[MK2] Opis wtyczki włącznika zespolonego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zbikq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 13:50
Lokalizacja: Bytom - Miechowice
Kontakt:

[MK2] Opis wtyczki włącznika zespolonego

Post autor: zbikq » sob wrz 23, 2006 07:52

Witam tak jak w temacie potrzebuje opis kostki do włącznika zespolonego mk2 91r.
Nie działa mi tylna wycieraczka i chcę ją spiąć na krutko w kostce żeby zobaczyć czy jest to wina wyłącznika czy może gdzieś przewody po drodze poszły. Silniczek wycieraczki jest sprawny.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136901][b]Mój MK3 Variant[/b][/url] wszystko będę dodawał na na 1 stronie

[b]Mobil: President JFK II + Sirio Sg-Cb 1400[/b]
Szerokości :)


To czysty Hardcore brudne ulice jak całe państwo, dlatego KRZYCZĘ......

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » sob wrz 23, 2006 08:24

moze sprawdz jakie kable dochodza do silniczka


Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob wrz 23, 2006 08:28

do silnika tylnej wycieraczki dochodzą trzy kable brązowy masa , zielono czarny do silniczka styk 53 i czarno--żółty co idzie do wyłącznika krańcowego silniczka styk 53a sterowanie jest przekaznikiem (drugi od lewej na górze 72 ) a do kostki masz osiem kabli są do sterowania przedniej i tylnej wycieraczki i spryskiwacza , kabel sterujący tylną wycieraczką i spryskiwaczem to zielono-biały jest na styku L wyłącznika inne kable to , czarno-szary, zielono-czarny , zielono-żółty , zielony, brązowo-czarny , zielono-czerwony , brązow tylko zielono-biały steruje przekaznikiem a dopiero przekaznik wycieraczką



Awatar użytkownika
zbikq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 13:50
Lokalizacja: Bytom - Miechowice
Kontakt:

Post autor: zbikq » sob wrz 23, 2006 08:32

miś fazi, powiedz mi muszę podpiąć do niego +12 czy jakiś inny z kostki nie orientujesz się??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136901][b]Mój MK3 Variant[/b][/url] wszystko będę dodawał na na 1 stronie

[b]Mobil: President JFK II + Sirio Sg-Cb 1400[/b]
Szerokości :)


To czysty Hardcore brudne ulice jak całe państwo, dlatego KRZYCZĘ......

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob wrz 23, 2006 08:32

ale co chcesz zrobić bo nie wiem



Awatar użytkownika
zbikq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 13:50
Lokalizacja: Bytom - Miechowice
Kontakt:

Post autor: zbikq » sob wrz 23, 2006 08:35

chcę go na chwilke zewrzeć tzn dać mu sygnał do włączenia wycieraczki


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136901][b]Mój MK3 Variant[/b][/url] wszystko będę dodawał na na 1 stronie

[b]Mobil: President JFK II + Sirio Sg-Cb 1400[/b]
Szerokości :)


To czysty Hardcore brudne ulice jak całe państwo, dlatego KRZYCZĘ......

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob wrz 23, 2006 08:42

to jak wyjmiesz przekaznik do tylnej wycieraczki to na płytce przekazników wsadz kabel od napięcia (jakiegokolwiek ) do szczeliny po przekazniku tam gdzie był styk 53 ma chodzic jeden ruch a potem impuls dajesz jak dotkniesz napięciem do szczeliny po styku 53a tylko nie wypinaj tego pierwszego kabla

[ Dodano: 23 Wrz 2006 08:45 ]
sorry pomyłka stałe dajesz na styk 53a a impuls na 53

[ Dodano: 23 Wrz 2006 08:48 ]
bo nie wiadomo co masz uszkodzone kabel co daje napięcie non stop czy impulsowy a masz napięcie między masą a kablem czarno-żółtym przy silniku?



Awatar użytkownika
zbikq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 13:50
Lokalizacja: Bytom - Miechowice
Kontakt:

Post autor: zbikq » sob wrz 23, 2006 08:49

miś fazi, ok dzieki punkt poleciał, a teraz jeszcze może wiesz jak to zrobić przy kostce od zespolonego żeby mieć pewność na 100% że to wyłącznik.
Dzięki!! :)::)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136901][b]Mój MK3 Variant[/b][/url] wszystko będę dodawał na na 1 stronie

[b]Mobil: President JFK II + Sirio Sg-Cb 1400[/b]
Szerokości :)


To czysty Hardcore brudne ulice jak całe państwo, dlatego KRZYCZĘ......

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob wrz 23, 2006 08:52

jak dotkniesz napięciem do kabla zielono -białego przy kostce i wycieraczka ruszy to wyłącznik

[ Dodano: 23 Wrz 2006 08:53 ]
o ile to nie przekaznik



Awatar użytkownika
zbikq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 13:50
Lokalizacja: Bytom - Miechowice
Kontakt:

Post autor: zbikq » sob wrz 23, 2006 08:54

Ok wielkie dzięki :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136901][b]Mój MK3 Variant[/b][/url] wszystko będę dodawał na na 1 stronie

[b]Mobil: President JFK II + Sirio Sg-Cb 1400[/b]
Szerokości :)


To czysty Hardcore brudne ulice jak całe państwo, dlatego KRZYCZĘ......

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob wrz 23, 2006 08:58

szacunek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 117 gości