[MK1] Co zrobic z 1.6 TD CY?? Moc..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

[MK1] Co zrobic z 1.6 TD CY?? Moc..

Post autor: garczus » sob wrz 23, 2006 00:22

Jak odpicowac CY zeby mial z 90km. Poprostu chodzi mi o lepsza dynamike i widok kozaczka z Mk3 1.9TDi jak moj golfer go robi:P:P
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 17:56 przez garczus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Co zrobic z 1.6 TD CY??

Post autor: leo... » sob wrz 23, 2006 00:39

garczus pisze:Jak odpicowac CY zeby mial z 90km. Poprostu chodzi mi o lepsza dynamike i widok kozaczka z Mk3 1.9TDi jak moj golfer go robi:P:P
qp AFN'a i zaczipsuj :bajer:



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » sob wrz 23, 2006 08:38

hehe... Ja jendak zostane przy moim staryn Dieselku:P):P


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 23, 2006 09:16

garczus, zwiększ ciśnienie doładowania, dawkę paliwa, obróć membrankę i Ic'ek


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » sob wrz 23, 2006 22:12

a w jaki sposob zwieksdzyc cisnienie w turbinie??

[ Dodano: 23 Wrz 2006 22:13 ]
a co mi dadza nadwymiarowe tloki, bo slyszalem ze niektorzy tez zakladaja??


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz wrz 24, 2006 09:08

garczus, jaką masz turbinę?? jakieś oznaczenia?? A z tymi tłokami to szkoda kasy!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » ndz wrz 24, 2006 14:59

turbinke mam orginal od CY, nie wiem jakie tam byly. Napewno garet.Musze sie wbic na kanal i obczajic.
A ile ICek mi da konikow ??


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz wrz 24, 2006 15:10

nieda ci koni tylko niebedzie ci slabnac auto jak bedziesz go palowal za mocno

a jak podniesiesz cos mocy to przyda sie i to bardzo



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » ndz wrz 24, 2006 22:36

prosze pisac dalej jakie mody zrobic,, bo musze wiedziec na czym stoje...


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pn wrz 25, 2006 00:21

garczus pisze:prosze pisac dalej jakie mody zrobic,, bo musze wiedziec na czym stoje...
stoisz na sieczkarni z którą niewiele można zrobić - turbina może być też KKK (oby) - bardziej trwałe są ...



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn wrz 25, 2006 15:08

garczus, zrób zdjęcie silnika, pompy, zobacz jakie masz turbo !! I czy silnik jest sprawny nie cieknie??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » pn wrz 25, 2006 21:49

Moj tata mowi ze zalozylk tam turbinke od AUDI 100 2.0 TD z 90r.
a dlaczego niewiele mozna z takim motorem zrobic??


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » wt wrz 26, 2006 10:50

garczus pisze:Moj tata mowi ze zalozylk tam turbinke od AUDI 100 2.0 TD z 90r.
a dlaczego niewiele mozna z takim motorem zrobic??
niewiele??? ja mam w prawdzie 1.9td ale już objechałem bmw e-30 (1.6 benzyna) i łeb w łeb jechałem z 90km TDI passatem a nadmienie że powoli ślizga mi sie sprzęgło. a zrobiłem tyle:
- intercooler od mondeo
- gruszka w pompie od 1.6TD JR BOOST PIN
- wycięty kat i tłumik (został tylko końcowy)
- ustawienie dawki paliwa na pompie
- podkręcenie tubawki do ok 1.2-1.3 (ale dopiero po założeniu coolera), bo faktycznie cooler pomaga w nie straceniu laga ale też obniża ciśnienie turbawki (chociaż zależy jeszcze jakiej dugości są przewody które wychodzą od coolera i innych np. ilość kolanek, załamań na przewodach)
Obczaj moją strone tam pokazany jest silnik z coolerem


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » wt wrz 26, 2006 11:24

tez mam CY w mkII tyle ze od passata , troche sie musialem pobawic zeby np zrobic wydech na 55mm po wew , i bez zmiany kolektorow......
tak jak juz koledzy mowili przekrec grzyba i podpiluj podkladke (tylko nie za bardzo bo bedzie sie dusil ). pobaw sie dawka (oczywiscie jezeli znasz temat) , skrac zawor upustowy na turbo , z wydechu zrob przelotke (moze byc tak jak u mnie 55mm po wew , naprawde spora roznica , u mnie siedzi k24 i dopiero po zmianie wydechu widze co ona potrafi - jedyna wada to duzy lag). zamotuj jakies ic ... u mnie czeka na chwile czasu ic od saaba 2.3t griffin :bajer:
jak juz troche podzialasz przy silniku to skomentuj na forum wrazenia :)


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości