Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Ma ktoś działające sterowniki do kabla, żeby obsłużyć Vaga? Potrzebuję dla Windowsa 7 64 bit.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Kącik posiadaczy MK4
Widzę że temat o hamulcach a że mnie też niedłuuugo czeka wymiana to już powoli rozmyślam co i jak pod uwagę biorę tylko ATE, teraz jedynie pytanie czy powerdisc czy zwykłe ATE? Ma ktoś jakieś porównanie w tej kwestii? U nie przód 288 a tył 230.
PS: W grę wchodził też swap na przód póki co na 312, bo podmianka w moim przypadku to sprawa prosta, jednak krzyczeć sobie krzyczą za to wciąż nie mało to sobie chyba dam z tym spokój a wiem że mogę żałować bo jednak klocki i tarcze nie wymienia się przecież co rok ale to jeszcze wszystko do przemyślenia.
Więc orientacyjnie jak wygląda kwestia tego ATE w porównaniu do ATE powerdisc, jakaś różnica jest w użytkowaniu i efektowności osprzętu?
Jeśli ktoś ma porównanie to opinia mile widziana
PS: W grę wchodził też swap na przód póki co na 312, bo podmianka w moim przypadku to sprawa prosta, jednak krzyczeć sobie krzyczą za to wciąż nie mało to sobie chyba dam z tym spokój a wiem że mogę żałować bo jednak klocki i tarcze nie wymienia się przecież co rok ale to jeszcze wszystko do przemyślenia.
Więc orientacyjnie jak wygląda kwestia tego ATE w porównaniu do ATE powerdisc, jakaś różnica jest w użytkowaniu i efektowności osprzętu?
Jeśli ktoś ma porównanie to opinia mile widziana
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
Re: Kącik posiadaczy MK4
Witam
Ja wybralem jednak zwykle ate sprzedający odradzali pawerdisc ze wzgledu na nacięcia przez co szybciej móga się pokrzywic, a jak jest z tymi tarczami 312 bo tez zastanawiałem się na swapem ale klocki ponoć są te same ...wiec czy hamowanie będzie dużo lepsze, u mnie swap to nie tylko zaciski ale jeszcze kola zimowe bym musiał zmienić wiec kwota robi się juz wieksza
Ja wybralem jednak zwykle ate sprzedający odradzali pawerdisc ze wzgledu na nacięcia przez co szybciej móga się pokrzywic, a jak jest z tymi tarczami 312 bo tez zastanawiałem się na swapem ale klocki ponoć są te same ...wiec czy hamowanie będzie dużo lepsze, u mnie swap to nie tylko zaciski ale jeszcze kola zimowe bym musiał zmienić wiec kwota robi się juz wieksza
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Kącik posiadaczy MK4
on6222, jeśli na zimę masz 15" to bankowo czekałaby Cię zmiana. Ja w zimie turlam się na seryjnych 16" a jeszcze się mieści w takowych wiec luzik.
Koszt tez się zwiększa w przypadku gdy tarcze z przodu masz 280, wtedy do zmiany lecą także jarzma, w przypadku 288 interesuje Cię tylko zacisk z 312 no i wiadomo gumki smarowanie to sprawy powiedzmy groszowe.
W kwestii 312 owszem klocki podchodzą te same, jednak tarcza jest większa przez co jest lepsze odprowadzenie ciepła i generalnie to też wpływa na efektowność hamowanie, zważywszy na większą średnice tarczy, bo im dalej od osi koła tym mniej zacisk musi się "namęczyć" żeby wyhamować nasze skorupy
Powerdisci się krzywią? no to dałeś mi do myślenia teraz kolego, bo hamulce ATE PD przód, tył do mojego to koszt prawie 1k a za "wydaje mi się" spokojnie można wyskubać przedni swap na zwykłych ATE No ale czas pokaże
Koszt tez się zwiększa w przypadku gdy tarcze z przodu masz 280, wtedy do zmiany lecą także jarzma, w przypadku 288 interesuje Cię tylko zacisk z 312 no i wiadomo gumki smarowanie to sprawy powiedzmy groszowe.
W kwestii 312 owszem klocki podchodzą te same, jednak tarcza jest większa przez co jest lepsze odprowadzenie ciepła i generalnie to też wpływa na efektowność hamowanie, zważywszy na większą średnice tarczy, bo im dalej od osi koła tym mniej zacisk musi się "namęczyć" żeby wyhamować nasze skorupy
Powerdisci się krzywią? no to dałeś mi do myślenia teraz kolego, bo hamulce ATE PD przód, tył do mojego to koszt prawie 1k a za "wydaje mi się" spokojnie można wyskubać przedni swap na zwykłych ATE No ale czas pokaże
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
Re: Kącik posiadaczy MK4
Stanley777, nie słyszałem jeszcze, że PD się krzywią. Znajomy ma w A3 komplet i jest zadowolony. Co do swap'a, to wystarczy dobrze poszukać ja dorwałem full na 312/256 za mniej niż 1k. Co prawda od 4motion, ale wrzucić podkładki i jest bajka.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Kącik posiadaczy MK4
Stanley777, jak masz 288 to wystarczą jarzma z 312 a nie zaciski o ile masz ate a nie FSIII. Z tym krzywieniem się tarcz to raczej mit, jak nie będziesz lał wody na gorącą jak cholera tarczę to nic się nie pognie
AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
Kącik posiadaczy MK4
a co jest potrzebne,żeby założyć 288 gdzie fabrycznie siedzą 280tki?
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Kącik posiadaczy MK4
Faktycznie pomieszałem mój błąd. Jak mam 288 a chce 312 to wystarcza jarzma, myślałem dobrze napisałem odwrotnie, reszta się zgadza
Więc w moim przypadku z 288 to tylko jarzma i cyc malina
Więc w moim przypadku z 288 to tylko jarzma i cyc malina
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jednak wolalem nie ryzykować i wziąłem zwykle ate oraz klocki zwykle bo na poczatku chciałem te powerdisc i ceramiczne klocki ale sprzedawca mnie przekonał ze nie warto i ze jest większe ryzyko skrzywionych tarcz , jeszcze w opcje wchodziły tarcze Zimmermanna i klocki ferodo bo cenowo taniej a jakość porównywalna ale jest zwykle ate na przodzie i na tyle i jest wszystko cacy nic nie piszczy
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
ciekawe o tych tarczach... zawsze myślałem, że jak jest lepsze odprowadzanie ciepła to mniejsze jest prawdopodobieństwo wykrzywienia tarczy
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja tez tak myślałem a sprzedawca twierdził inaczej w praktyce nie miałem także nie wiem i ponoć przez nacięcia mogą być głośniejsze ale to chyba mit
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
dopiero co wczoraj gadałem z gościem co amatorsko lata w rajdach...mówił że jeden sezon latał na nacinanych/nawiercanych tarczach i było git, na kolejny sezon spróbował zwykłych tarcz i mówi że szybko się pogięły...i efektywność hamowania spada zdecydowanie po kilku ostrzejszych hamowaniach...sezon wcześniej nie miał takich problemów, efektywność hamowania praktycznie cały czas taka sama.
Mity czy nie mity...ja osobiście na wentylowanych tarczach miałem przygodę typu kupa dymu i hamowania zero. Na nacinanych/nawiercanych nie miałem okazji dynamicznie hamować kilka razy, tak aby przetestować heble, ale podejrzewam że taka sytuacja nie miałaby miejsca...ewentualnie wystąpiłaby dużo później.
Kolejne tarcze na pewno kupię PD...i odpowiednie klocki do tego.
Mity czy nie mity...ja osobiście na wentylowanych tarczach miałem przygodę typu kupa dymu i hamowania zero. Na nacinanych/nawiercanych nie miałem okazji dynamicznie hamować kilka razy, tak aby przetestować heble, ale podejrzewam że taka sytuacja nie miałaby miejsca...ewentualnie wystąpiłaby dużo później.
Kolejne tarcze na pewno kupię PD...i odpowiednie klocki do tego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości