Modyfikacja vr5 AGZ

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Pikus139
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 13, 2009 21:39
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Modyfikacja vr5 AGZ

Post autor: Pikus139 » ndz mar 08, 2015 12:48

Witam stalem sie posiadaczem golfa 4 2.3 vr5. Moje pytanko od czego zaczac mody? Czy glowica od AQN poprawi osiagi i czy bedzie pasowac p&p. jesli temat juz byl to sory.


[IMG]http://images78.fotosik.pl/597/c4dd2f708090b045m.jpg[/IMG]

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Modyfikacja vr5 AGZ

Post autor: bugalon » ndz mar 08, 2015 19:20

Zaczac od tego co kazdy wolnossacy silnik. Walki, wydech, program. Glowica od AQN nie spasuje wiec i nie poprawi osiagow.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

rooshkeen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn maja 24, 2010 13:18
Lokalizacja: Miłobadz

Modyfikacja vr5 AGZ

Post autor: rooshkeen » ndz mar 08, 2015 23:16

Wydech ciężko zbudować i koszta są spore. Zacznij od sprawdzenia, czy w ogóle silnik ma serię. Póki tego nie będziesz pewny, zapomnij o modach.



Awatar użytkownika
Pikus139
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 13, 2009 21:39
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Modyfikacja vr5 AGZ

Post autor: Pikus139 » pn mar 09, 2015 14:52

Walki od AQN czy jakies inne ?


[IMG]http://images78.fotosik.pl/597/c4dd2f708090b045m.jpg[/IMG]

Awatar użytkownika
Jacek6804
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 22:17
Lokalizacja: Złotopole

Modyfikacja vr5 AGZ

Post autor: Jacek6804 » wt mar 10, 2015 00:14

wałki od aqn nie pasują też. Jedyne sensowne rozwiązanie to swap na aqn (można kupić już swap za 1500-2000zł) i stary sprzedać w podobnej cenie. Wszystko praktycznie pasuje p&p


JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Modyfikacja vr5 AGZ

Post autor: kkkacper » wt mar 10, 2015 00:30

bezsensowne wydawanie kasy.. i tak nie bedzie to jechalo i tak.. jesli juz to predzej bym w 24v szedl, ale wiadomo ze roboty wiecej i siana tez..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Jacek6804
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 22:17
Lokalizacja: Złotopole

Re: Modyfikacja vr5 AGZ

Post autor: Jacek6804 » śr mar 11, 2015 19:49

kkkacper pisze:bezsensowne wydawanie kasy.. i tak nie bedzie to jechalo i tak.. jesli juz to predzej bym w 24v szedl, ale wiadomo ze roboty wiecej i siana tez..
roboty tyle samo co z aqn, tyle że siana więcej.


JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo

Awatar użytkownika
tomatol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 846
Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
Kontakt:

Re: Modyfikacja vr5 AGZ

Post autor: tomatol » pt mar 20, 2015 08:29

kkkacper pisze:bezsensowne wydawanie kasy.. i tak nie bedzie to jechalo i tak.. jesli juz to predzej bym w 24v szedl

Chyba nigdy nie jechałeś mk II z takim silnikiem,nie wiem skąd te negatywne opinie o AQN w budzie mk II jest dość zrywne.W mk IV z 2,3 jak i 2,8 szału nie będzie....

kkkacper pisze: ale wiadomo ze roboty wiecej i siana tez..
Roboty tyle samo w przypadku swapu mk II więcej .Rzeczywiście jakieś 1000zł droższy silnik.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości