szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
tak jak pisałem, sprawdzałem, położenie GMP pierwszego tłoka i bez problemu mogę blokować rozrząd i pompę, czyli przygotować się pod zestaw pompa+wtryski?
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
sprawdz dokladnie ustawienie rozrzadu najlepiej na blokadach ,jeśli ok ustaw na początek kąt wtrysku ,potem się bedzie dalej myśleć
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
koledzy wszystko Ci napisali to co i ja bym napisał,korekcie lipa -przekroczoa dukrotnie wartość (problem z wtryskami lub gary kuleją,dawka 7mg przy temp,82,0* czyli już nagrzany ustaw na 3,5mg,dodatkowo pisałem Ci byś sprawdził blok 007 na zimnym silniku nie palonym silniku by porównać temperatury...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
No to jest blok 007 5 sekund po odpaleniu. Rano zrobie na szybko po calej nocy. No i czy to normalne ze nawet przy ostrzejszym bucie brak jakiegokolwiek ciemniejszego dymu? Dawke vagiem tak? Bo troszke nie czaje o co chodzilo z nastawnikiem. Poprobuje tez ten kąt wtrysku zrobic, tylko zeby potem chcial odpalic
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
niestety zaspałem i nie zdażyłem zrobić pomiaru bloku 007, ale w chwili czasu przekręciłem pompę na maxa w stronę przeciwną do silnika i ukazała się mi wartość coś około 95, dalej nie pójdzie, auto odzyskało baaardzo dużo mocy, jeździ w miarę znośnie, myślę aby ustawić pompę na środek na tych 'fasolkach' i i jeden ząbek obrócic pompę na pasku aby móc wyregulować poprawnie ten kąt wtrysku.
Maksymalnie teraz leci 150, na 5 biegu i coś około 3 tys obrotów.
Maksymalnie teraz leci 150, na 5 biegu i coś około 3 tys obrotów.
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
zmień dawkę na 3.5 nastawnikiem będzie jeszcze lepiej
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
kat ma byc max 55 .puki tego nie zrobisz dawke zostaw w spokoju.
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
Dobra Panowie, mamy problem teraz następujący - kat wtrysku waha się od 48-52, ustawiłem wszystko jak powinno być, auto ma mniej mocy niż na poprzednim kącie - max 145 i takie chwilowe przerwy w ciągnieciu, minimalne, no i najgorsze jest to że prawie nie pali, długo trzeba kręcić, kopci cały czas a jak odpali to takiego bąka walnie, białego-siwego dymu no i już chodzi. mam tylko wartości tych bloków bo mi laptop padł - oczywiście na ciepłym silniku:
i w tych korekcjach wartości się nie zmieniły tylko ta co była w normie na 3 okienku jest teraz na 1, a tamte dwie na 2 i 3.
dodam że jak zimnego chciałem odpalić to z 30 sekund albo dłużej kręciłem rozrusznikiem i cały czas leciał siwy dym z wydechu, adaptacja zrobiona z 78 na 85, jak odpalił to już smiga, lecz nie jest idealny bo niska dawka paliwa...
i w tych korekcjach wartości się nie zmieniły tylko ta co była w normie na 3 okienku jest teraz na 1, a tamte dwie na 2 i 3.
dodam że jak zimnego chciałem odpalić to z 30 sekund albo dłużej kręciłem rozrusznikiem i cały czas leciał siwy dym z wydechu, adaptacja zrobiona z 78 na 85, jak odpalił to już smiga, lecz nie jest idealny bo niska dawka paliwa...
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
ustaw dawkę ,poluzuj nastawnik i puknij go delikatnie do tyłu pompy ,silnik nagrzany,ustaw na 3.5 lub 4 ,sprawdź w bloku 005 jaką masz dawkę rozruchową....
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
dawką jak na razie się nie bawiłem ale rozgrzałem silnik ( udało się odpalić po podniesieniu dawki startowej na 128 w adaptacji lecz i tak trzeba było kręcić i kopcił wtedy)
i mam do wglądu takie wartości, martwi mnie to odpalanie, na weekendzie wykręcę wtryski i skoczę je przetestować czy nie leją.
brak jakichkolwiek błędów,
oby to nie był problem z kompresją...
i mam do wglądu takie wartości, martwi mnie to odpalanie, na weekendzie wykręcę wtryski i skoczę je przetestować czy nie leją.
brak jakichkolwiek błędów,
oby to nie był problem z kompresją...
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
zobacz pompę a w zasadzie jej górę czy zaworek ciśnienia nie jest za mocno w klepany . w serii jest max 3-4 mm . jak wiecej to podejzane . na przelewie pompy tez jest tam podobny zaworek sprawdz czy sie nie przycina . a wtryski moga ale nie musza byc padniete . najgorsze by bylo jak by niemial kompresji . dziwie sie z ta adaptacja 128 to mialy ecu w 1z . a w ahu wartosc zaczynaly sie np od 32768 ...
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
jak zmieni dawkę nastawnik ,zmieni sie startowa
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
bo to jest 1Z tylko ten VCDS go widzi jako AHU, wszedzie mam że to jest 1Z i nie może być inaczej VW_seller, gdzie dokładniej jest ten zaworek? pompa jest pomazana czerwonymi plamkami i skoro ten 'mechanik' ustawił kąt wtrysku na 255 to możliwe też że w środku pompa już zdycha, bo źle złożone czy coś, no ale jak odpali to śmiga nawet dobrze. Tak myślę nad wtryskami od AFN i jakaś pompą. Gość co mi wtryski bedzie sprawdzał ma polecić mi jakiegoś znajomego co kompresje sprawdzi, ale jak był wczesny kąt wtrysku to palił bez większego problemu... no i ciągnie ładnie jak na zaniżoną dawkę, więc może to nie bedzie to
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI
na pompie koło przewodu zasilającego jest zaworek ,a drugi jest wkręcony w pokrywkę nastawnika...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości