szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » pt mar 06, 2015 17:58

dobra panowie, miałem chwilę czasu, to wziąłem klucze w ręce, ustawiłem koło zamachowe na kreskę, rozrząd był możliwy do idealnego zablokowania, a otwór w kole pompy idealnie pokrywał się z tym do blokowania. Więc co to może być? Co jeszcze może oznaczać wartość kąta wtrysku 255? uszkodzony N108? jak można sprawdzić jego działanie? pomocy, auto potrzebne na za tydzień a tu pół silnika rozebrane. Dodam że głośno klekocze i tak jakby mu ciężko gdy pracuje, możliwe że pompa została źle zregenerowana i uszkodzona?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » pt mar 06, 2015 20:34

zobacz jaką temp.paliwa pokazuje vag tak samo i cieczy ,ponieważ wtedy też sa problemy...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » ndz mar 08, 2015 11:47

no i dzisiaj rozgrzałem silnik do tych 80*C i nowy screen z VAGA, dodam że wyczyściłem kolektor ssący i kanały w głowicy i trochę lepiej idzie do tych 2tys obrotów ale poniżej tysiąca totalna porażka, test n108 - brak jakiejkolwiek różnicy w pracy silnika, klepie jak klepał, czasami nierówno, błąd od kąta wtrysku wciąż się pojawia, szukać pompy?
Obrazek

Edit:
jeszcze dodam że po odpaleniu przez jakieś 5 sekund auto nie reaguje na pedał gazu



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » ndz mar 08, 2015 16:25

a sprawdzałeś temp paliwa,płynu ,powietrze,na zimnym?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » ndz mar 08, 2015 20:13

no nie, ale najpierw chce i tak rozwiązać problem z tym kątem, próbować ustawiać, przesuwając pompą czy już lepiej kupić jakąś sprawną i na cacy ustawić wszystko?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » ndz mar 08, 2015 20:20

przecież pisze że problem może być w czujniku paliwa,dlatego taki kąt...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » ndz mar 08, 2015 21:40

okej okej, gdzie się włącza pokazanie wartości temp. paliwa w vagu? bez spin, dopiero zaczynam :-)

dodam że przy butowaniu nic, w ogole nie kopci, tylko podmuch spalin, minimalnie widocznych.

i jeszcze zapisany mam log z dzisiaj i całość wartości bloku 000 wyglądała tak gdy na desce było ponad 70*C a minimalnie mniej niż 80:
041,255,000,034,118,116,066,169,105,097



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » pn mar 09, 2015 05:54

grupa 007


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » pn mar 09, 2015 17:28

dobra, screeny z vaga po odpaleniu gdy był kompletnym mułem i ciężko mu było:
Obrazek
tutaj z kanałem od doładowania turbo na zimnym również:
Obrazek
a tutaj wszystko już na ciepłym, zrobiłem wszystko co możliwe i czekam na Waszą diagnozę koledzy :-)
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

dodam jeszcze że patrzyłem na wartość kąta wtrysku przy odpalaniu - troszkę mu cięzko było, to z 000 poszło na 228 i po chwili 255.
i trzęsie w środku auta tak dziwnie, nie wiem jak to opisać, drgania takie,
no i wciąż mułowaty dopóki turbo się nie załączy, ale bywało gorzej przed czyszczeniem.



Awatar użytkownika
pawlo1123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn kwie 18, 2011 15:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: pawlo1123 » pn mar 09, 2015 19:13

Najlepiej przydałyby się logi ale dynamiczne. Najpierw zacznij od poruszania tą pompą, może uda się zejść do wymaganej wartości kąta. Poza tym musisz zwiększyc dawke poliwa bo masz dużo za małą (puknąć w nastawnik). Masz dawke 7 mg. Zejdz do 3mg


1Z + 0.216 + 16bit + chip + EGR out + wolna odma + KAT out
E46 330D M57

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » pn mar 09, 2015 21:35

a zapomniałem dodać że nastawnik tzn impulsator odłączony jest od skrzyni biegów bo szarpanie jest nie do wytrzymania już od 1.5 tys obrotów, popróbuję pokręcic pompą bo jak popatrzyłem to jest ona maksymalnie w stronę silnika.
Czekam jeszcze na opinie bioly05011, na temat tych wartości i co szwankuje.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » pn mar 09, 2015 21:37

kąt wtrysku jest w kosmosie albo coś z rozrządem po knocone


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
markim321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:37
Lokalizacja: New Dzikow

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: markim321 » pn mar 09, 2015 21:47

Korekcje na cylindrach też nie za ciekawe.


viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » pn mar 09, 2015 21:57

zobaczyłem wszystkie logi i .... coś z rorządem nei halo kanał 004 aż taka korekcja albo zawór w pompie ten górny stanął bo ciśnienie kosmiczne daje...
korekcje na wtryskach tez kosmos jak by lały w nie bo głosy :shock:


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości