
Stałe cisnienie doładowani i nie więcej jak 140km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stałe cisnienie doładowani i nie więcej jak 140km/h
Dobra, jednak wężyk był odczepiony przy komputerze. Przymocowałem go porządnie i wartości w grupie 11 zaczęły się zmieniać 
Zauważyłem że są wyższe od tych teoretycznych czy tam wymaganych. Zamiast np. 1008 bylo 115X ( Nie pamiętam dokładnie, mówię tak na oko )
Niestety nie rozwiązało to problemu. Jest w sumie jeszcze gorzej mu teraz
110 km/h - stop, chwila przerwy i znowu but do 120 - stop, chwila przerwy i znowu but do 140
Ma takie przerwy co około 200 obrotów. Logi może uda mi się dzisiaj zrobić, blędy które zczytałem wczoraj z komputera:
Błąd 00575 został tak jak jest.. Do tego doszedł 00519. Z tego co wiem jest on w komputerze ten czujnik ?

Zauważyłem że są wyższe od tych teoretycznych czy tam wymaganych. Zamiast np. 1008 bylo 115X ( Nie pamiętam dokładnie, mówię tak na oko )
Niestety nie rozwiązało to problemu. Jest w sumie jeszcze gorzej mu teraz

110 km/h - stop, chwila przerwy i znowu but do 120 - stop, chwila przerwy i znowu but do 140

Ma takie przerwy co około 200 obrotów. Logi może uda mi się dzisiaj zrobić, blędy które zczytałem wczoraj z komputera:
Kod: Zaznacz cały
Friday, 06 February 2015, 12:27:35:0
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 028 906 021 C
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D60
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 0F51303F5E45
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Stałe cisnienie doładowani i nie więcej jak 140km/h
Nadal coś nie tak z doładowaniem ,być może przeładowanie ,co jest najczęstszą usterką ,być może uszkodzony mapsensor w sterowniku ...zrób logi ,i dobrze by było zmierzyć dodatkowo cisnienie w dolocie manometrem ,wtedy będzie widać czy ciśnienie jest jak nalezy ,czy tylko mapsensor żle go odczytujeDjalo pisze:Błąd 00575 został tak jak jest.. Do tego doszedł 00519
Jak w kazdym z seri 028906021 ,jest wewnątrz sterownika i co prawda rzadko ,ale czasem pada ,mam ze trzy sztuki padnięte, po wymianieDjalo pisze:Z tego co wiem jest on w komputerze ten czujnik ?

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Stałe cisnienie doładowani i nie więcej jak 140km/h
A więc chyba mam przyczynę. Ostatnio ominąłem zawór n75, logi mam zrobione, wrzucę później .
Wczoraj wracałem z trasy i podłączyłem zawór...
Bez zaworu auto przyspiesza pięknie, przez tydzień "testowania"
Wczoraj po połączeniu n75 auto już przy 120 i kaputt.
Czy mogę jeździć z ominiętym? Albo może podmienic go z tym od egr ?( Chyba jest zaślepiony)
Na razie brak kasy na drugi a ten boje się rozebrać bez jakiegoś zastępczego.
Wczoraj wracałem z trasy i podłączyłem zawór...
Bez zaworu auto przyspiesza pięknie, przez tydzień "testowania"
Wczoraj po połączeniu n75 auto już przy 120 i kaputt.
Czy mogę jeździć z ominiętym? Albo może podmienic go z tym od egr ?( Chyba jest zaślepiony)
Na razie brak kasy na drugi a ten boje się rozebrać bez jakiegoś zastępczego.
Stałe cisnienie doładowani i nie więcej jak 140km/h
Jeżdżąc z pominiętym N75 turbo jest stale wysterowane na osiąganie maksymalnego ciśnienia doładowania czyli ciśnienie mierzone z czujnika G71 uzyskiwać ma przy sprawnym czujniku G71 wartość 2750 mb i dlatego doszedł z tej przyczyny błąd 00519 (uzyskanie granicznego zakresu pomiaru ciśnienia przez ten czujnik co sterownik odczytuje jako jego zwarcie) . To również powoduje że wałek turbosprężarki kręci się z maksymalnymi obrotami co nie wróży dobrze dla samego turbo więc jeżdżąc tak narażasz się na jej uszkodzenie. Przy sprawnym N18 od EGR możesz go z powodzeniem zastosować zamiast N75.
Stałe cisnienie doładowani i nie więcej jak 140km/h
Dzięki za poradę, będę próbować
Wczoraj podłączyłem n75 więc już jest spokojnie
Jakby co logi bez N75:
http://vaglog.pl/log_203303.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Będę próbował z n18. Dam znać


Jakby co logi bez N75:
http://vaglog.pl/log_203303.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Będę próbował z n18. Dam znać

- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Stałe cisnienie doładowani i nie więcej jak 140km/h
W 1Z ?Sztomel pisze: Przy sprawnym N18 od EGR możesz go z powodzeniem zastosować zamiast N75.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Stałe cisnienie doładowani i nie więcej jak 140km/h
Sorry !
Dopiero teraz uświadomiłem sobie, że chodzi o silnik 1Z a więc podmiana N18 w miejsce N75 nie ma zastosowania ani też i to co pisałem, że pominięcie N75 z układu generuje maksymalne doładowanie.
Proszę zatem czytając ten wątek na tej stronie całkowicie pominąć mój powyższy post
Dopiero teraz uświadomiłem sobie, że chodzi o silnik 1Z a więc podmiana N18 w miejsce N75 nie ma zastosowania ani też i to co pisałem, że pominięcie N75 z układu generuje maksymalne doładowanie.
Proszę zatem czytając ten wątek na tej stronie całkowicie pominąć mój powyższy post

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości