Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » wt lut 10, 2015 22:57

Cezar13, dodaj jeszcze z 1k zapasu bo jak zaczniesz składać to wyjdzie tu pierdoła tu pierdoła. Nawet kupując graty to i tak DP nowe będziesz musiał zrobić bo albo wogóle nic nie odstaniesz albo tylko kolanko z flanszą. Zaraz wyjdzie że pompa paliwa słaba i trzeba wymieniać i kolejna już kasa, jakieś uszczelki nakrętki itd znowu kasa. Chcesz robić taki set up żeby wyciągnąć co się da to około 10tys zł musisz przygotować.



Cezar13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 01, 2011 23:26

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cezar13 » śr lut 11, 2015 01:23

Kolanko z flanszą, a co więcej potrzebuję? Teraz siedzi wydech przelot z jednym tłumikiem, DP ori z AGU.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » śr lut 11, 2015 10:16

A kolejne sprawa to taka jak ktoś sam może zrobić takie rzeczy i ma do tego sprzęt to zapłaci tylko za graty :D no chyba ze ma się dwie lewe ręce :P


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
partyzant01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: wt kwie 27, 2010 21:02
Lokalizacja: Białystok

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: partyzant01 » śr lut 11, 2015 12:45

No panowie co mają mk2 1.8T, co wymyśliliście z miską?
Ja jestem w trakcie swapa AGU do Vw Vento i przy tak skręconym gwincie jak jeździłem wcześniej to misa położyła mi się na ziemi... :banghead:
W mk4 to wiadomo, silnik do góry, osłona na misa i wystarczy.
A niestety jak u mnie podniosę silnik to półośka o podłużnicę będzie tarła.


I tak może się tutaj zapytam czy niema ktoś kompletnego kompletu części do konwersji przepustnicy na elektroniczną?


Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » śr lut 11, 2015 20:39

Cezar13, zobacz jak wygląda dp pod K04 a jak pod K03 całkiem inne są a jak już robić to najlepiej zrobić 3" lub przynajmniej 2,5". Policzysz rurkę, kolanko, złącze elastyczne i redukcję pod obecne tłumiki i nie wydaje mi się że graty kupisz za 100zł.

homer21, Sprzęt to nie wszystko. Jeśli chodzi o DP to jak słabo pospawasz i jakiś smark się urwie w środku to pogrucha w tłumiku ale chyba nie muszę Ci mówić co się stanie jak taki smark dostanie się w wirnik turbiny albo pod zawory. Wtedy twoja oszczędność 100 czy 200 zł pomnoży się kilkakrotnie.



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » śr lut 11, 2015 23:10

do k04 potrzebujesz inne dp, inny tip , inne kolanko do turbo -ic , inne przewody woda olej, duzy 3calowy maf, pompa seryjna kleknie przy 260km (mowie z doswiadczenia) troszke się zabawek uzbiera, zapomnial bym , wtryski potrzebujesz 440cc na 270-280km , seryjne starczą na bezpieczne 265KM max.
jednak efekt będzie przyzwoity :)


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mabu79 » czw lut 12, 2015 12:18

Panowie porada potrzebna.Pacjent AGU juz po mapie ale zrobilo sie za malo.Potrzebna mi podpowiedz jaki przeplywomierz zalozyc do modu 300+.Wiem ze od VR6 ze wzgledu na obudowe,ale czy jest jakas roznica miedzy starym a nowym typem?Macie jakies sugestie?


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Cezar13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 01, 2011 23:26

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cezar13 » czw lut 12, 2015 12:27

Ale piszac konwersja nie mialem na mysli zmiany samej turbiny, duzo postow nie mam ale swoje sie juz naczytalem :) :hmm:



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » czw lut 12, 2015 15:34

panowie potrzebuje w miare szybkiej odpowiedzi, czy ta rolka nowa ma miec minimalny luz jak zaznaczylem strzalkami?
Obrazek



Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » czw lut 12, 2015 18:41

przed chwilką właśnie macałem nówkę...to nie ma


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » sob lut 14, 2015 00:14

Cezar13, to przeczytaj jeszcze to http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=9320" onclick="window.open(this.href);return false; I jeszcze raz zrób podliczenie. Oczywiście można sporo oszczędzić i poskładać na starych uszczelkach, nakrętkach i innych pierdołach ale ciekawe ile to pojeździ.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » ndz lut 15, 2015 15:53

_małyTM_ pisze:przed chwilką właśnie macałem nówkę...to nie ma
juz sam niewiem, gosc od ktorego bralem rozrzad, pisal mi ze sprawdzal drugi nowy i ze tez ma lekki luz ta rolka, stara po demontazu tez miala minimalny luz



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: sebastian1901 » pt lut 20, 2015 23:03

slawko333,
czemu nie wsadzisz rozrządu bez tego hydraulicznego napinacza ?
ja wsadziłem rozrząd od superba, napinaczem jest mechaniczna rolka, zestaw mnie kosztował ok 330zł a nie ponad 500zł, i przede wszystkim jest spokój...


Sebastian

Awatar użytkownika
vwcorradovr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt lis 29, 2011 16:05
Lokalizacja: Bolszewo

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: vwcorradovr6 » sob lut 21, 2015 19:44

sebastian1901 pisze:slawko333,
czemu nie wsadzisz rozrządu bez tego hydraulicznego napinacza ?
ja wsadziłem rozrząd od superba, napinaczem jest mechaniczna rolka, zestaw mnie kosztował ok 330zł a nie ponad 500zł, i przede wszystkim jest spokój...
Cos jeszcze musiałeś zmienic ? a koło pasowe wałka rozrządu jakie masz ?Długo na tym rozrzadzie smigasz ? pasuje wszystko idealnie ? Bezpieczne to :? ? Tez jestem przed zmianą rozrządu i chiał bym sie pozbyć tego hydraulicznego badziewia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości