Stanced x Cambered Audi A3 8l Quattro | igl
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Stanced x Cambered Audi A3 8l Quattro | igl
Jako że to prawie Golf IV, PRAWIE postanowiłem założyć tutaj temacik Mam też pewną rozkminę z swoim daily na czas ogarniania A3, MK2 trochę zgruzowanym...
Konkrety:
Audi A3 8l Quattro polift z roku 2001.
SILNIK: 1.9TDI ASZ 131ps + ponoć jakiś program
UKLAD DOLOTOWY: Seria
UKLAD WYDECHOWY: Straight Pipe 2,35", będzie poprawiony i zmiana średnicy na 2,5"
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: Gwint AP po custom modach, springi FK na tyle, Camber Plates, Front Custom Camber LCA, regulowane tylne wahacze
UKLAD HAMULCOWY: Seria, szykuje się BBK 330mm
BODY-KIT: Oryg. lotka S3 + dokładki zderzaka w kolor, lip z Cupry, pomalowane wkłady lamp na czarno, czarny grill oraz znaczki, mod tylnych lamp
KOŁA: Były Japan Racing JR10 9,5 + 10,5 18", obecnie WORK VS-KF, czekają na zakup rantów...
ŚRODEK: Seria Ambition + podświetlenie słoneczników (lusterek) w podsufitce
CAR-AUDIO: Seria Bose
O planach nie piszę bo mógłbym kogoś zanudzić.
Za jakiś czas mogę wrzucić zdjęcia z zmianami w ciągu 2 lat
Ostatnie foty przed końcem sezonu:
Jeszcze bez kątów z przodu
Rolka na 2k15:
Zaciski świeżo po kupnie
Zajawka od Traction Goes Action
[youtube][/youtube]
Konkrety:
Audi A3 8l Quattro polift z roku 2001.
SILNIK: 1.9TDI ASZ 131ps + ponoć jakiś program
UKLAD DOLOTOWY: Seria
UKLAD WYDECHOWY: Straight Pipe 2,35", będzie poprawiony i zmiana średnicy na 2,5"
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: Gwint AP po custom modach, springi FK na tyle, Camber Plates, Front Custom Camber LCA, regulowane tylne wahacze
UKLAD HAMULCOWY: Seria, szykuje się BBK 330mm
BODY-KIT: Oryg. lotka S3 + dokładki zderzaka w kolor, lip z Cupry, pomalowane wkłady lamp na czarno, czarny grill oraz znaczki, mod tylnych lamp
KOŁA: Były Japan Racing JR10 9,5 + 10,5 18", obecnie WORK VS-KF, czekają na zakup rantów...
ŚRODEK: Seria Ambition + podświetlenie słoneczników (lusterek) w podsufitce
CAR-AUDIO: Seria Bose
O planach nie piszę bo mógłbym kogoś zanudzić.
Za jakiś czas mogę wrzucić zdjęcia z zmianami w ciągu 2 lat
Ostatnie foty przed końcem sezonu:
Jeszcze bez kątów z przodu
Rolka na 2k15:
Zaciski świeżo po kupnie
Zajawka od Traction Goes Action
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2015 19:49 przez igl, łącznie zmieniany 1 raz.
Stanced x Cambered Audi A3 8l Quattro | igl
mega robi robote i to na staticu.. takich spasów niektórzy nie mają na air ride ;d graty ładny project ! kibicuje
było : Honda Dj1 50cmm 93r, Kingway Swift 50 4T 08r, Aprilia SR50R Factory 07r
jest : Seat Ibiza 6K2 1.4ANW 99r
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=510066" onclick="window.open(this.href);return false;
jest : Seat Ibiza 6K2 1.4ANW 99r
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=510066" onclick="window.open(this.href);return false;
Stanced x Cambered Audi A3 8l Quattro | igl
Piekna fura, ale nie wierze ze da sie tym jezdzic ...
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Stanced x Cambered Audi A3 8l Quattro | igl
Kozak juz wczesniej widziana :3 Podluznica cieta ? ;>
Mój aktualny dupowóz TOELDO 2 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=539669" onclick="window.open(this.href);return false;
Stanced x Cambered Audi A3 8l Quattro | igl
Mozolnie ale do przodu
Walka z przodem po mału dobiega końca, jeszcze rezam żeby upchać górą Worki bo mają już nieco większe ET niż te testowe JR.
Efekt w końcu mnie zadowala mimo że teraz będę bawił się z błotnikami bo na obecną chwilę jazda jest wykluczona...
Poza tym kompletowanie gratów trwa. Z końcem lutego zderzak powinien trafić na gładzenie, także wtedy też zmieni się i polakieruje nową dokładkę bo stara jest już dead
No i jedna z ważniejszych rzeczy, czyli zwrotnice z S3/TT.
Zaciski są już wymalowane i teraz czekam na detale w ocynku. Wyszła wtopa z odcieniem i jak na złość będzie trzeba malować drugi raz
Walka z przodem po mału dobiega końca, jeszcze rezam żeby upchać górą Worki bo mają już nieco większe ET niż te testowe JR.
Efekt w końcu mnie zadowala mimo że teraz będę bawił się z błotnikami bo na obecną chwilę jazda jest wykluczona...
Poza tym kompletowanie gratów trwa. Z końcem lutego zderzak powinien trafić na gładzenie, także wtedy też zmieni się i polakieruje nową dokładkę bo stara jest już dead
No i jedna z ważniejszych rzeczy, czyli zwrotnice z S3/TT.
Zaciski są już wymalowane i teraz czekam na detale w ocynku. Wyszła wtopa z odcieniem i jak na złość będzie trzeba malować drugi raz
Stanced x Cambered Audi A3 8l Quattro | igl
Małe update'y
1.
Następny up miał być już z rantami albo chociaż z fotami z przymiarki No ale niestety mimo że dosyć dobrze sobie wszystko zaplanowałem to nie wszyscy trzymają terminy albo też coś spartolą...
Obecnie czekam na dystanse pod półoś które tokarz ma zrobić od 2 tyg (ciągle przekłada temrin) przez co auto mam nie jezdne i sobie nie przypasuje błotnika z S3 (trzeba to ogarnąć na aucie...) no i dalej nie wiem ile rantu na przód mam zamawiać
Czyli klasycznie nic się nie układa, wiem jednak że jak zamówię na dniach ranty to dojdą do eventu
Przez ten czas ogarnąłem sobie to co mnie wcześniej denerwowało:
- nowe tuleje poliuretanowe wahaczy przednich z S3
- pomalowana i zamontowana zwrotnica z s3
- LCA Camber - w końcu będą z przodu większe kąty
- Zmiana zwrotnic wymusiła zmianę drążków od S3 wraz z końcówkami
- wyrzeźbiłem sobie adaptery skrętu bo za nic nie dało się ustawić zbieżności - ba prostych kół
- regulowane łączniki stabi
- nowe sanki bo tamte się totalnie przetarły, prawie znikło mocowanie wahacza...
- nowa łapa skrzyni - starą przetarło i wyrwało mi gwint ze skrzyni :/
- w końcu doszły adaptery do Work'ów na które czekałem chyba z 2 miechy...
- nowy mieszek przegubu zewnętrznego prawy przód
- nowy przegub zewnętrzny lewy przód
- łożyska pod nowe zwrotnice
Na ten moment jeszcze zderzak został wygładzony i czekam na przymiarki błotnika, wtedy jak wszystko zagra to kompletuje drugi i malujemy.
Trochę roboty jest ale i tak wszystko zależy od zasranych rantów.
Pod koniec tyg myślę że wrzucę jakieś foty ulepa i zachodzących zmian
Korzystając z okazji ma ktoś propozycje albo pomysł na ciekawe śruby / szpilki na gwint m12 żeby jakoś wkomponować w Worki? Bo słabo widzę zwykłe śruby przy takim zestawieniu...
2.
Wszystko się przedłuża ale po woli widzę koniec
Przymiarki w końcu zrobione - na przód wpada 4.5" rantu oraz na tył 5.5".
Błotnik od esy jeden ogarnięty, teraz kupuję na szybkości drugi i oddaje auto do lakiernika.
Ranty jak się nic nie spieprzy to po 20 powinny być. Niestety na razie dwa ale myślę że następne 2 też szybko wpadną
3.
Czyżby bliżej jak dalej?
Niemożliwe stało się możliwe, według wyliczeń11j miało wejść z wielkimi kombinacjami a tymczasem weszło sobie P&P Trzeba było brać 6" rantu...
Rzeźby ciąg dalszy.
No i błotnik który był kupiony na próbę nie nadaje się do niczego bo przy rolowaniu już pękł, mimo że miał tylko nalot rudy... był na tyle osłabiony. Teraz szukam komplet błotników.
Heble już składam do kupy
Przymiarki na surowo, tarcze poszły do obróbki, w pon mają wrócić i robię w końcu te adaptery...
Kolor zacisków nie wyszedł bo miał to być ciemny fiolet a wyszła MILKA Plan pierwotnie zakładał przemalowanie tego ale teraz zaczynam się łamać i zobaczę jak to siądzie na aucie.
Swoją drogą, ma ktoś dostęp do przewodów stalowych w oplocie w dobrej kasie?
1.
Następny up miał być już z rantami albo chociaż z fotami z przymiarki No ale niestety mimo że dosyć dobrze sobie wszystko zaplanowałem to nie wszyscy trzymają terminy albo też coś spartolą...
Obecnie czekam na dystanse pod półoś które tokarz ma zrobić od 2 tyg (ciągle przekłada temrin) przez co auto mam nie jezdne i sobie nie przypasuje błotnika z S3 (trzeba to ogarnąć na aucie...) no i dalej nie wiem ile rantu na przód mam zamawiać
Czyli klasycznie nic się nie układa, wiem jednak że jak zamówię na dniach ranty to dojdą do eventu
Przez ten czas ogarnąłem sobie to co mnie wcześniej denerwowało:
- nowe tuleje poliuretanowe wahaczy przednich z S3
- pomalowana i zamontowana zwrotnica z s3
- LCA Camber - w końcu będą z przodu większe kąty
- Zmiana zwrotnic wymusiła zmianę drążków od S3 wraz z końcówkami
- wyrzeźbiłem sobie adaptery skrętu bo za nic nie dało się ustawić zbieżności - ba prostych kół
- regulowane łączniki stabi
- nowe sanki bo tamte się totalnie przetarły, prawie znikło mocowanie wahacza...
- nowa łapa skrzyni - starą przetarło i wyrwało mi gwint ze skrzyni :/
- w końcu doszły adaptery do Work'ów na które czekałem chyba z 2 miechy...
- nowy mieszek przegubu zewnętrznego prawy przód
- nowy przegub zewnętrzny lewy przód
- łożyska pod nowe zwrotnice
Na ten moment jeszcze zderzak został wygładzony i czekam na przymiarki błotnika, wtedy jak wszystko zagra to kompletuje drugi i malujemy.
Trochę roboty jest ale i tak wszystko zależy od zasranych rantów.
Pod koniec tyg myślę że wrzucę jakieś foty ulepa i zachodzących zmian
Korzystając z okazji ma ktoś propozycje albo pomysł na ciekawe śruby / szpilki na gwint m12 żeby jakoś wkomponować w Worki? Bo słabo widzę zwykłe śruby przy takim zestawieniu...
2.
Wszystko się przedłuża ale po woli widzę koniec
Przymiarki w końcu zrobione - na przód wpada 4.5" rantu oraz na tył 5.5".
Błotnik od esy jeden ogarnięty, teraz kupuję na szybkości drugi i oddaje auto do lakiernika.
Ranty jak się nic nie spieprzy to po 20 powinny być. Niestety na razie dwa ale myślę że następne 2 też szybko wpadną
3.
Czyżby bliżej jak dalej?
Niemożliwe stało się możliwe, według wyliczeń11j miało wejść z wielkimi kombinacjami a tymczasem weszło sobie P&P Trzeba było brać 6" rantu...
Rzeźby ciąg dalszy.
No i błotnik który był kupiony na próbę nie nadaje się do niczego bo przy rolowaniu już pękł, mimo że miał tylko nalot rudy... był na tyle osłabiony. Teraz szukam komplet błotników.
Heble już składam do kupy
Przymiarki na surowo, tarcze poszły do obróbki, w pon mają wrócić i robię w końcu te adaptery...
Kolor zacisków nie wyszedł bo miał to być ciemny fiolet a wyszła MILKA Plan pierwotnie zakładał przemalowanie tego ale teraz zaczynam się łamać i zobaczę jak to siądzie na aucie.
Swoją drogą, ma ktoś dostęp do przewodów stalowych w oplocie w dobrej kasie?
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Stanced x Cambered Audi A3 8l Quattro | igl
chooora pokraka....;d
szalona audi i to uwielbiam ! albo grubo albo grubiej ;d
szalona audi i to uwielbiam ! albo grubo albo grubiej ;d
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości