problem z temperaturą mk2 1,3 nz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
problem z temperaturą mk2 1,3 nz
Witam pytanko mam który czujnik odpowiedzialny jest za wskazanie wysokosci
temperatury , chodzi o mk2 silnik NZ.Wymienilem ten przy chlodnicy i nadal kupa wskaznik nadal odchyla sie do pierwszej kreski i kupa ani nie drgnie, silnik cieply, termostat sie otwiera,wentylator załancza sie ok.
Są jescze dwa czujniki przy termostacie jeden czarny drugi niebieski , który to znich,moze jakas inna przyczyna ?
temperatury , chodzi o mk2 silnik NZ.Wymienilem ten przy chlodnicy i nadal kupa wskaznik nadal odchyla sie do pierwszej kreski i kupa ani nie drgnie, silnik cieply, termostat sie otwiera,wentylator załancza sie ok.
Są jescze dwa czujniki przy termostacie jeden czarny drugi niebieski , który to znich,moze jakas inna przyczyna ?
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 13:15
- Lokalizacja: lody
[MK2] Cos sie dzieje z temperatura - help
hej hej
no ja mam wrazenie ze mam podobny klopot.
Od dwoch dni wydaje mi sie ze kilka km wiecej przejezdzam zanim wskaznik wskazujacy temp znajdzie sie jak to mial do tej pory w zwyczaju w polowie mniej wiecej skali.
Zmienialem termostat niedawno i bylo wsio git do wczoraj.
Aha i mam wrazenie ze jakis taki dziwny chemiczny zapach od jakiegos czasu czuje w kabinie jak rano wsiadam -co to jest nagrzewnica i co jej sie moze stac i jak ja zdiagnozowac
Pozdrowka
jasiek
no ja mam wrazenie ze mam podobny klopot.
Od dwoch dni wydaje mi sie ze kilka km wiecej przejezdzam zanim wskaznik wskazujacy temp znajdzie sie jak to mial do tej pory w zwyczaju w polowie mniej wiecej skali.
Zmienialem termostat niedawno i bylo wsio git do wczoraj.
Aha i mam wrazenie ze jakis taki dziwny chemiczny zapach od jakiegos czasu czuje w kabinie jak rano wsiadam -co to jest nagrzewnica i co jej sie moze stac i jak ja zdiagnozowac
Pozdrowka
jasiek
A co się wczoraj stało dokładnie?jaroslawkonopka pisze: i bylo wsio git do wczoraj
Słodkawy?jaroslawkonopka pisze:Aha i mam wrazenie ze jakis taki dziwny chemiczny zapach od jakiegos czasu czuje w kabinie jak rano wsiadam
Ubywa Ci płynu chłodzącego?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 13:15
- Lokalizacja: lody
no wlasnie ze nic !
tylko mam takie odczucie ten zapach - no az taki zapuszczony to moj bolid w srodku nie jest wiec sie zdziwilem
plynu nie ubywa przynajmnie nie zauwazylem
moze jednak jakis czujnik temp siada
tam sa dwa niebieski i czarny co powinny wskazac kiedy je pomierze omomierzem?
pozdrawiam
jasiek
tylko mam takie odczucie ten zapach - no az taki zapuszczony to moj bolid w srodku nie jest wiec sie zdziwilem
plynu nie ubywa przynajmnie nie zauwazylem
moze jednak jakis czujnik temp siada
tam sa dwa niebieski i czarny co powinny wskazac kiedy je pomierze omomierzem?
pozdrawiam
jasiek
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 13:15
- Lokalizacja: lody
Generalnie układ chłodzenia ma za zadanie utrzymanie stałej temperatury pracy silnika około 90 stopni. Zadanie to realizuje termostat (temp otwarcia 84-95) i wentylator chłodnicy. A więc jak Ci się silnik nagrzeje wskazówka teoretycznie ma stać w miejscu, a praktycznie może lekko się wahać - nie może natomiasta szybko spadać przy szybkiej jeździe i podnosić się przy staniu w korku poza temp 90 stopni.jaroslawkonopka pisze:Co to znaczy "czy utrzymuje temperature?"?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 22:07 ]
Nie wiem czy do końca rozumiem co miałeś na myśli ale wygląda na klasycznie walnięty termostat (otwarty cały czas).jaroslawkonopka pisze:mam wrazenie ze wolniej sie nagrzewa i (moze to glupie) ale szybciej stygnie
Odpal zimny silnik, podnieś maskę i co chwilę dotykaj węży do chłodnicy - węże górny i dolny nie powinny się nagrzewać równocześnie - dolny powinien pozostać zimny aż gdzieś do 85-87 stopni
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 13:15
- Lokalizacja: lody
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 13:15
- Lokalizacja: lody
hej
sprawdzilem po przejechaniu okolo 4km
te weze odchodzace od chlodnicy: gorny byl bardzo cieply a dolny raczej letni zimny i z tego co zrozumialem to tak powinno byc
dobrze mysle?
moze po prostu jakis czujnik mi padl: niebieski lub czarny
ktory jest do czego i jak je sprawdzic mierzac omomierzem
pozdrawiam
jasiek
sprawdzilem po przejechaniu okolo 4km
te weze odchodzace od chlodnicy: gorny byl bardzo cieply a dolny raczej letni zimny i z tego co zrozumialem to tak powinno byc
dobrze mysle?
moze po prostu jakis czujnik mi padl: niebieski lub czarny
ktory jest do czego i jak je sprawdzic mierzac omomierzem
pozdrawiam
jasiek
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: czw cze 01, 2006 19:09
- Lokalizacja: wielkopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości