Czyszczenie nastawnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Adamm » czw lut 12, 2015 10:46

ciachotdi, Ja nie neguje tego ze w konkretnym przypadku pomoglo, ale co jesli jest sztywne kolo.?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Czyszczenie nastawnika

Post autor: ciachotdi » czw lut 12, 2015 11:08

Adamm jeżeli jest sztywne koło to można wykluczyć sprzęgło gdyż ma inną budowę i winowajcą może okazać się np. nastawnik :-)

Na przykładzie kolegi damianoo :

auto posiada dwumasę występują drgawki zabieramy się w pierwrszej kolejności za dwumasę

auto posiada sztywne koło występują drgawki zabieramy się w pierwszej kolejności za nastawnik


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Adamm » czw lut 12, 2015 11:11

ciachotdi, gorzej jesli nastawnik jest sprawny a kolo sztywne ... a w temacie drgawek przy dojezdzaniu i takie kombinacje byly, a objaw dokladnie taki sam u wszystkich


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Czyszczenie nastawnika

Post autor: VW_seller » czw lut 12, 2015 16:32

damianoo pisze:więc raczej chyba teraz samochód mi się nie rozsypie na drodze
nie możliwe jest to przy takim przebiegu... :hmm: :jaja:
Adamm pisze:ciachotdi, gorzej jesli nastawnik jest sprawny a kolo sztywne ... a w temacie drgawek przy dojezdzaniu i takie kombinacje byly, a objaw dokladnie taki sam u wszystkich
wiele razy o tym pisałem ,jak pompa już szrot to 10 x czyszczenie nastawnika na błysk 20-stoma maszynami itd nie pomoże . dół pompy tez musi być zdrowy , zazwyczaj wżery są na tłoczku lub rysy stad te drgania szarpania itp ,przy okazji zasyfiony nastawnik ale po czysczeniu dalej to samo wiec trzeba myśleć o wymianie całej pompy zdrowej . po tym jeśli dalej szarpie to już znaczy że na liczniku jeśli pisze 120tys km trzeba pomnożyć x5 wyjdzie wynik taki że motorownia już swoje widziała.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Adamm » czw lut 12, 2015 17:53

VW_seller, ale mowimy o drgawkach przy dojezdzaniu na wcisnietym sprzegle do swiatel a nie szarpaniu autem podczas jazdy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Czyszczenie nastawnika

Post autor: VW_seller » czw lut 12, 2015 18:08

tak naprawde to drgawki maja wiekszosc aut tylko inni tego nie wyczuwaja lub olewaja .

wszystko da się zrobić Adamm, umów sie z klientem i do dzieła . :bigok:


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

puchal.bass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 03, 2015 23:58

Re: Czyszczenie nastawnika

Post autor: puchal.bass » sob kwie 04, 2015 00:17

witam. mam mały problem po czyszczeniu nastawnika. golf 3 1.9 tdi 90 km 1Z
napięcie ustawione 0.740v było 0.780v
dawka 3.8 mg (jaka powinna być dla tego silnika? )
auto chodzi na wolnych jak zegarek 840 rpm ale czasami nie reaguje na pedał gazu lub bardzo wolno wchodzi na obroty. co może być?
różne kombinacje robiłem ustawienie 0.780v i różne dawki ale dalej to samo.
jaki powinien być kąt wyprzedzenia u mnie jest 1.5 stopnia nie wiem czy dobrze?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Czyszczenie nastawnika

Post autor: VW_seller » sob kwie 04, 2015 08:31

Może źle poskladany


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Czyszczenie nastawnika

Post autor: ciachotdi » sob kwie 04, 2015 10:01

a czasem sprężynki nie wsadziłeś odwrotnie ?


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Czyszczenie nastawnika

Post autor: VW_seller » sob kwie 04, 2015 11:23

to bez znaczenia . będzie jeździć . bardziej źle ustawiony magnes . I się ociera .


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

puchal.bass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 03, 2015 23:58

Czyszczenie nastawnika

Post autor: puchal.bass » sob kwie 04, 2015 23:25

poskładany na pewno dobrze. sprężynki założone tak samo. kolego chodzi o magnes na wirniku? właśnie jak przykręcałem induktor (cewke) to zastanawiało mnie to że wirnik był tak blisko jak ruszałem wałkiem . na tych 4 śrubach można to jakoś inaczej zamontować? jest możliwość lekkiego odchylenia to rozkręce jeszcze raz. a żle trzymający lut dawał by takie oznaki? i jeszcze jedno co daje przesunięcie boczne nastawnika w stronę pokrywy zaworów lub do chłodnicy. dzięki wielkie za odpowiedzi



Morsartt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr mar 25, 2015 20:20

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Morsartt » pn maja 25, 2015 05:51

Panowie mam pytanie.
Rowniez mam problemy z praca silnika przy dojazdach.
I wykluczam raczej dwumas, z racji tego ze zostal wymieniony. I w moim temacie na logach ktos stwierdzil ze zawor N108 nie zmienia pracy kata, i faktycznie podczas testow Vagiem nie slychac aby sie przestawial.
Jak mam sprawdzic ten zaworek? Moze byc wina tego ze jest zasyfiony opilkami? Tylko jesli w nim znajde opilki to pompa musi isc do kompletnego czyszczenia tak?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Czyszczenie nastawnika

Post autor: VW_seller » pn maja 25, 2015 06:30

Morsartt pisze:I wykluczam raczej dwumas, z racji tego ze zostal wymieniony
na jaki ? używany czy komplet nowy zestaw ?
Morsartt pisze:podczas testow Vagiem nie slychac aby sie przestawial.
BS kanal 004 i nie widać jak się zmieniają wartosci z ~~ 3.7-8.1 ?
Morsartt pisze:Moze byc wina tego ze jest zasyfiony opilkami?
a jest zasyfiony ?
Morsartt pisze:Tylko jesli w nim znajde opilki to pompa musi isc do kompletnego czyszczenia tak?
wtedy pompa jest już praktycznie szrot i trzeba szukać najelpiej całej dobrej z gwarancją i nie ze szrotu za 300zł ....

u mnie podobne objawy ,telepanie na dojezdzaniu . pomogło wlanie do zbiornika z ON na 5l/0,2l oleju do pił 2t ( czerwony zielony obojętnie ) u siebie stawiam na zacierający się pierscień w pompie bo nastawnik był czysty jak łza jedynie troche syfu z ropy się wytrąciło ,pompa daje dobre cisnienie ale i tak na ciepło trzeba długo kręcić .o dziwo w takim starym ahu gdzie pompa już na wyczerpaniu ,połowe mniej cisnienia co w mk4 tdi ale na ciepłym czy zimnym opdala od strzała i żadnych telepań nie ma ,dla mnie mk4 tdi to tak do 300tys km jezdzi ok potem dzieją się cyrki ,gdzie w ahu dopiero po 2 krotnym przebiegu dopiero się zaczynają....
w mk4 koło pompy szybciej wyrabia się przez co powstają luzy na wałku ( cięższe koło ) przez to też wszystko inne świruje ( przestawiająca się dawka itp )


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: twromek » czw maja 28, 2015 00:19

Czwórka nie odpala na ciepłym przez słabe obroty przy rozruchu a nie to, że pompa szrot.
Jak Ci się zacina pierścień to spróbuj przepolerować to miejsce.
Jak koło pompy może się wyrabiać?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 142 gości