silnik gaśnie podczas jazdy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
silnik gaśnie podczas jazdy
,,Mój problem polega na tym, że podczas jazdy w najbardziej nieprzewidywalnym momencie, spadają jednostajnie obroty silnika i gaśnie. Kontrolki te co powinny się świecą. Natomiast nie mogę od razu odpalić silnika, pomimo to, że kręci. Dopiero po odczekaniu od3 do 5 min. samochód odpala i jadę dalej bez żadnego problemu. Nigdy nie zdarzyło się tak, że poczas jednego przejazdu z punktu A do punktu B zgasł mi dwa razy.
Nie wiem co może być przyczyną takiej sytuacji. Podejrzewam, że w zbiorniku paliwa jest mała pompka paliwa z filterkiem i może on jest już zatkany, w końcu mam Golfa III Variant 1,9 TD z 94' i to już parę ładnych lat. Może komuś się coś takiego przydarzyło. Proszę o jakieś wskazówki. Nie chcę jechać do mechanika, bo ze mnie zedrze, a pewnie to jakaś drobna część nawaliła, która kosztuje 20 zł. Proszę o pomoc. "
Witam serdecznie Szanownych forumowiczów . Pozwoliłem założyć nowy temat , mam nadzieje ,ze nie spotka mnie za to lincz publiczny . Mam identyczne objawy jak w wypowiedzi wyżej 1 silnik 1.9 TD AAZ 94 . Przeczyściłem już bak i ssaka , sprawdzałem immo ( po rozebraniu centralki nie widać nic podejrzanego ) . Przyszła kolej na wymiany ,według sugestii na forum postanowiłem wymienić elektrozawór jednak jako ,że jestem lajkiem postanowiłem sam nie grzebać sie w pompie i zaprowadziłem moją laleczke do "fachowca " . Pan fachowiec stwierdzil ze podlaczy moje autko do komputera , ukrywając troche śmiech wytlumaczylem grzecznie ze nici z jego planów . Po krótkiej konwersacji zostawilem u nirgo auto , mial cos znalezc- przyczyne, po kilku ladnych godzinach odebralem samochod , pan fachowiec powiedział ze znalazł tylko załamy wąż ciśnieniowy i bez komputera on nic nie zrobi, zapłaciłem mu 30 zł za założenie węża(!!!!!!) jednak nie dziwiąc mnie to nic nie pomogło , więc postanowiłem zasięgnać Waszej opini:
1. Czy w pierwszej kolejności powinienem wymienić elektrozawór czy inny podzespół?
2. Ewentualna wymiana elektrozaworu wymaga uszczelnienia ? Czy czynnosc ta jest prosta jak drut i jestem w stanie to zrobić na parkingu pod blokiem .
3. Poradzcie cokolwiek @
Nie wiem co może być przyczyną takiej sytuacji. Podejrzewam, że w zbiorniku paliwa jest mała pompka paliwa z filterkiem i może on jest już zatkany, w końcu mam Golfa III Variant 1,9 TD z 94' i to już parę ładnych lat. Może komuś się coś takiego przydarzyło. Proszę o jakieś wskazówki. Nie chcę jechać do mechanika, bo ze mnie zedrze, a pewnie to jakaś drobna część nawaliła, która kosztuje 20 zł. Proszę o pomoc. "
Witam serdecznie Szanownych forumowiczów . Pozwoliłem założyć nowy temat , mam nadzieje ,ze nie spotka mnie za to lincz publiczny . Mam identyczne objawy jak w wypowiedzi wyżej 1 silnik 1.9 TD AAZ 94 . Przeczyściłem już bak i ssaka , sprawdzałem immo ( po rozebraniu centralki nie widać nic podejrzanego ) . Przyszła kolej na wymiany ,według sugestii na forum postanowiłem wymienić elektrozawór jednak jako ,że jestem lajkiem postanowiłem sam nie grzebać sie w pompie i zaprowadziłem moją laleczke do "fachowca " . Pan fachowiec stwierdzil ze podlaczy moje autko do komputera , ukrywając troche śmiech wytlumaczylem grzecznie ze nici z jego planów . Po krótkiej konwersacji zostawilem u nirgo auto , mial cos znalezc- przyczyne, po kilku ladnych godzinach odebralem samochod , pan fachowiec powiedział ze znalazł tylko załamy wąż ciśnieniowy i bez komputera on nic nie zrobi, zapłaciłem mu 30 zł za założenie węża(!!!!!!) jednak nie dziwiąc mnie to nic nie pomogło , więc postanowiłem zasięgnać Waszej opini:
1. Czy w pierwszej kolejności powinienem wymienić elektrozawór czy inny podzespół?
2. Ewentualna wymiana elektrozaworu wymaga uszczelnienia ? Czy czynnosc ta jest prosta jak drut i jestem w stanie to zrobić na parkingu pod blokiem .
3. Poradzcie cokolwiek @
silnik gaśnie podczas jazdy!!
Sam elektro zawór można sprawdzić podając napięcie (+) z aku na zaworek i zobaczyć czy cyka
a może zaworek być dobry tylko winą może być jego przekaźnik.
sprawdź czy w przewodach paliwowych niema powietrza (wtedy jak ci zgaśnie)
filtr paliwa kiedy zmieniany ?
a może zaworek być dobry tylko winą może być jego przekaźnik.
sprawdź czy w przewodach paliwowych niema powietrza (wtedy jak ci zgaśnie)
filtr paliwa kiedy zmieniany ?
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
silnik gaśnie podczas jazdy!!
