Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » wt mar 17, 2015 20:33

wczesniej pisalem juz o tym; silnik bardzo agresywnie reaguje na dodanie gazu i przy zmianie biegow(choc mniej odczuwalne), wystarczy lekko dodac gazu a silnik od razu ma ''kopa'', do szybkiej agresywnej jazdy jest to nawet spoko, ale do normalnego uzytkowania nie jest to do konca takie ok, czy moze miec to cos wspolnego z wywaleniem n249?swiece nowe, dv nowy aso



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » śr mar 18, 2015 17:23

przeziom, jak napisałeś 10-13 bar tak oczywiście być nie może różnica pomiędzy cylindrami max 0,5 i to za dużo , ogólnie jak wiadomo 1.8t jest odpręzony tak że będzie miał na pewno mniej niż zwykłe 20v a ile ma to ci nie powiem ...


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
przeziom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: pt lis 25, 2011 09:39
Lokalizacja: Kielce

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: przeziom » czw mar 19, 2015 01:37

homer21, własnie wyczytałem w różnych miejscach różne wartości. Rozbierzność maksymalna nie powinna być większa niż 10% podobno.


---
facebook.com/*#cenzura#*

k24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:48

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k24 » ndz mar 22, 2015 10:57

ja w swoim na sucho i ciepły ok 70*C olej (czyli tak jak się powinno mierzyć) miałem 13.5-14 w 1.8T po przebiegu ok 160tkm.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » ndz mar 22, 2015 11:30

podpowie mi ktos na pytanie czy brak n249 moze byc przyczyna agresywnej reakcji na dodanie gazu i przy zmianie biegow



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz mar 22, 2015 12:12

Najlepiej nagraj jakis filmik to będzie wiadomo oco chodzi bo teraz to jak we mgle xD


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » ndz mar 22, 2015 13:56

na filmie nie bedzie tego widac, to po prostu czuc :helm: , nie jest to jakies bardzo nierzyjemne, ale troche to drazni



czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » wt mar 24, 2015 17:49

Panowie mam problem ze światłem stop po swapie. Wcześniej nie podłączałem czujnika położenia sprzęgła i czujnika przy pedale hamulca. W kostce od czujnika pedału hamulca są 4 piny. Pin 4 (czerowno-czarny) i pin 3(biało-żółty) podpiąłem do czarnej kostki którę następnie idą do sterownika silnika. Zostały pin 1(czerowno-brązowy) i pin 2(czarno-niebieski) i teraz pytanie gdzie mam je podłączyć ? Z czujnika pedału sprzęgła wychodzą 2 piny. Pin 2 (biało-czerwony) poprowadziłem do sterownika a pin 3( czarno-niebieski) gdzie mam podłączyć?



k24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:48

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k24 » śr mar 25, 2015 22:28

Sławek, prawdopodobnie wyrzucenie n249 spowodowało tą agresywną reakcję.

Jest jeszcze jedna opcja. ruszałeś gruszkę od turbiny?



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » czw mar 26, 2015 10:38

gruszka nic nieruszalem, po swapie wywalilem n249,n112, sai, przed swapem, kawalek sie ta octavia przejechalem niczym wyjalem silnik, i z tego co pamietam gaz inaczej reagowal, podobnie jak w moim tdi, tak plynnie



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » czw mar 26, 2015 12:35

masa auta nie ta więc może w tym leży problem ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pt mar 27, 2015 20:20

wiec co vry oryginalnie jezdza jeszcze mniej przyjemniej?
zalozylem spowrotem n249, i znacznych roznic nie odczulem, no moze ze troche mniej reaguje na gaz



ziutsane
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn cze 11, 2012 21:50

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ziutsane » pt mar 27, 2015 21:34

A n75 ? Podmieniales ?



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pt mar 27, 2015 23:02

nie podmienialem, gosc ktory sprawdzal logi pisal ze doladowanie jest oki i ladnie trzyma, wiec n75 bym wykluczyl



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości