testowałem max w górze i mniej więcej w połowie regulacji - czyli ze 3cm różnicy - jednakowy kibel. Jak skręcony na sam dół to jest ogromna różnica na plus. Mowa o tylnym zawiasie, przodu nie ruszam.sebekgolf pisze:Qto, pingpong był na max rozkręconym ?
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Kącik posiadaczy MK4
Luzowałeś belke ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Kącik posiadaczy MK4
TO trochę dziwne bo optimum powinno być po środku a czy w gore czy w dół powinien być pogorszony komfort
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zrobiłbym jeszcze raz próbę. Skręciłbym na max w górę, zaznaczyłbym na jakiej wysokości jest tłoczysko amortyzatora, potem wyjąłbym amorek ( albo wypiął tylko na dole belki żeby u góry nie wyciągać) i sprawdził ile zostało zakresu na amorku. Bo dobijanie tłoczyska na górze to jedyna rzecz jaka mi w tym momencie przychodzi do głowy. Sprężyna zawsze im bardziej ściśnięta tym większy opór powinna stawiać więc nie sądzę aby to jej wina była.Qto pisze:testowałem max w górze i mniej więcej w połowie regulacji - czyli ze 3cm różnicy - jednakowy kibel. Jak skręcony na sam dół to jest ogromna różnica na plus. Mowa o tylnym zawiasie, przodu nie ruszam.sebekgolf pisze:Qto, pingpong był na max rozkręconym ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Lewarujesz wóz, luzujesz sruby, opuszczasz auto na kola, skaczesz po bagazniku/ugniatasz tyl zeby siadlo, wlazisz do kanalu i dokrecasz belke.
- macabra_
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2126
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:31
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
KoJ@K, no to cza będzie zrobić przy okazji cięcia odbojów lub wywalenia regulacji
Re: Kącik posiadaczy MK4
OK tylko po co? Jaki cel ma to luzowanie belki..?KoJ@K pisze:Lewarujesz wóz, luzujesz sruby, opuszczasz auto na kola, skaczesz po bagazniku/ugniatasz tyl zeby siadlo, wlazisz do kanalu i dokrecasz belke.
W piąteczek montuje gwint !
TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK4
Zaloz gwint i nie ruszaj belki, obniz auto, a pozniej poluzuj belke i zobacz/poczuj czy sie cos zmienilo. No chyba, ze ktos ma poli w belce - wtedy nie trzeba.
Kącik posiadaczy MK4
KoJ@K, konkretnie co poczuć ? Pisz konkretami , to moj pierwszy gwint. Co mam poczuć? Beton?
TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK4
Jak już tak w temacie zawiasów rozmowa to jakiej firmy amortyzatory/sprezyny do serii najlepiej wziac? Chodzi mi o trwalosc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości