Mi kiedyś jak puszczało turbo olej w wydech to miałem identyczne objawy jak Ty. Uszkodzony jest uszczelniacz olejowy strony gorącej, i jeżeli turbo nie ma obrotów puszcza olej w wydech. Jak trzymasz silnik na obrotach np. jadąc w trasie turbo ma obroty i wtedy nie puszcza oleju, bo działają prawidłowo odrzutniki olejowe.
Co do tych rdzeni, ja bym tego nie kupił, zapewne jeżeli sam to zamontujesz i okaże się uszkodzony lub nie wytrzyma gwarancją można sobie
Brak info na jakich obrotach to doważone...
Nie szukaj używanej tylko oddaj do regeneracji, szukaj osoby/zakładu która wymieni w turbo uszczelnienia łącznie z kompresorami i doważy na obrotach wyższych niż przewidział producent. Koniecznie musisz też otrzymać raport z doważania.
turbina zaciagnela olej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
turbina zaciagnela olej
needved a pamietasz może czy silnik kopcił na zimno też czy tylko na ciepło?
A jak to jest z gwarancją po regeneracji turbo: w przypadku gdy turbina regenerowana np. puści olej ponownie to da się to naprawić w ramach gwarancji czy jednak zakłady stwarzaja problemy z tym?
A jak to jest z gwarancją po regeneracji turbo: w przypadku gdy turbina regenerowana np. puści olej ponownie to da się to naprawić w ramach gwarancji czy jednak zakłady stwarzaja problemy z tym?
turbina zaciagnela olej
Odpalony na zimno nie kopcił, dopiero jak pochodził trochę na jałowych obrotach a później się dało buta to puszczał niebieskiego bąka.krzyu pisze:pamietasz może czy silnik kopcił na zimno też czy tylko na ciepło?
Im dłużej chodził na jałowych tym większego bąka puszczał. Jak się olej w wydechu wypalił dymić przestawał.
Z ciekawości sam rozebrałem turbo i był pęknięty pierścień uszczelniający po stronie gorącej.
Wszystkie zakłady dają około roku gwarancji, a taki okres turbo regenerowane przeważnie wytrzymuje, oczywiście zależy ile kto przebiegu zrobi.krzyu pisze:A jak to jest z gwarancją po regeneracji turbo: w przypadku gdy turbina regenerowana np. puści olej ponownie to da się to naprawić w ramach gwarancji czy jednak zakłady stwarzaja problemy z tym?
Jeżeli turbo padnie zakłady żądają dowodów, że było wymieniane w warsztacie itp.
Szukaj zakładów które dają jak najdłużej gwarancję, Przed zakupem warto podzwonić i pytać czy jak sam wymienisz nie stracisz gwarancji.
Re: turbina zaciagnela olej
To bardzo podobna sytuacja jest u mnie. Rano jak odpalę i silnik jest zimny to nie kopci nic. Dopiero jak pochodzi z kilka minut na wolnych obrotach i dam mu w gaz to idzie bąk. Potem jak dobrze przegonię auto to jest spokój przez chwilę aż do momentu jak turbo znów napluje do wydechu i sytuacja się powtarza. A to że turbo pluje praktycznie tylko na wolnych obrotach tłumaczy małe ubytki oleju.needved pisze:Odpalony na zimno nie kopcił, dopiero jak pochodził trochę na jałowych obrotach a później się dało buta to puszczał niebieskiego bąka.
Im dłużej chodził na jałowych tym większego bąka puszczał. Jak się olej w wydechu wypalił dymić przestawał.
Z ciekawości sam rozebrałem turbo i był pęknięty pierścień uszczelniający po stronie gorącej.
Dzięki za cenne wskazówki i udzielone rady. Teraz trzeba poszukać jakiejś polecanej firmy i podzwonić popytać.needved pisze:Wszystkie zakłady dają około roku gwarancji, a taki okres turbo regenerowane przeważnie wytrzymuje, oczywiście zależy ile kto przebiegu zrobi. Jeżeli turbo padnie zakłady żądają dowodów, że było wymieniane w warsztacie itp. Szukaj zakładów które dają jak najdłużej gwarancję, Przed zakupem warto podzwonić i pytać czy jak sam wymienisz nie stracisz gwarancji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości