[mk2]co zrobić aby kierownica chodziła lżej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
[mk2]co zrobić aby kierownica chodziła lżej
mam mk2 bez wspomagania ale kiedy wsiadłem do golfa mojego kumpla to po prostu różnica jak cholera nie wiem czy można coś nasmarować czy co aby chodziło to lżej??
Sprawa jest nastepujaca:
- na przekladni kierowniczej znajduje sie sruba regulacyjna.. Wraz ze starzeniem sie ukladu i nabieraniu luzu na przekladni, ta sruba kasujemy wynikly luz. Niestety pociaga to za soba rowniez niestety wieksze opory w przekladni - co przeklada sie na ciezsze krecenia kierownica
Mozna sprobowac troche odpuscic ta srube - uklad moze zaczac chodzic lzej, ale moga pojawic sie luzy na przekladni....
- na przekladni kierowniczej znajduje sie sruba regulacyjna.. Wraz ze starzeniem sie ukladu i nabieraniu luzu na przekladni, ta sruba kasujemy wynikly luz. Niestety pociaga to za soba rowniez niestety wieksze opory w przekladni - co przeklada sie na ciezsze krecenia kierownica
Mozna sprobowac troche odpuscic ta srube - uklad moze zaczac chodzic lzej, ale moga pojawic sie luzy na przekladni....
WITAM, TEż MAM MK2 BEZ WSPOMY, śRUBę REGULUJąCą LUZ PRZEKłADNI MAM SKRęCONą NA MAXA A MIMO TO NAPRAWDę FAJNIE SIE MI KIERA KRęCI, JAK JECHAłEM GOFEREM KOLEGI TO STRASZNIE CIężKO SIE KRęCIłO A U MNIE BAJKA, Z TYM żE JA SMARUJę RAZ NA JAKIś CZAS WURTHEM (SMAR W SPRAYU:-) łOżYSKA AMORTYZATORóW (POD MASKą) A CIśNIENIE W KOłACH (13X70X175)MAM 2.0 A NIE JAK JEST ZALECANE 1.8
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Ja tam cały czas nad tym myślę. Teraz jestem w fazie myslenia jak to przykrecić do 1.3 w którym fabrycznie nie było wspomy. I wymysliłem, że trzebaby przebruć wszystko z mk3 łacznie z alternatorem, łapą alternatora (ogólnie wszystkim co się jakoś zazebia o wspomaganiePGrzemek pisze:to moze warto pomyslec nad zalozeniem wspomy.
Koledzy powiem wam tak. U mnie trzeba bylo krecic 2 rekoma na postoju zeby cos sie ruszylo. Zrobilem geometrie i zbierznosc wlacznie z wymiana koncowek i swozni wachaczy i bylo troche lepiej, ale dopiero po zakupie alu i zmianie opon kreci sie naprawde miodzio, wspomaganie nie potrzebne...
[ Dodano: Pią Wrz 22, 2006 11:38 ]
Alu to Avus oryginaly do golfa 6jx14 et38 i opony jakies 185/60/14 H
[ Dodano: Pią Wrz 22, 2006 11:38 ]
Jesli ktos chce sprawdzic ile daja opony i felgi to jeszcze mam na starych opony i mozna zmienic i zobaczyc jak bylo wczesniej...
[ Dodano: Pią Wrz 22, 2006 11:38 ]
Alu to Avus oryginaly do golfa 6jx14 et38 i opony jakies 185/60/14 H
[ Dodano: Pią Wrz 22, 2006 11:38 ]
Jesli ktos chce sprawdzic ile daja opony i felgi to jeszcze mam na starych opony i mozna zmienic i zobaczyc jak bylo wczesniej...
Czas na jakiś zabytek :>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 345 gości