Problem z zaworem n109
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z zaworem n109
Witam , robiłem generalny remont silnika 1z , wymieniłem pierścienie , panewki , remont głowicy został zrobiony , oraz założyłem pompe wtryskową od ASV. Auto stało sie strasznie słabe i wyrzuca bład 1237 zaworka n109, więc ecu jest w trybie awaryjnym. wymieniłem zaworek na nowy , dalej to samo , zmieniałem ecu dalej to samo , zmieniłem nawet przekaźnik 109 i brak poprawy , sprawdziłem wiązke od kostki przy silniku do ecu i jest przejscie na przewodzie od zawroka do ecu.Już nie mam sił ani pomysłow czemu tak sie dzieje
Problem z zaworem n109
Problem już opisywany na forum tak samo silnik 1Z :
viewtopic.php?t=76518" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?t=76518" onclick="window.open(this.href);return false;
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Problem z zaworem n109
Czytałem już to , ale u mnie ani wymiana ani czyszczenie zaworu nie pomogło , paliwo tankuje tylko na orlenie , filtr paliwa nowy .Napiecie dochodzi do zaworu , jak robie test vagieg to auto gaśnie
Problem z zaworem n109
Po załączeniu stacyjki masz 12v na kabelku do N109.? Mierzone miernikiem , może ten zawór nie otwiera całkowicie , i przez to takie szopki ,
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości