Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » sob mar 14, 2015 14:30

bjoern, na fabrycznym tak :D mi już śruba padła od ciągłego podnoszenia więc kupiłem zabe niskoprofilową :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
macabra_
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2126
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: macabra_ » sob mar 14, 2015 14:35

bjoern, z tyłu amory H&R ale springi KW :) i po podniesieniu sprężyna tak trzyma, że nie idzie kręcić regulacją :kac:



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » sob mar 14, 2015 14:42

Uciąć :los2:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » sob mar 14, 2015 15:50

Robson91, dawno też kupiłem inny lewarek ;)
macabra_, coś musisz wykombinować :bajer:


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » sob mar 14, 2015 16:13

Najszybciej odkręcić dół amora na opuszczonym i dopiero w góre, szkoda szarpać na siłe i zyebać gwint tylko znowu to schodzi ;)

bjoern, ale chyba z tego co pamiętam to miałeś ten zwykły ? U mnie już nie dawał rady na eibachu, a na gwincie to już nawet warsztatowy u kuzyna jest problem :D trzeba windować żabą żeby założyć łape :los2:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » sob mar 14, 2015 16:33

No nisko profilowy to on nie jest ale i tak lepszy niż fabryczny ;) heh ja miałem ten problem u kuzyna, że wszystkie kobyłki za wysokie :D


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
macabra_
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2126
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: macabra_ » sob mar 14, 2015 18:52

Robson91, a jak odkręcę amor to mi belka nie opadnie za bardzo? W sensie ręcznie go potem przykręcę czy będę musiał belkę żabą podnieść? :los2:



Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » sob mar 14, 2015 19:06

Ręką dasz radę ;) ale z żabą łatwiej :jezor:


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » sob mar 14, 2015 19:53

Albo masz podniesione auto z kołem i poprostu opuszczasz i tyle :P

panowie kleiłem lampy silikone i pupa czemu ? Silikon lipa ? Takie coś lepsze ?
http://www.boll.pl/masy-uszczelniajace- ... niajaca-88" onclick="window.open(this.href);return false;


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » sob mar 14, 2015 20:00

Robson Jak chcesz porządnie skleić to musisz wyczyścić, zagruntować i dopiero masa klejąca.

Boll ma w ofercie środki do usuwania pozostałości po silikonie, ale to nie jest konieczne. Powinno wystarczyć mechaniczne wydrapanie starego kleju.
Klej do szyb (też możesz Boll'a) występuje z gruntem - bez gruntu nie będzie trzymał... Jak na tej stronce co podałeś wejdziesz w "kleje i akcesoria" to masz klej i grunt.

To co znalazłeś jest do łączenia blach a nie do szkła... bynajmniej ja to stosowałem do szczelin przed malowaniem...



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » sob mar 14, 2015 20:22

Posiada dobrą przyczepność do blach surowych i lakierowanych, aluminium, szkła, drewna,
tworzyw sztucznych i betonu.

Informacja z opakowania ;)

Ale chyba lepsze od silikonu zwykłego ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » sob mar 14, 2015 20:37

Ten Boll do szyb będzie OK. Ja go uzywam nawet do konserwacji auta od spodu, ino trochę drogo wychodzi :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: KoJ@K » sob mar 14, 2015 21:19

macabra_, ogolnie ten patent z ta regulacja jest ujowy. :/ strasznie uciazliwe jest dopasowywanie tylu pod wlasne widzi mi sie, z przodu lux - kiedy mi sie zachce to zdejmuje kolo i krece nakretkami albo reka, albo kluczem, a tyl to ... :panna: no ale nic innego sie raczej nie wymysli przy oddzielonej sprezynie od amora, ewentualnie jakies regulowane amory. Najlepiej tak jak robson pisal - odkrecic dolna srube amora, nacisnac reka belke, wyjac springa i ustawic regulacje. Ale nie powiem, bo w A4 zalozenie gwintu na tyl, a pozniej jego regulacja to dopiero jest masakra !! :kac:

markk, nie chce mi sie jakos wierzyc, ze nie siedzi na odboju, jest skrecony na sam dol, a nadal sterczy, wez zrob fote i poka jak jest ten odboj i jaka jest szpara w nadkolu.


Obrazek

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » sob mar 14, 2015 21:30

Robson Będzie wchodzić mgła to masz reflektor do przekładki...

Swoją drogą to już się komuna skończyła. Więc dlaczego ślepo wierzysz w słowo pisane?
Tworzyw sztucznych po wyschnięciu się w ogóle nie trzyma - jakieś narzędzia miałem czy nawet rączka do wkrętka bo ubrudziłem przy pracy to po wyschnięciu schodziło bez problemu...
Do blachy za to jest bezkonkurencyjny, nie wiem czy ten dekarski typowo do blachy nie był by od niego gorszy...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości