Problem z gaznikiem i odpalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 20:25
Problem z gaznikiem i odpalaniem
Witam szanownych kolegów mam takie pytanie : Urwał mi sie kabel chyba od masy przy gaźniku (zdj,1) gdzie ma być on zamocowany . A drugie pytanko to czy ta przepustnica w gazniku powinna być otwarta na zimnym i zgaszonym silniku (ZDJ2) . Kolejne pytanie to co ma być podłączone do tych dwóch podłączeń przy gaźniku (zdj.3). I ostatnie pytanie : Jak odpalan golfika na zimnym silniku to musze trzymać mu gazu bo mi zgaśnie co możne być przyczyna , jak sie rozgrzeje jest Ok !! Gażnik to PIERBURG 2E
Problem z gaznikiem i odpalaniem
klapka na zimnym silniku powinna się domykać aby działalo prawidłowo ssanie, a skoro na zimnym trzeba trzymać pedał gazu aby nie zgasł to ewidentnie brak ssania jeśli po rozgrzaniu już trzyma normalnie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z gaznikiem i odpalaniem
Klapka ma być na zimnym wyłączonym zamknięta, na zimnym odpalonym przymknięta z zostawienie szpary ok 3-4 mm, potem w miarę ogrzewania silnika ma wstawać do pionu. Czyli nie działa: sprawdź sprężynę bimetalową pod kopułką urządzenia rozruchowego, napewno się zepsuła albo wypadła z mocować na jednym z końców, albo tylko kopułka urządzenia rozruchowego jest za bardzo przekręcona w lewo
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Problem z gaznikiem i odpalaniem
1-ta masa jest podłączona do pokrywy zaworów
2-za zimnym ale zapalonym silniku powinna być lekko uchylona i powoli się otwierać do pionu, a na zimnym i zgaszonym powinna być całkowicie zamknięta
3-nic nie mudisz tam podłączać
4-albo źle wyregulowany siłownik pulldown (może być też zepsuty-wystarczy wsadzić gumę z np. dętki i narazie starczy), lub wężyk nieszczelny.
2-za zimnym ale zapalonym silniku powinna być lekko uchylona i powoli się otwierać do pionu, a na zimnym i zgaszonym powinna być całkowicie zamknięta
3-nic nie mudisz tam podłączać
4-albo źle wyregulowany siłownik pulldown (może być też zepsuty-wystarczy wsadzić gumę z np. dętki i narazie starczy), lub wężyk nieszczelny.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 20:25
Re: Problem z gaznikiem i odpalaniem
Kolego a możesz troszkę inaczej wytłumaczyć z tą sprężyną bimetalowa , gdzie to sie tak znajduje w którym miejscu. Bo jestem zielony w takich sprawach .Paweł Marek pisze:Klapka ma być na zimnym wyłączonym zamknięta, na zimnym odpalonym przymknięta z zostawienie szpary ok 3-4 mm, potem w miarę ogrzewania silnika ma wstawać do pionu. Czyli nie działa: sprawdź sprężynę bimetalową pod kopułką urządzenia rozruchowego, napewno się zepsuła albo wypadła z mocować na jednym z końców, albo tylko kopułka urządzenia rozruchowego jest za bardzo przekręcona w lewo
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 20:25
Re: Problem z gaznikiem i odpalaniem
Kolego a gdzie znajduje sie ten siłownik ?? w którym miejscuadamtb pisze:1-ta masa jest podłączona do pokrywy zaworów
2-za zimnym ale zapalonym silniku powinna być lekko uchylona i powoli się otwierać do pionu, a na zimnym i zgaszonym powinna być całkowicie zamknięta
3-nic nie mudisz tam podłączać
4-albo źle wyregulowany siłownik pulldown (może być też zepsuty-wystarczy wsadzić gumę z np. dętki i narazie starczy), lub wężyk nieszczelny.
Problem z gaznikiem i odpalaniem
tam gdzie zapinasz linke ( takie półokrągłe ) i z tyłu jest mały siłownik. Na mim jest sprężynka
Wiele serc, jedno bicie...
VW Golf ponad życie...
VW Golf ponad życie...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z gaznikiem i odpalaniem
siłownik nie odpowiada za to że przesłona nie jest odpowiednio przymknięta. Odpowiada za szerokość szczeliny która zostaje tuż po odpaleniu zimnego silnika.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Problem z gaznikiem i odpalaniem
Siłownik odpowiada za to że przesłona jest odpowiednio przymknięta i powinna mieć taką szczelinę żeby autko nie gasło jak zimne (odpowiednio bogatsza mieszanka). Ja tak miałem że klapka była za bardzo uchylona i nie pomógł obrót w prawo ssania automatycznego tylko tą śróbką z tyłu siłownika pull down na imbusik metodą prób przykręcałem o 1/4 obrotu i teraz jest cacy. Ale tak jak pisze Paweł Marek najpierw musisz sprawdzić czy aby Ci nie spadła lyb pękła sprężyna w ssaniu automatycznym.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 20:25
Re: Problem z gaznikiem i odpalaniem
Ok . Dzisiaj sprawdzę i zrobię co mówiliście . Zobaczymy czy pomoże
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 20:25
Re: Problem z gaznikiem i odpalaniem
Witam szanownych Kolegów : golfik pali bez większych problemów . Wystarczyło pokręcić ssaniem automatycznym i przepustnica się ustawiła .Golfik zapalił bez gazu , i nie zgasł . Zobaczymy jutro czy odpali bez problemu Dam znać
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 20:25
Problem z gaznikiem i odpalaniem
Witam mam jeszcze jedno pytanko : Potrzebuje szablonów do wydrukowania Zegarów . szablon licznika 220km/h , i szablon zegarka
Re: Problem z gaznikiem i odpalaniem
Kolego o która Ci srubke chodzi? Bo ta co zaznaczyłem czerwonym reguluje "klapke górną". A ta co zaznaczylem na niebiesko to od czego jest?adamtb pisze:Siłownik odpowiada za to że przesłona jest odpowiednio przymknięta i powinna mieć taką szczelinę żeby autko nie gasło jak zimne (odpowiednio bogatsza mieszanka). Ja tak miałem że klapka była za bardzo uchylona i nie pomógł obrót w prawo ssania automatycznego tylko tą śróbką z tyłu siłownika pull down na imbusik metodą prób przykręcałem o 1/4 obrotu i teraz jest cacy. Ale tak jak pisze Paweł Marek najpierw musisz sprawdzić czy aby Ci nie spadła lyb pękła sprężyna w ssaniu automatycznym.
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości