szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » ndz mar 29, 2015 23:05

ten kumpel od tdi to z szopy ? wez mu powiedz zeby sie ogarnal i nie gadal ludziom glupot . kat max 55 . zadne 70 .co za fantazje gosciu ma .


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » ndz mar 29, 2015 23:47

bioly05011, czyli co sie dzieje z pompą?

No to mu coś powiem, tłumaczył tym, że po takim przebiegu trzeba dac wczesniejszy wtrysk i wlasnie niezbyt mi sie to podobało.
Jak wrzuce wtryski 205 to cos vagiem bedzie trzeba ? Jak myslicie Panowie, rozwiążą one problem odpalania na zimnym/ostudzonym ? :D Czy ta pompa cos jeszcze pierdzieli i przez nią rownież jest ciezko odpalic ?

Dzisiaj tj poniedzialek rano, zagrzalem swieczki raz, odpalil na 1 lub dwa garki, zgasl, za drugim odpalil i zalaczyly sie po chwili wszystkie cylindry, kilka sekund brak reakcji na gaz lub ledwo pod tysiac obrotow podchodzily na bucie w podlodze, 5 sekund i jest reakcja ale mocy duzo mniej niz na cieplym.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » wt mar 31, 2015 06:29

rejczel97 pisze:kilka sekund brak reakcji na gaz lub ledwo pod tysiac obrotow podchodzily
wymień sobie pompe wtryskową na początek lub zregeneruj starą .potem komplet wtrysków używanych zdrowych pewnych ,na afn 0.205 lepiej odpala moim zdaniem jak na serii.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » wt mar 31, 2015 07:57

VW_seller, poprzedni wlasciciel podobno regenerował przed zimą tą co jest i dlatego ma czerwone plamki na srubach. Jak widac pompiarz pupa, robota zwalona, mozliwe też przez to coraz bardziej szarpie przez nastawnik - gromadzi sie coraz wiecej opiłków. Ale jednak za późno, jutro przyjdą mi wtryski 0.205, sprawdzone na stole pobierniczym z gwarancja, opornosc 98.5 wiec nie powinno byc zadnego problemu, za pompą już się rozglądam lecz budżet ostro ograniczony został :?



Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » czw kwie 02, 2015 19:15

Dzieje się coś dziwnego!
Wleciały wtryski od AHF czyli 0.205
Zaczęło coś cykać/syczeć! Nie wiem co to, może podłkadki pod wtryski złe kupiłem - za niskie bo po ich wyciągnięciu były trochę mokre!
Możliwe że ciśnienie przedmuchiwało i tak cykało?
do tego jak ustawiłem nastawnikiem dawkę na coś ponad 0.4-4 to korekcje na wtryskach były coś ponad -3, obroty falowały bo wiadomo dawka taka że szatan się obudził :satan: jak ustawiłem że skakały od 3.6 do 5.5 to korekcje 3 na plusie na wszystkich 3 wtryskach, jak mam to odbierać? Mam na te 205'tki 30 dni gwarancji
Jak wróciłem do moich starych wtrysków to cykanie nie ustało - pewnie też o te podkładki bo mam tylko stare, lecz korekcje mieściły się w normie.
Dodam że silnik się tak giba do przodu i do tyłu podczas pracy co się nie działo przed wymianami wtrysków!
Problemy z odpalaniem wciąż mnie męczą, kąt wtrysku po tych zmianach na 205 wyszedł 57 a na serii 1Z jest 64 więc na przyspieszonym powinien palić lepiej a tu wciąż bez zmian - winna musi być tylko pompa - brak jakichkolwiek pęcherzyków oraz nowiutki filtr!
Co się dzieje że nim tak rusza do przodu i do tyłu na jałowych i czy cykanie to przez te podkładki?
Chyba mnie ten TDI'k wykończy :D :D :D



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » czw kwie 02, 2015 19:42

podkladki musza byc 2.5mm ,ale korekcje -3 to dziwne ,przy takich podkladkach jak piszesz powinno być na + a nie na - ale nie ważne ,może coś źle poskładałeś ,ja stawiam na pompe słaba już nie daje ciśnienia. założ ori wtryski z nowymi podkladkami ,wyczysc porzadnie gniazda wtrysków ,wszystko musi byc czyste przed montażem.
ale te szarpanie to dziwne być może nastawnik tez już padniety ,na vagu jakieś błedy ?


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » czw kwie 02, 2015 20:10

Dorzucam jeszcze filmik jak silnik pracuje w temperaturze powyżej 80*C na wtryskach AHF, na serii tak samo, oby winne były tylko te podkładki, to wskoczy pompa i powinno wszystko grać jak należy! Chyba że są jeszcze jakieś sugestie ? Dodam że sprawdziłem zaworek ten na górze pompy i jest wbity na 2.4mm.

https://youtu.be/1piO5H2eA5Y



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » czw kwie 02, 2015 20:27

brak dzwieku w filmie.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » czw kwie 02, 2015 20:46

a bo się nagrało jednokanałowo, już daję ze zrobioną ścieżką dzwiękowa https://www.youtube.com/watch?v=KYb75KlSiwU



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » czw kwie 02, 2015 22:50

pali ci na każdy cylinder ? odkrec przewody od wtrysków przed wtrykami i 1 osoba kręci a 2 sprawdza czy podaje paliwo na wszystkie rurki i jak to podaje jak sika mocno to ok , jezdz do kogoś na pomiar sprężania cylindrów.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » czw kwie 02, 2015 23:02

juz była sprawdzana kompresja, 26, 28, 28, 26.
Na każdym podaje ale nie wiadomo z jakim ciśnieniem, a klepie nawet przy 2 tysiącach obrotów, bo słychać... Pali na wszystkie cylindry, przy zapalaniu nie zawsze wszystkie naraz odpalają, ale po chwili zaskakują i pracuje. Jeszcze te drgania doszły i ruchy silnika...
Przecież nic mechanicznego by się w jeden dzień nie stało typu panewka czy jakaś inna część tylko stopniowo

A gdyby odpalił go na plaka z odłączonym N109 to można by było ustalić co jest winne temu cykaniu i ew drgawek gdyby to wszystko ustało? Tzn że problem by leżał w zasilaniu paliwowym.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI

Post autor: VW_seller » pt kwie 03, 2015 06:22

to juz jedynie pompe trza zamienić i bedzie się działać dalej


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » pt kwie 03, 2015 11:37

Zauważyłem też że to cykanie i drgawki silnika zaczęły się po tym jak sobie za szybko puściłem sprzęgło i tak go do przodu i do tyłu szarpnęło, przymuliło i dojechałem do domu normalnie i potem coś takiego zauważyłem, a dodam że na 90% było na wykończeniu to łożysko od sprzęgła bo nic innego nie powinno powodować drgań jakie były od zakupu.
Nowe podkładki wskoczyły, pali, dynamika bardzo dobra, lecz około 3 tys obrotów dziura i potem słabiutko, chyba pompa już wymięka albo coś n75 się wali.
Jak tak myślę to pewnie czeka mnie zestawik - pompa wtryskowa, łozysko na sprzęgle + tarcza, może od vr6? i możliwe że n75 i plecionka troszkę już przepalona jak widziałem to pewnie przelot jak już... Ech niezła skarbonka z tego silnika a przed zakupem wszyscy zachwalali że niezniszczalny i bezawaryjny :D



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI

Post autor: VW_seller » pt kwie 03, 2015 12:11

rejczel97 pisze:czeka mnie zestawik - pompa wtryskowa, łozysko na sprzęgle + tarcza, może od vr6? i możliwe że n75 i plecionka
wszystko mam jak cos ale to na pw
rejczel97 pisze:Ech niezła skarbonka z tego silnika a przed zakupem wszyscy zachwalali że niezniszczalny i bezawaryjny
nie pękaj będziesz miał 12 aut w 3 lata jak ja to kiedyś kupisz dobre auto , tez kiedyś kupiliśmy tdi jeszcze w czasach kiedy nie było internetu więc wszystko samemu się myślało i kombinowało . tak naprawde to sa proste silniki z prostym osprzetem ale już już coś klęka to czas na wymiane bo jest takie brzydkie przysłowie z gó^na bata nie ukręcisz...coś się już zuzyło to trza naprawić wymienić żeby dalej jeździć .

a korekcje na wtryskach coś się poprawiły ?


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości