MK3 GOLF 1.8 55KW

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

MK3 GOLF 1.8 55KW

Post autor: cezarek » pt wrz 22, 2006 18:07

W moim MK3 GOLF GL 1992r 1.8jedno punktowy wtrysk paliwa 55KW KAT 5G +LPG(na gazie działa dobrze) mam problem z silnikiem przy odpalaniu. Działa bardzo nie równo trzęsie go na boki , z rury wydechowej leci czarny dym i śmierdzi benzyną. W momencie gdy zwiększę obroty działa normalnie i nie ma to znaczenia czy jest ciepły czy zimny. Ale ten problem występuje nie zawsze. W momencie gdy zdejmę klemę z akumulatora na parę minut, ten problem zanika i po około 15 odpaleniach, ten problem pojawia się ponownie. Nie pomogła wymiana świec zapłonowych, kopułki aparatu zapłonowego, przewodów, rozdzielacza. Co to może byc czy ktos miał taki sam problem.

[ Dodano: 22 Wrz 2006 18:13 ]
Słyszałem to wina śilniczka krokowego



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt wrz 22, 2006 18:21

Sonda lambda do wymiany lub zła emulacja lambdy na gazie (albo i jedno i drugie). Co do krokowca to jego w to nie mieszaj ;-)


=-Pinhead-=

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » pt wrz 22, 2006 18:24

Zanim została zamontowana Instalacja LPG to już to sie działo miał niby przejechane 150tyś km jak go sprowadziłem z niemiec 1.5 roku temu



Awatar użytkownika
gribu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt paź 28, 2005 23:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: gribu » pt wrz 22, 2006 18:26

Tak jak kolega wyżej napisał. Zła emulacja powoduje błędy w komputerze i stąd problemy znikające na krótko po resecie :bigok:


To jest miejsce na Twoja reklamę

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt wrz 22, 2006 18:27

No to bardzo możliwe że problem leży po stronie lambdy.


=-Pinhead-=

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » pt wrz 22, 2006 18:31

W jakiej cenie może byc taka sonda do mojego Golfika .
Ostatnio zmieniony pt wrz 22, 2006 19:13 przez cezarek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt wrz 22, 2006 18:42

Zamiennik coś koło 70zł.


=-Pinhead-=

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » pt wrz 22, 2006 18:48

OKI a gdzie najlepiej taki zamiennik kupic bo słyszałem że są tez jakieś 4 żyłowe 2 żyłowe wiadomo będe musiał to s[rawdzic faktyczną ilośc tych żył


(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt wrz 22, 2006 19:07

U Ciebie jest 1 przewodowa. Do dostania na allegro.


=-Pinhead-=

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » pt wrz 22, 2006 19:20

A jakiś czas temu byłem u takiego elektro mech. z ta usterką i sonda jest DOBRA ale wiadomo jak to z tymi naszymi mech. jest naprawiają metoda prób i błędów i tylko wciągają w koszta człowieka. 2lata temu miałem passata 1.8 z jedno punktowym wtryskiem paliwa rocznik 89 i był podobny problem ale póżniej sam zniknął i nie wiadomo co to było

[ Dodano: 22 Wrz 2006 20:08 ]
Byłem i sprawdzałem jest 1 Przewód i przeprowadziłem taki eksperyment odpaliłem go działał oki zgasiłem go i odłączyłem wtyczke sondy i odpaliłem go i działał też oki.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt wrz 22, 2006 20:23

To normalne, sonde sprawdz albo na oscyloskopie albo na testerze do lambdy.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pt wrz 22, 2006 20:25

Pinhead pisze:Sonda lambda do wymiany lub zła emulacja lambdy na gazie (albo i jedno i drugie). Co do krokowca to jego w to nie mieszaj ;-)
ja stawiam na złą emulację
napisz jak działa na samej benzynie po resecie (dopuki ne przełączysz na gaz )
jeśli na benie chodzi OK to jest poprostu zła emulacja sondy


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » pt wrz 22, 2006 20:34

Te objawy juz był zanim założyłem LPG. a co do resetu to odpala i działa super tak jak powinien i przegazuje i w chodzi w tryb pracy na gazie idziała normalnie ale pare razy odpale go i to już powraca . tylko praca na gazie w takie sytuacji mnie ratuje



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt wrz 22, 2006 21:05

Ja bym i tak mimo wszystko sprawdził emulacje bo możesz miec i sonde do wymiany i do tego wszystkiego dołożyła się zła emulacja. Emulacja powinna być na mase.


=-Pinhead-=

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 359 gości