Golf III TDI 1Z-Jak inaczej nazywa się zawór N75?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krystek007
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Dobra bo mi sie manieszało ustalmy fakty: to co u mnie tyka to zawór Nr 10 czyli ja nie mam tego zaworu N75 z białą główką? a ten nr.10 to zastepca? czyli mam szukac tej 10-tki, teraz pytanie czy ten zawór magnetyczny spełnia tę samą role co ten N75 z białą główką? bo generalnie mam problem z mocą w aucie i włączającym sie trybem awaryjnym,z forum się dowiedziałem że najcześciej obok przepływomierza jest to ten N75, ale u mnie jego odpowiednikiem jest Nr10 tak? i najwyżej kupie z literą F i te kabelki przelutuje, tylko czy bedę wiedział jak je zamienić? zeby kabelków nie pomieszać?
Pozdrawiam.
- Lukasz3k
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
- Lokalizacja: Karniewo/Wawa
- Kontakt:
Masz silnik 1Z to u CIebie jest ten nr 10, w silnikach AFN 110 koni jest z biala glowka.krystek007 pisze:Dobra bo mi sie manieszało ustalmy fakty: to co u mnie tyka to zawór Nr 10 czyli ja nie mam tego zaworu N75 z białą główką? a ten nr.10 to zastepca? czyli mam szukac tej 10-tki, teraz pytanie czy ten zawór magnetyczny spełnia tę samą role co ten N75 z białą główką? bo generalnie mam problem z mocą w aucie i włączającym sie trybem awaryjnym,z forum się dowiedziałem że najcześciej obok przepływomierza jest to ten N75, ale u mnie jego odpowiednikiem jest Nr10 tak? i najwyżej kupie z literą F i te kabelki przelutuje, tylko czy bedę wiedział jak je zamienić? zeby kabelków nie pomieszać?
Tyka nr 10 i jest obok przeplywki. Powinienes dac rade bo to tylko zasilanie plus i minus
No i oczywiscie przewodziki cisnieniwoe tak jak w starym musisz podlaczyc
--
Pozdrawiam
no to juz wiesz wszystko ...
nr10 to oznaczenie na rysunku z Etki..
nazwa to N75
w AFN zawór N75 reguluje ciśnienie doładowana poprzez sterowanie podciśnieniowe pracą sztangi zmieniającą położenie kierownic spalin, a co za tym idzie prędkość wirnika, czyli ciśnienie doładowania
w 1Z jest sterowanie cisnieniem - zawór ogranicza ciśnienie doładowania
jest taki myk że w razie awarii N75 w 1Z możesz połaczyć wężyki poprzez przelotkę z ominięciem N75 i wtedy masz chyba ograniczenie do 0,6 Bara - nie jedzie rewelacyjnie ale jedzie - było na forum - poszukaj
nr10 to oznaczenie na rysunku z Etki..
nazwa to N75
w AFN zawór N75 reguluje ciśnienie doładowana poprzez sterowanie podciśnieniowe pracą sztangi zmieniającą położenie kierownic spalin, a co za tym idzie prędkość wirnika, czyli ciśnienie doładowania
w 1Z jest sterowanie cisnieniem - zawór ogranicza ciśnienie doładowania
jest taki myk że w razie awarii N75 w 1Z możesz połaczyć wężyki poprzez przelotkę z ominięciem N75 i wtedy masz chyba ograniczenie do 0,6 Bara - nie jedzie rewelacyjnie ale jedzie - było na forum - poszukaj
- krystek007
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
No dokładnie było, nawet w moim innym watku na temat spadku mocy, generalnie wiem już wszystko i dzięki za pomoc rozwialiscie mi niezły metlik w glowie teraz wiem czego szuac i jak ewentualnie przerobić
[ Dodano: 22 Wrz 2006 18:17 ]
To jeszcze ja gość w serwicie wciska mi ten zaworek, ale znalazł numer taki:7.21895.55.0 a u mnie zywcem jest taki:7.21895.00 niby wygladają tak samo, ale....czy to możliwe, żeby były jednak inne, w 3 sklepach mi mówią że bez znaczenia, ale ja nie ma jak sprawdzić cos na forum poradzcie pliss.
[ Dodano: 22 Wrz 2006 18:17 ]
To jeszcze ja gość w serwicie wciska mi ten zaworek, ale znalazł numer taki:7.21895.55.0 a u mnie zywcem jest taki:7.21895.00 niby wygladają tak samo, ale....czy to możliwe, żeby były jednak inne, w 3 sklepach mi mówią że bez znaczenia, ale ja nie ma jak sprawdzić cos na forum poradzcie pliss.
Pozdrawiam.
- Lukasz3k
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
- Lokalizacja: Karniewo/Wawa
- Kontakt:
Mialem ten sam problem jak Ty, mi pomoglo to
http://www.msi-motor-service.com/ximage ... EN_WEB.pdf
http://www.msi-motor-service.com/ximage ... EN_WEB.pdf
tylko czeka Cie lutowanie
teraz juz bedziesz wiedzial wszystko o N75 w 1Z
PS. Sprzedawcy maja racje
http://www.msi-motor-service.com/ximage ... EN_WEB.pdf
http://www.msi-motor-service.com/ximage ... EN_WEB.pdf
tylko czeka Cie lutowanie
teraz juz bedziesz wiedzial wszystko o N75 w 1Z
PS. Sprzedawcy maja racje
- krystek007
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
No i tu masz duża rację, zastanawiam się nad doktoratem
[ Dodano: 26 Wrz 2006 09:52 ]
Uff kupiłem zaworek w srode zakładam.. reszta tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45
[ Dodano: 26 Wrz 2006 09:52 ]
Uff kupiłem zaworek w srode zakładam.. reszta tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Pozdrawiam.
JA rowniez mam takie problemy bo przy ok 120 wlacza mi sie w tryb awaryjny ale jak podlaczylem pod komputer to nie mam zadnych bledow.. I podobno trubo zapieklo mi sie na lopatach kierowniczki... I mam pytanko: JAk moge to sam zrobic i naprawic?? Bo slyszalem ze mozna ja wziasc wyjac i wyczysciec ale czy to pomoze?? Tez slyszalem ze zanuzyc turbinke w nafcie na cocke i ten syf i saliny powinny puscic... Ale czy to prawda ??
Seba
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: czw lis 10, 2011 20:57
- Lokalizacja: Kęty
Golf III TDI 1Z-Jak inaczej nazywa się zawór N75?
CZy w 1z 90 ps można podmienic zawor EGR z zaworem N75 tak by sprawdzic czy zawor N75 jest sprawny badz niesprawny?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości