśnienie przedmuchiwało i tak cykało?
do tego jak ustawiłem nastawnikiem dawkę na coś ponad 0.4-4 to korekcje na wtryskach były coś ponad -3, obroty falowały bo wiadomo dawka taka że szatan się obudził jak ustawiłem że skakały od 3.6 do 5.5 to korekcje 3 na plusie na wszystkich 3 wtryskach, jak mam to odbierać? Mam na te 205'tki 30 dni gwarancji
Jak wróciłem do moich starych wtrysków to cykanie nie ustało - pewnie też o te podkładki bo mam tylko stare, lecz korekcje mieściły się w normie.
Dodam że silnik się tak giba do przodu i do tyłu podczas pracy co się nie działo przed wymianami wtrysków!
Problemy z odpalaniem wciąż mnie męczą, kąt wtrysku po tych zmianach na 205 wyszedł 57 a na serii 1Z jest 64 więc na przyspieszonym powinien palić lepiej a tu wciąż bez zmian - winna musi być tylko pompa - brak jakichkolwiek pęcherzyków oraz nowiutki filtr!
Co się dzieje że nim tak rusza do przodu i do tyłu na jałowych i czy cykanie to przez te podkładki?
Chyba mnie ten TDI'k wykończy
Wleciały wtryski od AHF czyli 0.205
Zaczęło coś cykać/syczeć! Nie wiem co to, może podłkadki pod wtryski złe kupiłem - za niskie bo po ich wyciągnięciu były trochę mokre!
Możliwe że ciśnienie przedmuchiwało i tak cykało?
do tego jak ustawiłem nastawnikiem dawkę na coś ponad 0.4-4 to korekcje na wtryskach były coś ponad -3, obroty falowały bo wiadomo dawka taka że szatan się obudził jak ustawiłem że skakały od 3.6 do 5.5 to korekcje 3 na plusie na wszystkich 3 wtryskach, jak mam to odbierać? Mam na te 205'tki 30 dni gwarancji
Jak wróciłem do moich starych wtrysków to cykanie nie ustało - pewnie też o te podkładki bo mam tylko stare, lecz korekcje mieściły się w normie.
Dodam że silnik się tak giba do przodu i do tyłu podczas pracy co się nie działo przed wymianami wtrysków!
Problemy z odpalaniem wciąż mnie męczą, kąt wtrysku po tych zmianach na 205 wyszedł 57 a na serii 1Z jest 64 więc na przyspieszonym powinien palić lepiej a tu wciąż bez zmian - winna musi być tylko pompa - brak jakichkolwiek pęcherzyków oraz nowiutki filtr!
Co się dzieje że nim tak rusza do przodu i do tyłu na jałowych i czy cykanie to przez te podkładki?
Chyba mnie ten TDI'k wykończy
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
podkladki musza byc 2.5mm ,ale korekcje -3 to dziwne ,przy takich podkladkach jak piszesz powinno być na + a nie na - ale nie ważne ,może coś źle poskładałeś ,ja stawiam na pompe słaba już nie daje ciśnienia. założ ori wtryski z nowymi podkladkami ,wyczysc porzadnie gniazda wtrysków ,wszystko musi byc czyste przed montażem.
ale te szarpanie to dziwne być może nastawnik tez już padniety ,na vagu jakieś błedy ?
ale te szarpanie to dziwne być może nastawnik tez już padniety ,na vagu jakieś błedy ?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
Dorzucam jeszcze filmik jak silnik pracuje w temperaturze powyżej 80*C na wtryskach AHF, na serii tak samo, oby winne były tylko te podkładki, to wskoczy pompa i powinno wszystko grać jak należy! Chyba że są jeszcze jakieś sugestie ? Dodam że sprawdziłem zaworek ten na górze pompy i jest wbity na 2.4mm.
https://youtu.be/1piO5H2eA5Y
https://youtu.be/1piO5H2eA5Y
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
brak dzwieku w filmie.
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
a bo się nagrało jednokanałowo, już daję ze zrobioną ścieżką dzwiękowa https://www.youtube.com/watch?v=KYb75KlSiwU
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
pali ci na każdy cylinder ? odkrec przewody od wtrysków przed wtrykami i 1 osoba kręci a 2 sprawdza czy podaje paliwo na wszystkie rurki i jak to podaje jak sika mocno to ok , jezdz do kogoś na pomiar sprężania cylindrów.
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
juz była sprawdzana kompresja, 26, 28, 28, 26.
Na każdym podaje ale nie wiadomo z jakim ciśnieniem, a klepie nawet przy 2 tysiącach obrotów, bo słychać... Pali na wszystkie cylindry, przy zapalaniu nie zawsze wszystkie naraz odpalają, ale po chwili zaskakują i pracuje. Jeszcze te drgania doszły i ruchy silnika...
Przecież nic mechanicznego by się w jeden dzień nie stało typu panewka czy jakaś inna część tylko stopniowo
A gdyby odpalił go na plaka z odłączonym N109 to można by było ustalić co jest winne temu cykaniu i ew drgawek gdyby to wszystko ustało? Tzn że problem by leżał w zasilaniu paliwowym.
Na każdym podaje ale nie wiadomo z jakim ciśnieniem, a klepie nawet przy 2 tysiącach obrotów, bo słychać... Pali na wszystkie cylindry, przy zapalaniu nie zawsze wszystkie naraz odpalają, ale po chwili zaskakują i pracuje. Jeszcze te drgania doszły i ruchy silnika...
Przecież nic mechanicznego by się w jeden dzień nie stało typu panewka czy jakaś inna część tylko stopniowo
A gdyby odpalił go na plaka z odłączonym N109 to można by było ustalić co jest winne temu cykaniu i ew drgawek gdyby to wszystko ustało? Tzn że problem by leżał w zasilaniu paliwowym.
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI
to juz jedynie pompe trza zamienić i bedzie się działać dalej
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI
Zauważyłem też że to cykanie i drgawki silnika zaczęły się po tym jak sobie za szybko puściłem sprzęgło i tak go do przodu i do tyłu szarpnęło, przymuliło i dojechałem do domu normalnie i potem coś takiego zauważyłem, a dodam że na 90% było na wykończeniu to łożysko od sprzęgła bo nic innego nie powinno powodować drgań jakie były od zakupu.
Nowe podkładki wskoczyły, pali, dynamika bardzo dobra, lecz około 3 tys obrotów dziura i potem słabiutko, chyba pompa już wymięka albo coś n75 się wali.
Jak tak myślę to pewnie czeka mnie zestawik - pompa wtryskowa, łozysko na sprzęgle + tarcza, może od vr6? i możliwe że n75 i plecionka troszkę już przepalona jak widziałem to pewnie przelot jak już... Ech niezła skarbonka z tego silnika a przed zakupem wszyscy zachwalali że niezniszczalny i bezawaryjny
Nowe podkładki wskoczyły, pali, dynamika bardzo dobra, lecz około 3 tys obrotów dziura i potem słabiutko, chyba pompa już wymięka albo coś n75 się wali.
Jak tak myślę to pewnie czeka mnie zestawik - pompa wtryskowa, łozysko na sprzęgle + tarcza, może od vr6? i możliwe że n75 i plecionka troszkę już przepalona jak widziałem to pewnie przelot jak już... Ech niezła skarbonka z tego silnika a przed zakupem wszyscy zachwalali że niezniszczalny i bezawaryjny
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI
wszystko mam jak cos ale to na pwrejczel97 pisze:czeka mnie zestawik - pompa wtryskowa, łozysko na sprzęgle + tarcza, może od vr6? i możliwe że n75 i plecionka
nie pękaj będziesz miał 12 aut w 3 lata jak ja to kiedyś kupisz dobre auto , tez kiedyś kupiliśmy tdi jeszcze w czasach kiedy nie było internetu więc wszystko samemu się myślało i kombinowało . tak naprawde to sa proste silniki z prostym osprzetem ale już już coś klęka to czas na wymiane bo jest takie brzydkie przysłowie z gó^na bata nie ukręcisz...coś się już zuzyło to trza naprawić wymienić żeby dalej jeździć .rejczel97 pisze:Ech niezła skarbonka z tego silnika a przed zakupem wszyscy zachwalali że niezniszczalny i bezawaryjny
a korekcje na wtryskach coś się poprawiły ?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości