Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
Witam,mam pewną wątpliwość dotyczącą alternatora w moim Seacie.
Otóz po dajmy na to dłuższej jezdzie i włączonym wiadomo światłach nawiew,radio jest trochę bardziej nić letni,natomiast gdy stoi na postoju i włącze światła,radio,nawiew na 5 bieg i podgrzewanie tylnej szyby to robi się gorący do pewnego stopnia.
Potwierdzam nic z niego nie śmierdzi ani nie dymi,ładowanie na światłach radiu i nawiewie ponad 14,2 V.
Czy to jest prawidłowo że tak się grzeje,proszę zaobserwujcie u siebie tą sytuację i proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam
Otóz po dajmy na to dłuższej jezdzie i włączonym wiadomo światłach nawiew,radio jest trochę bardziej nić letni,natomiast gdy stoi na postoju i włącze światła,radio,nawiew na 5 bieg i podgrzewanie tylnej szyby to robi się gorący do pewnego stopnia.
Potwierdzam nic z niego nie śmierdzi ani nie dymi,ładowanie na światłach radiu i nawiewie ponad 14,2 V.
Czy to jest prawidłowo że tak się grzeje,proszę zaobserwujcie u siebie tą sytuację i proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam
Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
Alternator ma prawo zagrzać się do temperatury 80 stopni jak pracuje pod obciążeniem .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
Rozumiem,ale u znajomych w Golf 4 z silnikami 1.9TDI pod obciążeniem alternator nie jest aż taki gorący jest bardziej letni.A u mnie poprostu parzy w ręke jak go dotykam,więc to mnie nie pokoi,natomiast gdy włącze klimę zrobie jakies car audio na porządnym wzmacniaczu i na dworze będzie 30 stopni to aż się boję o niego
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
Jak wszystko powłączałem w aucie to po splunięciu na uzwojenia alternatora robiły psss... Alternator 90A Katowałem tak go ze 2 lata ponieważ dołożyłem podgrzewacz płynu i mimo tego przeżył do końca.
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
Sprawdzałem u siebie jest Bosch 120A.Natomiast miałem okazje zrobic dziś trasę Golfem VI 2.0 TDI 110km(Common Rail),trasę około 100km z ciekawości sprawdziłem alternator i był tak samo gorący jak mój,podczas jazdy było włączone radio światła i nawiew,czyli podstawy.
Panowie,otóż nie dawłem za wygraną z tym alternatorem,alternator został zmieniony na oryginalny regenerowany Bosch odrobinę mocniejszy 140A,stary miał już nadpalone diody i płytkę.Natomiast nowy alternator na postoju gdy włącze obciążenie też robi się gorący.Chłopaki od tych alternatorów powiedzieli ,źe gdzieś jest zwarcie i nawet jak dotykają klemą do akumlatora to iksrzy przy wyjętych kluczykach ze stacyjki.
Gdzie może być te zwarcię?Proszę o pilną pomoc co mamy sprawdzić
Panowie,otóż nie dawłem za wygraną z tym alternatorem,alternator został zmieniony na oryginalny regenerowany Bosch odrobinę mocniejszy 140A,stary miał już nadpalone diody i płytkę.Natomiast nowy alternator na postoju gdy włącze obciążenie też robi się gorący.Chłopaki od tych alternatorów powiedzieli ,źe gdzieś jest zwarcie i nawet jak dotykają klemą do akumlatora to iksrzy przy wyjętych kluczykach ze stacyjki.
Gdzie może być te zwarcię?Proszę o pilną pomoc co mamy sprawdzić
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
zawsze zaiskrzy jak podłączysz akumulator po za tym jak byś miał zwarcie to rozładowało by ci akumulator do zera myślę że niepotrzebnie się tym przejmujesz i szukasz dziury w całymgolfgolf123 pisze:źe gdzieś jest zwarcie i nawet jak dotykają klemą do akumlatora to iksrzy przy wyjętych kluczykach ze stacyjki.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
Niech ci te spece od alternatorów pobierany prąd miernikiem cęgowym zmierzą a nie opowiadają o zwarciach. A jeżeli nie dysponują takim sprzętem radze zmienić zakład. Ale i tak sądze że się czepiasz.
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Re: Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
Co masz na myśli czepiasz?mechatronik1988 pisze:Niech ci te spece od alternatorów pobierany prąd miernikiem cęgowym zmierzą a nie opowiadają o zwarciach. A jeżeli nie dysponują takim sprzętem radze zmienić zakład. Ale i tak sądze że się czepiasz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
myślałem, że to rozwiało Twoje wątpliwości...golfgolf123 pisze:Sprawdzałem u siebie jest Bosch 120A.Natomiast miałem okazje zrobic dziś trasę Golfem VI 2.0 TDI 110km(Common Rail),trasę około 100km z ciekawości sprawdziłem alternator i był tak samo gorący jak mój,podczas jazdy było włączone radio światła i nawiew,czyli podstawy.
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Re: Grzejący się alternator Seat Ibiza 6L
Rozumiem,ale u 2 znajomych któy mają mk4 tdi ALH i ATD alternatory się tak nie grzeją są letnie.Qto pisze:myślałem, że to rozwiało Twoje wątpliwości...golfgolf123 pisze:Sprawdzałem u siebie jest Bosch 120A.Natomiast miałem okazje zrobic dziś trasę Golfem VI 2.0 TDI 110km(Common Rail),trasę około 100km z ciekawości sprawdziłem alternator i był tak samo gorący jak mój,podczas jazdy było włączone radio światła i nawiew,czyli podstawy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości