Swap mk4 na 1.8t
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap mk4 na 1.8t
Cześć wszystkim.
Niedługo planuje zrobić swap w moim golfie z 1.8 20 v 125 km na 1.8 t aum 150 km wersja z przepustnicą sterowaną elektronicznie a nie na linkę , i zastanawiam się nad jedną rzeczą, a mianowicie w zestawach na swap które sprzedają w internecie jest instalacja silnika która idzie od sterownika , i nie wiem jak wygląda ta kwestia bo wystarczy tylko wymienić sterownik , podłączyć nową wiązkę która idzie od sterownika do silnika a póżniej zakodować immo i to wszystko w temacie z elektryką nie trzeba wymieniać instalacji w środku samochodu ? i mam jeszcze jedno pytanie co do sterownika silnika bo auto jest z 1998 roku i mam pełen fis czyli samochód ma szynę can to jak po numerze sterownika sprawdzić czy wszystkie informacje idą po canie bo na pewno nie będę kupywał drugiego samochodu do przekładki tylko taki zestaw jak ten http://allegro.pl/super-swap-caly-kompl ... 55519.html" onclick="window.open(this.href);return false; i ostatnie pytanie czy robił ktoś takiego swapa i co jest potrzebne do takiej operacji bo na razie zrobiłem taką listę :
silnik z osprzętem (turbina, kolektory, przepustnica ,)
skrzynia biegów
sprzęgło myślałem zostawić te co mam bo jest na sztywnym kole zamochowym
pół osie
poduszki silnika
sterownik silnika
wiązka elektryczna silnika
ic wraz z orurowaniem
fragmęt wydechu od turbiny do kata
pedał gazu
wybierak i cięgna są chyba takie same jak mam aktualnie
wiadomo że zawsze jeszcze coś dojdzie (wężyki od podciśnień, opaski itp)
i oczywiście rozrząd płyny paski itp
czy coś jest jeszcze potrzebne ? za odpowiedzi bardzo dziękuje . i nie piszcie tekstów typu że jeżeli zobaczę jakie to koszty to zrezygnuje , otóż nie bo koszty znam, ale chcę sprecyzować listę potrzebnych rzeczy aby się później po głowie nie drapać i nie dokupywać co chwile jakichś dupereli ze swapu jeżeli warunki na to pozwolą to zrobię całą relacje ze swapu wrzucę na forum .Z góry dzięki za pomoc
Niedługo planuje zrobić swap w moim golfie z 1.8 20 v 125 km na 1.8 t aum 150 km wersja z przepustnicą sterowaną elektronicznie a nie na linkę , i zastanawiam się nad jedną rzeczą, a mianowicie w zestawach na swap które sprzedają w internecie jest instalacja silnika która idzie od sterownika , i nie wiem jak wygląda ta kwestia bo wystarczy tylko wymienić sterownik , podłączyć nową wiązkę która idzie od sterownika do silnika a póżniej zakodować immo i to wszystko w temacie z elektryką nie trzeba wymieniać instalacji w środku samochodu ? i mam jeszcze jedno pytanie co do sterownika silnika bo auto jest z 1998 roku i mam pełen fis czyli samochód ma szynę can to jak po numerze sterownika sprawdzić czy wszystkie informacje idą po canie bo na pewno nie będę kupywał drugiego samochodu do przekładki tylko taki zestaw jak ten http://allegro.pl/super-swap-caly-kompl ... 55519.html" onclick="window.open(this.href);return false; i ostatnie pytanie czy robił ktoś takiego swapa i co jest potrzebne do takiej operacji bo na razie zrobiłem taką listę :
silnik z osprzętem (turbina, kolektory, przepustnica ,)
skrzynia biegów
sprzęgło myślałem zostawić te co mam bo jest na sztywnym kole zamochowym
pół osie
poduszki silnika
sterownik silnika
wiązka elektryczna silnika
ic wraz z orurowaniem
fragmęt wydechu od turbiny do kata
pedał gazu
wybierak i cięgna są chyba takie same jak mam aktualnie
wiadomo że zawsze jeszcze coś dojdzie (wężyki od podciśnień, opaski itp)
i oczywiście rozrząd płyny paski itp
czy coś jest jeszcze potrzebne ? za odpowiedzi bardzo dziękuje . i nie piszcie tekstów typu że jeżeli zobaczę jakie to koszty to zrezygnuje , otóż nie bo koszty znam, ale chcę sprecyzować listę potrzebnych rzeczy aby się później po głowie nie drapać i nie dokupywać co chwile jakichś dupereli ze swapu jeżeli warunki na to pozwolą to zrobię całą relacje ze swapu wrzucę na forum .Z góry dzięki za pomoc
Swap mk4 na 1.8t
Kolego, jeśli chodzi o kompletność to wydaje mi się że po drodze znajdzie się jeszcze kilka rzeczy które wyjdą w praniu. Również przymierzałem się do SWAP'a swojego MK4 z 1.6 SR na 1.8T lub 2.3V5 lecz po przeczytaniu sporej ilości postów na ten temat i włączeniu kalkulatora to zwyczajnie nie opłaca się... Oczywiście dla poszerzenia doświadczenia i wiedzy z zakresu elektryki/mechaniki można i dzięki takiemu zabiegowi wiele się nauczysz. Lecz moja podpowiedź jest taka - sprzedaj swoje mk4 w takim stanie jaki masz, dołóż te 3200 (nie licząc transportu) i myślę że spokojnie znajdziesz fajne mk4 1.8t i zostanie Ci jeszcze na rozrząd, płyny i kilka drobnym napraw. Ja taki mam plan i jestem na etapie sprzedaży swojego 1.6SR i poszukiwaniu 1.8T lub 2.3V5.
PZDR!
PZDR!
Swap mk4 na 1.8t
Raczej go nie sprzedam bo po pierwsze to jest naprawdę bogata wersja nawigacja mdf pełen fis climatronic skóry , czujniki deszczu, grzane fotele i wiele innych, całe auto zdrowe do lekkich poprawek i nigdzie nie znalazłem takiej wersji i to z silnikiem 1.8t , co do kosztów to zdaje sobie z nich sprawę , poza tym taki swap to naprawdę niezła szkoła wszystko robię sam bo jestem mechanikiem ale zawsze jeszcze się czegoś nauczę a z pieniędzmi u mnie nie problem, więc dzięki za rade ale czekam na konkretną odpowiedz na moje pytania
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Swap mk4 na 1.8t
Witam kolego rób swap. Na forum leona jest mój post o swapie oczywiście jest w chu... roboty i tak jak kolega pisał jakieś kwiatki mogą w "praniu" wyjść
Jeśli masz 1.8 to" elektrycznie" jest podobny do 1.6sr jaki ja miałem czyli wiązka obowiązkowo od 1.8t , bo stara nie podejdzie. Ja do swojego zakładałem 1.8t AUQ ze skrzynią 6-ką ale AUM to bliźniak chyba tylko skrzynia jest 5 i program na 150km
Jeśli masz 1.8 to" elektrycznie" jest podobny do 1.6sr jaki ja miałem czyli wiązka obowiązkowo od 1.8t , bo stara nie podejdzie. Ja do swojego zakładałem 1.8t AUQ ze skrzynią 6-ką ale AUM to bliźniak chyba tylko skrzynia jest 5 i program na 150km
Był LEON jest SKODA OCTAVIA II 2.0 TDI
Swap mk4 na 1.8t
musisz wymienić całą wiązkę bo ze starego nie podejdzie są inne wtyczki chociażby od ecu i jest więcej czujników .
Był LEON jest SKODA OCTAVIA II 2.0 TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości