1Z nie pali, kontrolka swiec żarowych.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dr Vennk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lut 19, 2015 16:29

1Z nie pali, kontrolka swiec żarowych.

Post autor: Dr Vennk » czw lut 19, 2015 16:34

Witam, wiem ze bylo i to z milion razy ale u mnie nic nie pomaga, a stare fotoporady do mostkowania alarmu sa bez zdjec.

mianowicie nie pali, lutowałem na nowo ori alarm, ale tam juz wszystko gra, potem odkryłem ze 109 szwankuje, bo jak nim ruszałem to zaskakiwał, wiec go wymieniłem i teraz nie działa nic ani stary ani nowy, ani pukanie w ori alarm, ani stykanie go recznie, tylko pompa na krótko wtedy moge auto odpalić, jakieś propozycje sugestie? nie chce zmieniać samochodu bo silnik żyleta :D

auto powinno jezdzic nie stac, i pytanie na doczepkę, do wymiany drążków kierowniczych trzeba sciagac sanki?


pozdrawiam ;*

edit, kontrolka sie żarzy nie pali pelnym swiatlem.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

1Z nie pali, kontrolka swiec żarowych.

Post autor: Adamm » czw lut 19, 2015 18:54

moze Ci masy gdzies brakuje ?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Dr Vennk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lut 19, 2015 16:29

Re: 1Z nie pali, kontrolka swiec żarowych.

Post autor: Dr Vennk » czw lut 19, 2015 19:35

moze, tylko ktorej i gdzie? , wiem ze masa z maski jest zerwana (miedzy maska a karoseria) ale czy to cos robi? jak to sprawdzic najprosciej?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1Z nie pali, kontrolka swiec żarowych.

Post autor: munior » czw lut 19, 2015 22:15

Dr Vennk pisze:moze, tylko ktorej i gdzie? , wiem ze masa z maski jest zerwana (miedzy maska a karoseria) ale czy to cos robi? jak to sprawdzic najprosciej?
Najpierw sprawdż ,czy do przekaznika 109 dochodzi zasilanie i czy ze styku roboczego ,który mozna uruchomic recznie po zdjęciu osłony przekaznika ,to zasilanie idzie do ECU .Najlepiej zdjąć osłone przekaznika 109 i zobaczyć czy po przekręceniu kluczyka ,styk przekażnika się zamyka ...bo nie "mrugająca" na pół sekundy kontrolka świec ,świadczy o tym że ECU nie "żyje " ,czyli zwykle nie ma zasilania ...kostke stacyjki sprawdż ,bo tam też często "ginie "zasilanie
Ostatnio zmieniony czw lut 19, 2015 22:47 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Dr Vennk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lut 19, 2015 16:29

1Z nie pali, kontrolka swiec żarowych.

Post autor: Dr Vennk » czw lut 19, 2015 22:43

to tego wystarczy mi zwykla probówka?Obrazek???



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1Z nie pali, kontrolka swiec żarowych.

Post autor: munior » czw lut 19, 2015 22:52

Dr Vennk pisze:to tego wystarczy mi zwykla probówka?
Na sprawdzenie czy dochodzi napiecie ,bedzie czas jak sprawdzisz wzrokowo czy styk przekaznika się zamyka ...do sprawdzenia napięcia wystarczy jakikolwiek próbnik ,nawet zwykla żaróweczka 12 v ...to co widze na foto ,to zdaje się próbówka którą sprawdza się obecność fazy w gniazdkach 230v,i taka sie na pewno d tego nie nadaje


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Dr Vennk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lut 19, 2015 16:29

1Z nie pali, kontrolka swiec żarowych.

Post autor: Dr Vennk » pt lut 20, 2015 04:34

toz pytam dlatego d:, wimem ze przekaznik sie ma zamykac.



Dr Vennk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lut 19, 2015 16:29

1Z nie pali, kontrolka swiec żarowych.

Post autor: Dr Vennk » sob lut 21, 2015 17:15

Obrazek Uploaded with fotem.pl
tak to wygląda, nie ma połączenia miedzy 30 a 85, tj maly pin tj, ten roboczy. miedzy 30 a kazdym innym jest obwód w sensie świeci sie zaroweczka oba przekazniki na aku dzialaja po obiedzie dzialam dalej

a przy okazji
viewtopic.php?f=143&t=570203" onclick="window.open(this.href);return false;
ktos cos>?



Dr Vennk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lut 19, 2015 16:29

1Z nie pali, kontrolka swiec żarowych.

Post autor: Dr Vennk » pn lut 23, 2015 15:07

próbowałem się dostać dalej, ale tam jakaś czarna magia. nie możne znaleźć schematu zęby szukać dokąd dochodzi zasilanie. co począć?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości