Chyba masz pecha, bo setki, jak nie tysiące ludzi zaślepia to pieroństwo i nic się nie dzieje - wystarczy nasze forum, nie mówiąc już o innych Oczywiście każdy model ma swoje przypadłości - jeden gnije, inny mechanicznie nawala - nie ma aut idealnych. Podstawa to wybrać najmniejsze zło. Dla jednego będzie problemem będą usterki mechaniczne, drugi woli żeby mechanicznie było sprawne, a gnijące. Ja wychodzę z założenia, że blacha to podstawa, bo to jest najbardziej kosztowne, a z mechaniką można sobie poradzić. Oczywiście są auta dobre blacharsko, których jednak nigdy bym nie kupił ze względu na mechanikę (Laguna II) ale wolę VW od każdej Mazdy (oczywiście mowa o autach 10 letnich i starszych).Prezes156 pisze:Ale wiesz... tak jak mówię może ja miałem pecha...
A będąc już w temacie - potrzebuję wszelkich opinii na temat Stilo Multiwagon JTD (o mocy 140 i 150KM). Warto się w coś takiego ładować? Silniki JTD, to wiadomo - klasa sama w sobie, ale co do auta? Mam dwa na oku - MultiJety o mocach 150KM (seria) i 160KM (chip ze 140KM). Wiem, że części do tego są dość tanie, ale jak z trwałością (chodzi mi o auta z roczników 2006-2007)