MK III TDI AFN po problemie z turbina:)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

MK III TDI AFN po problemie z turbina:)

Post autor: melon77 » czw wrz 21, 2006 11:18

Witam wszytskich uzytkownikow TDI wlasnie odebralem od mechanika swojego klekota mialem zapieczone lopatki kierownicy teraz smiga jak trzeba dzieki wszytskim za porady pozdr




Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: melon77 » czw wrz 21, 2006 11:29

Ooo witam Cowboy za czyszczenie 200zl i za wyjęcie i zamontowanie tez 200zl troche sporo ale tu w Szczecinie cięzko o dobrego specjaliste od TDI a koles pracuje w serwisie VW takze pewny na 100% i sie zna !!
P.s Cowboy ile leciales swoim AFN na maksa?

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 11:32 ]
i jeszcze jedno Cowboy powiedz mi jesli mozesz gdzie znajduje sie parownik do klimy bo chce sobie zrobic odgrzybianie tak jak w poradzie na naszej stronie VW bo ja nie mam schowku tylko poduszke w tym miejscu jak na zdjeciach?

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:07 ]
teraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw wrz 21, 2006 12:17

melon77 pisze:ile leciales swoim AFN na maksa?
przed chipem leciałem prawie 200 ale to jeden raz o 4 rano na gierkówce na tym wyremontowanym odcinku (koła 195/50/15), po chipie do 180 wciska w fotel, a jako że limiter przesunięty pewnie z 210 by poleciał - ale trzeba kawałek dobrej drogi...

ogólnie mk3 AFN w Variancie 190 powinien poleciec bez problemu a do 180 to dość szybko...dalej troche trzeba bujac...
melon77 pisze:gdzie znajduje sie parownik do klimy
Obrazek

Obrazek

jak chcesz mam całą serwisówkę do klimy w PDF dla mk3 - przesłał mi ją kiedyś greg :)

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:22 ]
teraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?
ja mama całe sprzęgło jak nówka LUK SK

u mnie były (fabrycznie) luźne nity w docisku - Radzikowski wymienił nity za 100 PLN i biegi wchodzą jak miód - nie wierzyłem ale lżej niż w corroli :)

Jakie masz objawy ze sprzęgłem ?

poczytaj tu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=60565&start=15



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » czw wrz 21, 2006 13:27

melon77 pisze:Ooo witam Cowboy za czyszczenie 200zl i za wyjęcie i zamontowanie tez 200zl troche sporo ale tu w Szczecinie cięzko o dobrego specjaliste od TDI a koles pracuje w serwisie VW takze pewny na 100% i sie zna !!
P.s Cowboy ile leciales swoim AFN na maksa?

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 11:32 ]
i jeszcze jedno Cowboy powiedz mi jesli mozesz gdzie znajduje sie parownik do klimy bo chce sobie zrobic odgrzybianie tak jak w poradzie na naszej stronie VW bo ja nie mam schowku tylko poduszke w tym miejscu jak na zdjeciach?

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:07 ]
teraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?
ładnie skroił ... następnym razem odezwij się na privie :hmm:

BTW - nie licz na dobrego 2masowca ... jeśli będziesz szukał drugiego - polecam się - coś się znajdzie na pewno... dobrz by było wsadzić cały komplet z tarczą 228 mm a nie 215 - jeśli planujesz modyfikację softu - koniecznie zastanów się nad lepszym 2masowym - może być używka ale 228 mm minimum ...



Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: melon77 » czw wrz 21, 2006 13:47

Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 13:48 ]
leo... pisze:
melon77 pisze:Ooo witam Cowboy za czyszczenie 200zl i za wyjęcie i zamontowanie tez 200zl troche sporo ale tu w Szczecinie cięzko o dobrego specjaliste od TDI a koles pracuje w serwisie VW takze pewny na 100% i sie zna !!
P.s Cowboy ile leciales swoim AFN na maksa?

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 11:32 ]
i jeszcze jedno Cowboy powiedz mi jesli mozesz gdzie znajduje sie parownik do klimy bo chce sobie zrobic odgrzybianie tak jak w poradzie na naszej stronie VW bo ja nie mam schowku tylko poduszke w tym miejscu jak na zdjeciach?

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:07 ]
teraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?
ładnie skroił ... następnym razem odezwij się na privie :hmm:

BTW - nie licz na dobrego 2masowca ... jeśli będziesz szukał drugiego - polecam się - coś się znajdzie na pewno... dobrz by było wsadzić cały komplet z tarczą 228 mm a nie 215 - jeśli planujesz modyfikację softu - koniecznie zastanów się nad lepszym 2masowym - może być używka ale 228 mm minimum ...
Tzn ze dwumasowka moze byc do wymiany tez??? oby nieeee a po ile ty bys mial jakby co A softu nie planuje zmieniac
pozdr from Szczecin



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw wrz 21, 2006 14:09

sprzegło w AFN- ma 220 mm, w 1Z ma 225 chyba, a w VR6 228... ja mam AFN po wirusie (339 NM) i na razie jeżdze na serii..
melon77 pisze:Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta
to samo co u mnie... pierwszy krok odpowietrzenie układu..

nówka komplet: tarcza+docisk+łożysko oporowe około 750 PLN SACHS..



Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: melon77 » czw wrz 21, 2006 14:11

ok cowboy dzieki za serwisowke :) zobacz kolega wyzej napisal ze dwumasowka tez moze byc do wymiany ciekawe jak to jest najpierw odpowietrze a potem sie zobaczy



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw wrz 21, 2006 14:15

melon77 pisze:ok cowboy dzieki za serwisowke :)
spoko :)
melon77 pisze:dwumasowka tez moze byc do wymiany
jeżeli masz wyorane sprzęgło to może być ale jeżeli nic nie szarpie to raczej nie...

w razie czego jak nie masz kasy to możesz komplet wysłać do Radzikowskiego www.sprzegla.com koło, docisk i tarcze i on Ci wszystko spasuje i zregeneruje...



Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: melon77 » czw wrz 21, 2006 14:48

mi sprzeglo nie szarpie takze tez mysle ze bedzie kolo ok tarcza docisk i lozysko do wymiany ale narazie po kolei odpowietrzyc trzeba ...pozdr



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » czw wrz 21, 2006 18:39

cowboy pisze:sprzegło w AFN- ma 220 mm, w 1Z ma 225 chyba, a w VR6 228... ja mam AFN po wirusie (339 NM) i na razie jeżdze na serii..
melon77 pisze:Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta
to samo co u mnie... pierwszy krok odpowietrzenie układu..

nówka komplet: tarcza+docisk+łożysko oporowe około 750 PLN SACHS..
w golfach i passatach TDI były pchane 3 rodzaje - 215/220/225 - obecne zamienniki kompletne z zamachowym to 228 mm ...

fakt odpowietrzyć układ (skutecznie) to pierwsze co trzeba zrobić ...
teraz obserwuj czy są drgania podczas ruszania z jdynki (szczególnie na zimnym silniku)
po opisie (w tej chwili) to klasyczny przypadek kończącej się tarczy ... ale różne kwiatki się trafiaja - czasami łapa wyciskowa się gnie i taki sam efekt jest jak na padniętym sprzęgle...

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 18:48 ]
melon77 pisze:mi sprzeglo nie szarpie takze tez mysle ze bedzie kolo ok tarcza docisk i lozysko do wymiany ale narazie po kolei odpowietrzyc trzeba ...pozdr
jeśli potrzebujesz tarczę z dociskiem używane- zagadaj na privie - został mi po wymianie koła zamachowego docisk i tarcza LUK'a - w bardzo dobrym stanie - miały nalatane może z 1300 km ... zamachowiec rozleciany też jest - z niego raczej nic już nie będzie :grin:

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 18:53 ]
cowboy pisze:sprzegło w AFN- ma 220 mm, w 1Z ma 225 chyba, a w VR6 228... ja mam AFN po wirusie (339 NM) i na razie jeżdze na serii..
melon77 pisze:Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta
to samo co u mnie... pierwszy krok odpowietrzenie układu..

nówka komplet: tarcza+docisk+łożysko oporowe około 750 PLN SACHS..
kto pisał program ??
u mnie po modzie zmieniłem 4 sprzęgla z tego ostatnie dało radę ale 2masowiec poległ w gruzach ... teraz jest komplet sachsa 228 mm i jak na razie jest OK ... oby jak najdłużej - nie mam już cierpliwości do wyciągania skrzyni :crazy:

ciekawy jestem jak sprawują się jednomasowe koła w AFN'ach - są już takie dostępne na rynq ... i czy przypadkiem komplet od AWX'a nie jest lepszym rozwiązaniem ... szczególnie do aut po mod'ach



Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: melon77 » pt wrz 22, 2006 08:36

a jakie koszta sprzegła od AWX`a??



Awatar użytkownika
spons
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 04, 2006 11:08
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: spons » pt wrz 22, 2006 10:29

W AWX jest inny wieloklin.


www.seat-racing.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 22, 2006 11:50

spons pisze:W AWX jest inny wieloklin.
dokładnie ze sprzęgłami tak wesoło nie jest...AWX jest wzdłużny np. w A6 i Passacie

chociaż akurat turbina z AWX-a pasuje prawie plug & play do AFN-a :)
leo... pisze:u mnie po modzie zmieniłem 4 sprzęgla z tego ostatnie dało radę ale 2masowiec poległ w gruzach ... teraz jest komplet sachsa 228 mm i jak na razie jest OK ... oby jak najdłużej - nie mam już cierpliwości do wyciągania skrzyni
ja tam nie narzekam, na razie ori sprzęgło daje rade :)

wydaje sie że kol. melon77, powinien kupić ori sprzęgło LUK-a i po sprawie...bo wymiana na 228 wiąże się z wymianą dwumasowca ?

po co iść w koszty? skoro jeździ na serii



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 71 gości