1. mozna sprawdzić elektrozawór ,ale jeśli on tylko się przycina bo zakładając wersję z elektrozaworem to on tylko sie zawiesza a nie padł całkiem .
2.Gdzie mam znależć ten przekażnik i ewentualnie jaki ma numerek ?
3. nie ma tam powietrza , filtr zmieniany przed zima. (JAK GO ODPALE PO ZAPOWIETRZENIU ŁAPIE ZA STRZAŁA I RÓWNO PRACUJE)
4. ostatnio miałem taką sytuacje zaparkowałem pod sklepem szybko wysiadłem , zamknąłem auto , niestety sklep zamknięty , spowrotem do samochodu a tu zonk nie chce odpalic . (IMMO?)
2.Gdzie mam znależć ten przekażnik i ewentualnie jaki ma numerek ?
3. nie ma tam powietrza , filtr zmieniany przed zima. (JAK GO ODPALE PO ZAPOWIETRZENIU ŁAPIE ZA STRZAŁA I RÓWNO PRACUJE)
4. ostatnio miałem taką sytuacje zaparkowałem pod sklepem szybko wysiadłem , zamknąłem auto , niestety sklep zamknięty , spowrotem do samochodu a tu zonk nie chce odpalic . (IMMO?)
silnik gaśnie podczas jazdy!!
przekaźnik ma również nr 109 można go znaleźć w skrzynce z bezpiecznikami można go reanimować było o tym na forum jak to zrobić lub kupić nowy koszt 35 zł na aledrogo
wymiana elektrozaworu nie jest zbyt skomplikowana wystarczy go wykręcić uważać na sprężynę i założyć nowy
wymiana elektrozaworu nie jest zbyt skomplikowana wystarczy go wykręcić uważać na sprężynę i założyć nowy
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
silnik gaśnie podczas jazdy!!
maks149nie ma u mnie przekaźnika o takim numerze , nie mylisz tego przypadkiem z 1.9 TDI a mówimy o 1.9TD ? elektrozawór bosha kosztuje 189zł!! znalazłem firmy FAE za 55 zł , jest sens to kupywać?
silnik gaśnie podczas jazdy!!
Masz racje nie doczytałem myślałem o 1.9 TDI
nie mamy pewności że to elektrozawór jeżeli już to kupił bym tańszy aby sprawdzić ew.wyeliminować jedną z przyczyn a gdyby okazało by się że to zaworek to w przyszłości wymienił bym go na boscha
sprawdzić immo albo alarm (o ile występuję) ew.go odłączyć u jakiegoś elektyka z tego co mi wiadomo to jeżeli wa aucie masz immo to na kablu od elektrozaworu powinna być osłonka uniemożliwiająca podpięcia zaworka z aku
zobacz jeszcze na ten rysunek o tych przekaźnikach (nie mojego autorstwa) przekaźnik z podpisany na rysunku jako r12 odpowiada za świece i pompę paliwa ma numer 104 a r3 za sterowanie silnika
nie mamy pewności że to elektrozawór jeżeli już to kupił bym tańszy aby sprawdzić ew.wyeliminować jedną z przyczyn a gdyby okazało by się że to zaworek to w przyszłości wymienił bym go na boscha
sprawdzić immo albo alarm (o ile występuję) ew.go odłączyć u jakiegoś elektyka z tego co mi wiadomo to jeżeli wa aucie masz immo to na kablu od elektrozaworu powinna być osłonka uniemożliwiająca podpięcia zaworka z aku
zobacz jeszcze na ten rysunek o tych przekaźnikach (nie mojego autorstwa) przekaźnik z podpisany na rysunku jako r12 odpowiada za świece i pompę paliwa ma numer 104 a r3 za sterowanie silnika
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2015 23:19 przez maks149, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
silnik gaśnie podczas jazdy!!
dobra to najpierw wymienie ten elektrozaworek . Czyli nie mam zadnego przekaźnika z tym związanego? Dam rade we własnym zakresie odłączyć immo?
silnik gaśnie podczas jazdy!!
patrz edit
nie wiem jakie masz zdolności poszukaj w dziale elektryka z tego co wiem usunięcie immo nie jest proste osobiście wybrał bym się do elektryka
nie wiem jakie masz zdolności poszukaj w dziale elektryka z tego co wiem usunięcie immo nie jest proste osobiście wybrał bym się do elektryka
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
silnik gaśnie podczas jazdy!!
tylko ,ze jesli cos z tym przekaznikiem by sie działo sądze , że świece żarowe też by wariowały , czy sie mysle?
silnik gaśnie podczas jazdy!!
Jeżeli chodzi o przekaźnik r12 to trzeba posprawdzać czy pompa działa tak jak powinna natomiast przekaźnik r3 niema nic wspólnego z świecami
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
silnik gaśnie podczas jazdy!!
dobra podpowiedz mi jeszcze jak najszybciej posprawdzac te przekazniki:)?
silnik gaśnie podczas jazdy!!
zobaczyć czy pstryka po podaniu napięcia wyciągnąć rozebrać plastikową obudowę może styki w środku są nadpalone jeśli tak polutuj styki lub wymień na nowy
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
silnik gaśnie podczas jazdy!!
czyli to moze byc :
1. elektrozawór?
2. przekażniki
3. immo
4.alarm
5. kostka stacyjki
dorzucisz cos jeszcze?:D
1. elektrozawór?
2. przekażniki
3. immo
4.alarm
5. kostka stacyjki
dorzucisz cos jeszcze?:D
silnik gaśnie podczas jazdy!!
wydaje mi się że tyle ale jeszcze niech ktoś inny się wypowie na ten temat może coś dorzuci
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości