Ustawienia pompy SDI AEY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

poloSDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 02, 2015 21:48

Ustawienia pompy SDI AEY

Post autor: poloSDI » pn lut 16, 2015 21:29

Witam.Mam prośbę jeszcze raz o podanie danych do ustawienia pompy 1,9SDI AEY polo 1998 variant.
Jaki jest kąt wtrysku i jaka dawka?
Oraz jak ktoś wie na jakie wartości je najlepiej nastawić.
Dzięki pozdro.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Ustawienia pompy SDI AEY

Post autor: VW_seller » pn lut 16, 2015 21:50

kat najlepiej 55 ,dawka najlepiej 3.0-4.0


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

poloSDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 02, 2015 21:48

Ustawienia pompy SDI AEY

Post autor: poloSDI » wt lut 17, 2015 00:58

Mam kąt 50 a dawka jak była 4 to jest muł,na 3 jest lepiej ale coś jeszcze nie tak bo się męczy.
Teraz nie wiem czy dać na 2,5 czy kąt zmienić.
Jeździłem też na dawce 2 słabo ciągnie od 1200obr.Na 3 lepiej ciągnie od 1200obr ale coś muli i silnik w zakresie ok 2 tys robi sie metaliczne klepanie.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Ustawienia pompy SDI AEY

Post autor: VW_seller » wt lut 17, 2015 09:49

takie wartości co napisałem są najlepsze . chcesz mieć moc to załóż turbine I wtryski z 1z będziesz miał tdi


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

poloSDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 02, 2015 21:48

Ustawienia pompy SDI AEY

Post autor: poloSDI » śr lut 18, 2015 00:18

Mam kąt 50 dawka 3.
A kąt z 50 na 55 jest sens przestawiać? da to coś.
Jak kąt ma się do zachowania silnika?
Zgłupiałem nie wiem czy jest dobrze czy źle.Wydaje mi się że minimalnie lepiej ciągnął a czasami muszę na przyczepie coś przewieść.
Na razie nie chcę zmieniać wtrysków.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Ustawienia pompy SDI AEY

Post autor: VW_seller » śr lut 18, 2015 00:45

wtryski 100 turbo 100 plus pare glupot i sterownik z 1z i masz moc plus spalanie mniejsze jak w sdi. kat duzo daje .55-60 ustaw i bedzie duza poprawa .silnik nie nowy wiec kat mozna przyspieszyc. ja i tak bym z tego tdi wolal zrobic bo te sdi wogole nie jada tylko sie tocza po drodze.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

poloSDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 02, 2015 21:48

Ustawienia pompy SDI AEY

Post autor: poloSDI » pt lut 20, 2015 23:11

To jest bez sensu.Miałem dawkę 2 i mniej palił jak teraz a mam dawkę 3.
Z kolei dawka 4 zrobiła z niego muła i spalanie wzrosło.
A teraz mam przestawić na 60 a dane podają 50-55.A zawory po przestawieniu na 60 nie będę szukał po garażu?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Ustawienia pompy SDI AEY

Post autor: VW_seller » sob lut 21, 2015 11:30

ja nam 55 od lat i jest super . lepiej odpala lepiej się zbiera . jak deptasz go to normalne że na dawce 2 mg będzie mniej palił . jak byś chciał zaoszczędzić to lepiej ustawić mu na 3 . 4 mg ale wtedy delikatnie tryb jeździć żeby mało spalił .


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości