Witam, mam pewien problem z Golfem III silnik 1.9 TDi 1Z. Mianowicie chodzi o wtrysk sterujacy. Objawy to nagle szarpniecia przy przyspieszaniu zdarzajace sie w róznych odstepach, czasem kilka razy dziennie a czasem miesiac spokoju. Sprawdzalem go 'garazowym sposobem' stukajac delikatnie w niego gdy silnik utrzymywal obroty 2000rpm. Sprawdzilem opór na przewodach podlaczonych do niego, wyszlo 108 ohm a slyszalem ze powinno byc 120 ohm. Tutaj moje pytanie:
Czy to napewno wina tego wtrysku?
Czy mozna jezdzic z odpietym wtryskiem sterujacym i czy niczym to nie grozi?
Czy mozna kupic wtrysk uzywany i jak go sprawdzic?
Czy kupujac wtrysk musi byc z identycznego silnika?
Czy da sie zregenerowac orginalny wtrysk?
Jak wyglada wymiana wtrysku? wystarczy wykrecic stary i w jego miejsce wkrecic nowy?
Z gory dziekuje za odpowiedzi
