MK III TDI AFN po problemie z turbina:)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK III TDI AFN po problemie z turbina:)
Witam wszytskich uzytkownikow TDI wlasnie odebralem od mechanika swojego klekota mialem zapieczone lopatki kierownicy teraz smiga jak trzeba dzieki wszytskim za porady pozdr
Ooo witam Cowboy za czyszczenie 200zl i za wyjęcie i zamontowanie tez 200zl troche sporo ale tu w Szczecinie cięzko o dobrego specjaliste od TDI a koles pracuje w serwisie VW takze pewny na 100% i sie zna !!
P.s Cowboy ile leciales swoim AFN na maksa?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 11:32 ]
i jeszcze jedno Cowboy powiedz mi jesli mozesz gdzie znajduje sie parownik do klimy bo chce sobie zrobic odgrzybianie tak jak w poradzie na naszej stronie VW bo ja nie mam schowku tylko poduszke w tym miejscu jak na zdjeciach?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:07 ]
teraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?
P.s Cowboy ile leciales swoim AFN na maksa?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 11:32 ]
i jeszcze jedno Cowboy powiedz mi jesli mozesz gdzie znajduje sie parownik do klimy bo chce sobie zrobic odgrzybianie tak jak w poradzie na naszej stronie VW bo ja nie mam schowku tylko poduszke w tym miejscu jak na zdjeciach?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:07 ]
teraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?
przed chipem leciałem prawie 200 ale to jeden raz o 4 rano na gierkówce na tym wyremontowanym odcinku (koła 195/50/15), po chipie do 180 wciska w fotel, a jako że limiter przesunięty pewnie z 210 by poleciał - ale trzeba kawałek dobrej drogi...melon77 pisze:ile leciales swoim AFN na maksa?
ogólnie mk3 AFN w Variancie 190 powinien poleciec bez problemu a do 180 to dość szybko...dalej troche trzeba bujac...
melon77 pisze:gdzie znajduje sie parownik do klimy
jak chcesz mam całą serwisówkę do klimy w PDF dla mk3 - przesłał mi ją kiedyś greg
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:22 ]
ja mama całe sprzęgło jak nówka LUK SKteraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?
u mnie były (fabrycznie) luźne nity w docisku - Radzikowski wymienił nity za 100 PLN i biegi wchodzą jak miód - nie wierzyłem ale lżej niż w corroli
Jakie masz objawy ze sprzęgłem ?
poczytaj tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=60565&start=15
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
ładnie skroił ... następnym razem odezwij się na priviemelon77 pisze:Ooo witam Cowboy za czyszczenie 200zl i za wyjęcie i zamontowanie tez 200zl troche sporo ale tu w Szczecinie cięzko o dobrego specjaliste od TDI a koles pracuje w serwisie VW takze pewny na 100% i sie zna !!
P.s Cowboy ile leciales swoim AFN na maksa?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 11:32 ]
i jeszcze jedno Cowboy powiedz mi jesli mozesz gdzie znajduje sie parownik do klimy bo chce sobie zrobic odgrzybianie tak jak w poradzie na naszej stronie VW bo ja nie mam schowku tylko poduszke w tym miejscu jak na zdjeciach?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:07 ]
teraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?
BTW - nie licz na dobrego 2masowca ... jeśli będziesz szukał drugiego - polecam się - coś się znajdzie na pewno... dobrz by było wsadzić cały komplet z tarczą 228 mm a nie 215 - jeśli planujesz modyfikację softu - koniecznie zastanów się nad lepszym 2masowym - może być używka ale 228 mm minimum ...
Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 13:48 ]
pozdr from Szczecin
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 13:48 ]
Tzn ze dwumasowka moze byc do wymiany tez??? oby nieeee a po ile ty bys mial jakby co A softu nie planuje zmieniacleo... pisze:ładnie skroił ... następnym razem odezwij się na priviemelon77 pisze:Ooo witam Cowboy za czyszczenie 200zl i za wyjęcie i zamontowanie tez 200zl troche sporo ale tu w Szczecinie cięzko o dobrego specjaliste od TDI a koles pracuje w serwisie VW takze pewny na 100% i sie zna !!
P.s Cowboy ile leciales swoim AFN na maksa?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 11:32 ]
i jeszcze jedno Cowboy powiedz mi jesli mozesz gdzie znajduje sie parownik do klimy bo chce sobie zrobic odgrzybianie tak jak w poradzie na naszej stronie VW bo ja nie mam schowku tylko poduszke w tym miejscu jak na zdjeciach?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:07 ]
teraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?
BTW - nie licz na dobrego 2masowca ... jeśli będziesz szukał drugiego - polecam się - coś się znajdzie na pewno... dobrz by było wsadzić cały komplet z tarczą 228 mm a nie 215 - jeśli planujesz modyfikację softu - koniecznie zastanów się nad lepszym 2masowym - może być używka ale 228 mm minimum ...
pozdr from Szczecin
sprzegło w AFN- ma 220 mm, w 1Z ma 225 chyba, a w VR6 228... ja mam AFN po wirusie (339 NM) i na razie jeżdze na serii..
nówka komplet: tarcza+docisk+łożysko oporowe około 750 PLN SACHS..
to samo co u mnie... pierwszy krok odpowietrzenie układu..melon77 pisze:Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta
nówka komplet: tarcza+docisk+łożysko oporowe około 750 PLN SACHS..
spokomelon77 pisze:ok cowboy dzieki za serwisowke
jeżeli masz wyorane sprzęgło to może być ale jeżeli nic nie szarpie to raczej nie...melon77 pisze:dwumasowka tez moze byc do wymiany
w razie czego jak nie masz kasy to możesz komplet wysłać do Radzikowskiego www.sprzegla.com koło, docisk i tarcze i on Ci wszystko spasuje i zregeneruje...
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
w golfach i passatach TDI były pchane 3 rodzaje - 215/220/225 - obecne zamienniki kompletne z zamachowym to 228 mm ...cowboy pisze:sprzegło w AFN- ma 220 mm, w 1Z ma 225 chyba, a w VR6 228... ja mam AFN po wirusie (339 NM) i na razie jeżdze na serii..
to samo co u mnie... pierwszy krok odpowietrzenie układu..melon77 pisze:Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta
nówka komplet: tarcza+docisk+łożysko oporowe około 750 PLN SACHS..
fakt odpowietrzyć układ (skutecznie) to pierwsze co trzeba zrobić ...
teraz obserwuj czy są drgania podczas ruszania z jdynki (szczególnie na zimnym silniku)
po opisie (w tej chwili) to klasyczny przypadek kończącej się tarczy ... ale różne kwiatki się trafiaja - czasami łapa wyciskowa się gnie i taki sam efekt jest jak na padniętym sprzęgle...
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 18:48 ]
jeśli potrzebujesz tarczę z dociskiem używane- zagadaj na privie - został mi po wymianie koła zamachowego docisk i tarcza LUK'a - w bardzo dobrym stanie - miały nalatane może z 1300 km ... zamachowiec rozleciany też jest - z niego raczej nic już nie będziemelon77 pisze:mi sprzeglo nie szarpie takze tez mysle ze bedzie kolo ok tarcza docisk i lozysko do wymiany ale narazie po kolei odpowietrzyc trzeba ...pozdr
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 18:53 ]
kto pisał program ??cowboy pisze:sprzegło w AFN- ma 220 mm, w 1Z ma 225 chyba, a w VR6 228... ja mam AFN po wirusie (339 NM) i na razie jeżdze na serii..
to samo co u mnie... pierwszy krok odpowietrzenie układu..melon77 pisze:Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta
nówka komplet: tarcza+docisk+łożysko oporowe około 750 PLN SACHS..
u mnie po modzie zmieniłem 4 sprzęgla z tego ostatnie dało radę ale 2masowiec poległ w gruzach ... teraz jest komplet sachsa 228 mm i jak na razie jest OK ... oby jak najdłużej - nie mam już cierpliwości do wyciągania skrzyni
ciekawy jestem jak sprawują się jednomasowe koła w AFN'ach - są już takie dostępne na rynq ... i czy przypadkiem komplet od AWX'a nie jest lepszym rozwiązaniem ... szczególnie do aut po mod'ach
dokładnie ze sprzęgłami tak wesoło nie jest...AWX jest wzdłużny np. w A6 i Passaciespons pisze:W AWX jest inny wieloklin.
chociaż akurat turbina z AWX-a pasuje prawie plug & play do AFN-a
ja tam nie narzekam, na razie ori sprzęgło daje radeleo... pisze:u mnie po modzie zmieniłem 4 sprzęgla z tego ostatnie dało radę ale 2masowiec poległ w gruzach ... teraz jest komplet sachsa 228 mm i jak na razie jest OK ... oby jak najdłużej - nie mam już cierpliwości do wyciągania skrzyni
wydaje sie że kol. melon77, powinien kupić ori sprzęgło LUK-a i po sprawie...bo wymiana na 228 wiąże się z wymianą dwumasowca ?
po co iść w koszty? skoro jeździ na serii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 71 gości