gładka klapa blee
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czysta klapa to już przeżytek. Większość golfów po udanym czy mniej udanym tuningu ją ma.
Pomysł z usunięciem plastiku nad rejestracją fajny. Na niemiecki styl (no coż oni potrafią fajne rzeczy robić z Golfami).
Proponuję się przyjrzeć jak jest w VW Bora klapa. Tam jest taki patent. Mam zamiar coś takiego wykombinować. Ale to na razie plany.
Pomysł z usunięciem plastiku nad rejestracją fajny. Na niemiecki styl (no coż oni potrafią fajne rzeczy robić z Golfami).
Proponuję się przyjrzeć jak jest w VW Bora klapa. Tam jest taki patent. Mam zamiar coś takiego wykombinować. Ale to na razie plany.
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
I troche objasnien do rysunku
1 - mechaniz otwierania w klamkach Audi (pcha szpryche w dol)
2 - szprycha (odpowiednio wygieta metoda prob i bledow)
3 - zamek (czesc zewnetrzna)
4 - plaskownik (ten dospawany i wygiety do poziomu)
5 - blokada (cos w rodzaju tylejki z srubka w boku na ibus - jest regulacja )
6 - wklad klamki Audi (klamka to wklad i oslonka ktora montujesz od zewnatrz)
7 - to juz ciegienko do klamki wewnatrz auta
8 - zamek, a w zasadzie jego czec wewnetrzna
TO ZIELONE TO MASAKRA - ciegienko blokady otwierania - przeklalem je chyba 1000 razy bo utrudnia zabawe z wkladem i montazem klamek.
U gory - dobrze sie przypatrzcie - zauwazycie 2 okregi namalowane na niebiesko (na prawo od tej czarnej jedynki) - oryginalnie tam jest blacha, ale by ulatwic sobie montaz klamek wywiercilem tam 2 dziuty (15mm) bez nich chyba bym do dzisiaj kombinowal
Mam nadzieje ze opisik i rysunek Wam pomoga
1 - mechaniz otwierania w klamkach Audi (pcha szpryche w dol)
2 - szprycha (odpowiednio wygieta metoda prob i bledow)
3 - zamek (czesc zewnetrzna)
4 - plaskownik (ten dospawany i wygiety do poziomu)
5 - blokada (cos w rodzaju tylejki z srubka w boku na ibus - jest regulacja )
6 - wklad klamki Audi (klamka to wklad i oslonka ktora montujesz od zewnatrz)
7 - to juz ciegienko do klamki wewnatrz auta
8 - zamek, a w zasadzie jego czec wewnetrzna
TO ZIELONE TO MASAKRA - ciegienko blokady otwierania - przeklalem je chyba 1000 razy bo utrudnia zabawe z wkladem i montazem klamek.
U gory - dobrze sie przypatrzcie - zauwazycie 2 okregi namalowane na niebiesko (na prawo od tej czarnej jedynki) - oryginalnie tam jest blacha, ale by ulatwic sobie montaz klamek wywiercilem tam 2 dziuty (15mm) bez nich chyba bym do dzisiaj kombinowal
Mam nadzieje ze opisik i rysunek Wam pomoga
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
20 euro to placiz za gotowe blachy ktore tylko ladnie wspawasz i juz po robocie + troche szpachielki
a mozesz sie tez pobawic z wycinanie tych blach z drzwi Audi - pewnie taniej, ale wiecej szpachielki trzeba (ja osobiscie wole jak jest jak najmniej lub 0 ) no i efekt tez jest
a mozesz sie tez pobawic z wycinanie tych blach z drzwi Audi - pewnie taniej, ale wiecej szpachielki trzeba (ja osobiscie wole jak jest jak najmniej lub 0 ) no i efekt tez jest
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
a ja mam usuniety plastik z klapy tak jak widac na foto silownik z centralki zwykly w zupelnosci wystarcza do klapy po co kase wydawac na silniejsze (3 golfy juz tak zrobilem) jesli masz benzynke to ja proponuje fajne miejsce pod guziczek ale guziczka nie widac a jest super miejsce i latwo to zrobic na - jak jest zaslepka od ssania w dieslu ciegna przyspieszacza pod nia maly guziczek sie laduje i jest klasa, co do pradu w klapie proponuje cos pociagnac jednak a nei po przewodach z wycieczarki bo jak wiadomo tylna wycieraczka sie zalacza to pod maska odezwie sie za kazdym razem silniczek od spryskiwaczy a przeciez on tez juz na tyl nie ma psikac a oswietlenie wyciagnij poprostu te plastikowe lampeczki oryginalne co sa w platkiku blachowkreciki obracasz je i pasuja jak talala - w przydapku takiej przerowki jak widac na vwzone pozdrawiam i zycze udanych rpzerowbnek P.S. wydaje mi sie ze cena z malowanie klapy to 300zl powinno byc max jesli chodzi o dobra cene
No mi sie znudzila.... w poprzednim 1.3 mialem zaspawana klape (przy okazji dzwona zrobilem) ale w nofym juz nie zaspawan na 100%.
Genealnie w chwili obecnej wogole mi sie ni podoba zaspawana klapa
Ewentualnie sam pasek po rejestracji wywalic i blache, ale poki co mam zaspawany pasek nad rejestracja i to mi sie bardzo podoba....
Genealnie w chwili obecnej wogole mi sie ni podoba zaspawana klapa
Ewentualnie sam pasek po rejestracji wywalic i blache, ale poki co mam zaspawany pasek nad rejestracja i to mi sie bardzo podoba....
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
WRHZ pisze:a ja mam usuniety plastik z klapy tak jak widac na foto silownik z centralki zwykly w zupelnosci wystarcza do klapy ...
zgadzam sie w 100%, w poprzednim mialem ze 2 lata i dzialal,
w obecnym tez mam dodatkowo zalozone otwieranie ze srodka i bangla bez problemu. Taki najzwyklejszy chyba do 3 kg o ile sie nie myle
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Re: g?adka klapa blee
jesli masz zamiar wyrzucic tylna wycieraczke to podlacz silownik do zamka klapy, wtedy pchniecie dzwigni spryskiwacza tylnej szyby otwoworzy ci klape. mialem tak kiedys w swoim golfie i z tego co pamietam to zaden problem i chyba nawet niczego nie przerabialem (wszystko dzialalo w oparciu o seryjne elementy)kacjen pisze:Przyznam szczerze znudzi? mi sie˛ juz˙ widok g?adkich klap w golfikach.. nie zeby to by?o brzydkie ale juz˙ ma?o oryginalne.
Zobaczy?em w któryms´ z niemieckich pisemek ciekawszy pomys? - zwe˛z˙enie od góry oryginalnego miejsce na rejestracje tak ze oryginalny plastik zosta? usuniety a na rejestracje˛ zosta?o tylko tyle miejsca zeby by?o widac´ literki (zmieni?a sie˛ wysokos´c´ a nie szerokos´c´ tego miejsca). Mam zamiar zrobic´ cos takiego w swoim golfiku, ale nie wiem jak rozwia˛zac´ ta˛ operacje˛. Os´wietlenie jakos´ zrobie˛, najwyzej dam inna˛ lampke˛, ale co z zamkiem?? Elektromagnes?? czy co?? Nie chce˛ miec´ dziury na kluczyk w klapie wola?bym otwierac´ ja˛ z kabiny. Moz˙e ktos´ ma pomys? jak to wszystko rozwia˛zac??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 355 gości