Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
Witam. Zabrałem sie za wymiane tulei skrzyni biegów bo była uszkodzona. Przy okazji wymiana na nowy simering.
Nowa tuleja koszt 35 zł
Pierwsze co do odkrecamy półoske
Gdy już odkrecimy poloske to bierzemy sie za demontaz flanszy. Zdejmujemy dekielek pod nim mamy piersien który musimy zdemontowac.
Teraz mamy wszystko na widoku
Pora na moja prase . Po srodku jest gwint wiec krecamy sobie srube do oporu nakladmy na to sobie jakas podkladke wieksza od tulei i skrecamy i tuleja nam wchodzi. Tuleje mozna posmarowac smarem zeby lekko wchodzila i sie nie porysowala.
Oczywiscie uszczelniacz na miejsce wbijamy
Niezapminamy o smarze
TAK O TO WYMIENIŁEM TULEJE Z USZCZELNIACZEM. ALE MAM PROBLEM CIEKNIE MI Z SIMERINGU. WYDAJE MI SIE ZE FLANSZA MOZE BYC WYTARTA BO GDY PODNIOSLEM SAMOD DO GORY I WRZUCILEM JEDYNKA GDY KOLA SIE KRECILY TO WIDZIALEM ZE OLEJ WOKOL SIMERINGA SIE WYDOSTAJE NA FLANSZY. MAM PYTANIE CO MAM ZROBIC. CZY MAM TEN SIMERING WYCIAGNAC I TEN DRUCIK CO JET NA USZCZELNIACZU SKRECIC TROCHE MOCNIEJ ??
Nowa tuleja koszt 35 zł
Pierwsze co do odkrecamy półoske
Gdy już odkrecimy poloske to bierzemy sie za demontaz flanszy. Zdejmujemy dekielek pod nim mamy piersien który musimy zdemontowac.
Teraz mamy wszystko na widoku
Pora na moja prase . Po srodku jest gwint wiec krecamy sobie srube do oporu nakladmy na to sobie jakas podkladke wieksza od tulei i skrecamy i tuleja nam wchodzi. Tuleje mozna posmarowac smarem zeby lekko wchodzila i sie nie porysowala.
Oczywiscie uszczelniacz na miejsce wbijamy
Niezapminamy o smarze
TAK O TO WYMIENIŁEM TULEJE Z USZCZELNIACZEM. ALE MAM PROBLEM CIEKNIE MI Z SIMERINGU. WYDAJE MI SIE ZE FLANSZA MOZE BYC WYTARTA BO GDY PODNIOSLEM SAMOD DO GORY I WRZUCILEM JEDYNKA GDY KOLA SIE KRECILY TO WIDZIALEM ZE OLEJ WOKOL SIMERINGA SIE WYDOSTAJE NA FLANSZY. MAM PYTANIE CO MAM ZROBIC. CZY MAM TEN SIMERING WYCIAGNAC I TEN DRUCIK CO JET NA USZCZELNIACZU SKRECIC TROCHE MOCNIEJ ??
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
na drugim zdjęciu wystaje jakiś drut czyżby to sprężyna uciskowa? jeśli tak to może ją uszkodziłeś i już nie spełnia swojej roli! rozbierz zobacz czy jest na tulei wytarty rowek jak jest to szukaj innej tulei lub simering spróbuj trochę wystawić na zewnątrz żeby nie pracował w tym samym miejscu na tulei
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
To nie jest zadny drucik. Ten simering taki jest od nowosci rowki wyrzezbione fabrycznie
Jutror sproboje wyjac flansze bo kolega mowil ze moze mi sie podwinal w co watpie bo mowilem ze skroce sprezynke 1 cm a on mowil ze musial bym miec spory rowek na flanszy a nie mam wlasnie.
Jutror sproboje wyjac flansze bo kolega mowil ze moze mi sie podwinal w co watpie bo mowilem ze skroce sprezynke 1 cm a on mowil ze musial bym miec spory rowek na flanszy a nie mam wlasnie.
Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
Ten uszczelniacz jest uszkodzony, posiada wadę fabryczną o w tym miejscu..
nie ma takiego czegoś jak skracanie sprężyny uciskowej...
tak samo to że wsuniemy simering głębiej.. flansza pracuje wzdłużnie czyt. chowa się i wychodzi, więc taki manewr nic nie da.
Jedyna słuszna droga to wymiana uszczelniacza na nowy bez wad.
nie ma takiego czegoś jak skracanie sprężyny uciskowej...
tak samo to że wsuniemy simering głębiej.. flansza pracuje wzdłużnie czyt. chowa się i wychodzi, więc taki manewr nic nie da.
Jedyna słuszna droga to wymiana uszczelniacza na nowy bez wad.
Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
Problem juz zneutralizowałem. Tak jak mi kolega mówił gdzieś musiał zle podejsc jak wkładałem flansze. Wyciagnąłem flansze wytarłem uszczelniacz i psiknałem smarem w sprayu i wlozyłem i wszystko gra
Jeszcze mam pytanie jak sie nazywa ta podkładka co jest wskazana na zdjeciu bo była uszkodzona u mnie
Jeszcze mam pytanie jak sie nazywa ta podkładka co jest wskazana na zdjeciu bo była uszkodzona u mnie
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
Pierścień stożkowy 020 409 374ziabka89 pisze:Jeszcze mam pytanie jak sie nazywa ta podkładka co jest wskazana na zdjeciu bo była uszkodzona u mnie
Re: Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
Koledzy możecie mi powiedzieć jak sobie poradzić z wyciągnięciem simeringu ze skrzyni? Generalnie siedzi bardzo ciasno, trzeba po prostu wyciągać na siłę czy są jakieś inne sposoby?ziabka89 pisze:Witam. Zabrałem sie za wymiane tulei skrzyni biegów bo była uszkodzona. Przy okazji wymiana na nowy simering.
Nowa tuleja koszt 35 zł
Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
Zrób sobie ze srubokreta plaskiego taki haczyk a jak nie to masz specjany sciągacz do uszczelniaczy
Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
panowie potrzebuje szybkiej pomocy nie będę zakładał nowego tematu tylko zapytam tutaj. pilnie potrzebuje nr. części lub nazwy całego zestawu jak na zdjęciu u kolegi ziabka89. auto to golf 4 1.4 16v APE. z góry dziękuje naprawdę zależny mi na czasie.
w razie kontaktu na gg lub tlena pisać od razu ze z forum vw.
Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
Tutaj masz stronke Etka online. Po lewej stronie wpisz carprog2 i wyszukaj sobie swoj silnik i wszystko tam jest
Re: Wymiana simeringu i tulei skrzyni biegów
Siemanko. Cieknie mi spod tej zielonej tulei. Jak ja wyciągnąć? Wystarczy element siłowy czy jest na to jakiś patent?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości