Problem z przeladowaniem turbo ARL

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sloiveg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 10:31

Problem z przeladowaniem turbo ARL

Post autor: sloiveg » pn lut 23, 2015 16:01

Witam , mam problem z ogarnieciem przeladowania turbiny w mk 4 - mam turbo od ARL w silniku AGR , mam program, wtryski 216 , sprzeglo g60
chodzi o to ze na wskazniku auto gauge zamiast tak jak powinno byc 1.1. Bara pokazuja sie czaem wyzsze a czasem nizsze parametry , najczesciej jest to powyzej 1.6 - 2.0 Bara . zalozylem turbine regenerowana i dostalem przykaz od znajomego bym dodal na in plus dwa obroty bączka zeby go wydłuzyc o 2 ogroty ) ,od turbo, wtedy mialo byc lepiej, robilem z kolega kilka prob odrkecilem 2 razy nic 4 razy praktycznie to samo 6 razy auto wogole sie nie zbieralo, wic wrocilem spowrotem do punktu wyjscia, mialem jechac do ptrzestojenia ale jest tak samo i znow mi podepnie pod kompa i wyjdzie ze ostro przeladowuje, Mam pytanie co moze byc przyczyna tego problemu, wczsniej mialem turbo ASZ i dmuchalo do 1.1 caly czas teraz dmucha duzo wiecej i czesto ptrzestaje dzizlac ( po wcisnieciu gazu do dechy i przytrzymaniu na obrotach w czasie jazdu przeladowuje sie i odcina turbo) prosze o pomoc i porady bo lekko sie wkurzam


G T IT'S MY LIFE !!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z przeladowaniem turbo ARL

Post autor: Michał_1977 » pn lut 23, 2015 16:09

sloiveg, a ty nie wiesz,że suszarka z ARL ma sterowanie podciśnieniem,a w AGR jest sterowana ciśnieniem? Jakim cudem ma to hulać? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problem z przeladowaniem turbo ARL

Post autor: Haki » pn lut 23, 2015 17:44

sloiveg, ba nawet jest porada co jeszcze trzeba dołożyć by Turbina VNT działała jak należy w aucie w którym pierwotnie siedziała suszarka WG :chytry:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Problem z przeladowaniem turbo ARL

Post autor: deskjet » pn lut 23, 2015 23:52

sloiveg pisze:wczsniej mialem turbo ASZ i dmuchalo do 1.1 caly czas teraz dmucha duzo wiecej
Panowie przeciez jak mial turbo od ASZ'a i bylo ok to uklad musi miec przerobiony :bajer:


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
sloiveg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 10:31

Problem z przeladowaniem turbo ARL

Post autor: sloiveg » śr lut 25, 2015 10:35

chodzilo mi normalnie bez problemow z taurbina od ASZ a teraz przeladowuje i czesto wylącza sie turbina wlasnie przez ta przypadłosc , nie koledzy nie wiedzialem nieststy ze pierwotna turbina miala sterowanie cisnieniem a z ARL podcisnieniem.. no i dalej nie wiem co mam zrobic ...


G T IT'S MY LIFE !!!

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z przeladowaniem turbo ARL

Post autor: italiano_83 » śr lut 25, 2015 13:34

sloiveg pisze:no i dalej nie wiem co mam zrobic ...
Zacznijmy od początku te opowieść, bo na razie jest pewne niedomówienie a więc :

A. Kupiłeś już auto z już zainstalowaną turbosprężarką ASZ

B. Sam ją zainstalowałeś

I teraz ten soft był robiony przed założeniem turbo ASZ czy po jego założeniu ?

Silnik AGR jest wyposażony w turbosprężarkę typu WG ( czyli z zaworem upustowym - który upuszcza spaliny) i jest sterowane ciśnieniem.
Turbo ASZ/ARL i wszelkie inne VNT są sterowane podciśnieniem- więc dokładnie odwrotnie niż w AGR.

Więc trzeba przerobić układ w agr aby mógł sterować turbo ASZ/ARL inaczej nie powinno przeładowywać, a mieć niedoładowanie po całości.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
sloiveg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 10:31

Problem z przeladowaniem turbo ARL

Post autor: sloiveg » sob lut 28, 2015 10:42

uKLAD JET PRZEROBIONY, AUTO MIALO SOFT POD TURBO z ASZ a teraz ja zalozylem turbo ARL i przeladowuje i pozno wstaje, bylem u mehcanika i stwierdzil ze to wina zaluzji ze si eprawie nie otwieraja, a turbo zregenerowane dopiero ma 1.5 miesiaca, bede musial je wyciagac i dac zeby mi sprawdzili Ci ktorzy je regenerowali, ale znaja zycie to oczywiscie bedzi e moja wina ze zaluzje sie nie otwieraja bo durnie zwsze znajda cos zeby sie wylgac, ale czas pokzaze w przyszlym tygodniu daje go , muza je wyslac i tam ocenia czemu nie dziala, a tym czasem bede jezdzic mpk mam nadzieje ze to te zaluzje a nie inna rzecz


G T IT'S MY LIFE !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości