Regeneracja Turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
A skad wiesz czy ma turbine ze zmienna geometria?? Jezeli chodzi o wycciek oleju w tlumik badz na ssanie to tez nie zawsze jest wina turbiny Czesto jest tak ze jest zapchany filtr powietrza i turbina juz zasysa olej z odmy, albo uszczelniacze na popychaczach czy nie sa walniete?? Ustalisz takie zeczy na samochodzie?? Bo ja jako mechanik TURBO nie jestem w stanie. Jezeli chodzi o zaklad w ktorym pracuje to jest na ulicy KOŚCIELNEJ 6. Koszt zalezy od stanu. Zawsze wstawiamy turbiny na stanowisko zeby sie dowiedziec czy napewno leje. Koszt sprawdzenia to okolo 150+VAT (nie jestem w 100% pewien).
Chłopak napisał że ma Golfa IV z silnikem ASV a z tego co pamietam to na 99% w tym silniku jest turbo ze zmienna geometrią. Napisałem ogólnie by choc podał objawy bo jeśli wiesz jaki to objaw który nazwał "padnieta turbina" to nie ma sprawy - chylę czoło. U nas w mieście w serwisie VW jeśli zdiagnozuja że są zapieczone kierownice to klientowi mówia ze turbo do wymiany i ktos kto sie nie zna zaraz będzie je wymieniał. Dlatego napisałem by podał objawy - "padnięte turbo" to równie dobrze mogą byc pourywane łopatki od wirników...
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Dokladnie tak jak mowisz. Jezeli chodzi o zapieczona geometrie to przy opcji SPRWADZANIA szczelnosci czyszczenie kolektorow jest wliczone w cene (150 + ewentualnie VAT jak kto bierze na faktore)ventil pisze:Chłopak napisał że ma Golfa IV z silnikem ASV a z tego co pamietam to na 99% w tym silniku jest turbo ze zmienna geometrią. Napisałem ogólnie by choc podał objawy bo jeśli wiesz jaki to objaw który nazwał "padnieta turbina" to nie ma sprawy - chylę czoło. U nas w mieście w serwisie VW jeśli zdiagnozuja że są zapieczone kierownice to klientowi mówia ze turbo do wymiany i ktos kto sie nie zna zaraz będzie je wymieniał. Dlatego napisałem by podał objawy - "padnięte turbo" to równie dobrze mogą byc pourywane łopatki od wirników...
nawet na 100 % jest to podobnie jak AFN 110 km na pompie VPventil pisze:Golfa IV z silnikem ASV a z tego co pamietam to na 99% w tym silniku jest turbo ze zmienna geometrią
jak robiłem diagnoze dynamiczna temu golfu to wskazywało wszytsko na zapieczone kierownice...tym bardziej że poprzedni właściciel niemiec miał podobno 3,8 L na 100km srednie spalania na MFAventil pisze:moze tylko kierownice są zablokowane i szkoda kasy na regeneracje
ja poleciłem coby skoczył do evolution na czyszczenie ...ale mozna przeciez kupic nowe turbo ... i z bani
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Dobrze by bylo zebys zadzwonil i sie umowil zeby nie bylo tak ze przyjedziesz i bedziesz czekal cholera wie ile a jak jestes umowiony na konkretna godzine to niema problemu musza Cie przyjac. Sprawdzenie i oczyszczenie kolektorow trwa okolo 2 do 3 godzin. Tylko problem polega na tym ze musisz miec wymontowana turbine bo my niemamy warunkow, nawet glupiego kanalu.
cowboy, witam kolego widziałem dziś na stronce youtube.com filmik z twoim golfem na jednym filmie chyba regulujecie doładowanie turbo czy masz zamontowany mbc manual boost control bo szukam informacji jak to działa i jakiś cięzko mi idzie a mam taki problem ze moje dmucha do 1,6 a chciałbym ograniczyć do 1,1.
przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
siema ja ma takie oytanie co do objawow, moja turbinka wczesniej chodziła cichutko potem pojawiło sie swiergotanie a tera nagle zaczela tak buczec i bardzo to słychać, czy to jest objaw zuzycia???
Ostatnio zmieniony śr wrz 27, 2006 09:18 przez korsarz, łącznie zmieniany 2 razy.
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Regeneracja Turbiny
zygimar pisze:Witam
Gdzie we Wrocławiu są dorzy fachowcy od regeneracji turbin TDI
Dlaczego akurat Wrocław ??
Słyszałem że super fachowcy są w Oleśnicy jak jedziesz w stronę W-awy po lewej stronie.
Zajmują się tylko sprężarkami
Pozdroooooooooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Przyda się Corvax Twoja opinia ....Corvax pisze:na ten temat nie omieszkam skrobnac pare slow, jak sie wywiaza z gwarancji :/Razal pisze:super fachowcy są w Oleśnicy jak jedziesz w stronę W-awy po lewej stronie.
Pozdrooooooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 144 gości