ciśnienia wtrysków ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ciśnienia wtrysków ?
Witam ostatnio czyściłem nastawnik oraz dałem wtryski do wymiany końcówek oraz ustawienia ciśnienia, po zamontowaniu wtryskiwaczy silnik pracował twardo, przy odpalaniu na zimnym pracował równo niestety po chwili obroty spadały na normalne czyli 903 obr/min silnik zaczynał nierówno pracować jak gdyby nie chodził na jeden cylinder, skakała dawka paliwa od 0 do 7, w czasie jazdy też było można odczuć że nie pracuje któryś cylinder, dzisiaj zacząłem ustawiać dawkę , była 60tylko że mam polskiego vaga 4.9 po kilku próbach zaczęły opadać mi ręce w żadnym wypadku nie mogłem ustawić mniejszej dawki, dopiero zacząłem się bawić na pracującym silniku i okazało się się że jeżeli chcę ustawić dawkę 13 to śruby dokręcić muszę palcami bo mocniejsze dociągnięcie śrub zmienia dawke do 70,przy takim dokręceniu popa jest cały czas zapowietrzona bierze lewe powietrze dodam że wymieniłem uszczelki nastawnika na nowe, po przemyśleniu doszedłem do wniosku że, jest żle ustawine ciśnienie na wtryskach jest za małe silnik to ahu. i wtrysk otwiera się gdy tylko pompa zaczyna tłoczyć a nie w ostatnim momencie. Dodam że jeśli pompa się zapowietrza silnik pracuje miękko pracuje . na wolnych obrotach równo, przed czyszczeniem nastawnika zrobiłem znaki i po ustawieniu na nie silnik nie palił dopiero po przesunięciu nastawnika w stronę sekcji wysokiego ciśnienia auto odpalało.
ciśnienia wtrysków ?
miał bym jeszcze jedno pytanie o co chodzi z podwójnym ciśnieniem wtrysku, bo nie mam o tym pojęcia.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ciśnienia wtrysków ?
I nie dało ci to do myślenia .RSW przy składaniu nastawnika ,też ustawiłeś" na znaki" ?...na znaki niestety nic tu prawidłowo nie ustawisz ,bo "rozrzut " dawki ,po takim ustawieniu ,mimo ze porobisz znaki , może być tak jak opisujesz ,czyli nawet nie odpalisz ...jak ramię RSW ,też ustawiłeś na "oko ",to dawka którą widać na vagu ,nie ma nic wspólnego z rzeczywistą ...cyferki muszą być jak nalezy ,RSW 0,720-0,760 a dawka 3,6 -4,4 ...ustaw to jak nalezy ,i dopiero wtedy można szukać innych przyczynboran pisze: przed czyszczeniem nastawnika zrobiłem znaki i po ustawieniu na nie silnik nie palił dopiero po przesunięciu nastawnika w stronę sekcji wysokiego ciśnienia auto odpalało.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
ciśnienia wtrysków ?
ustawiałem RWS przed rozebraniem miał 0,66- 0.68 v ustawiłem 0.68 v, nastawnik czyściłem drugi raz i za pierwszym razem ustawiłem tak samo nie było problemu, za drugim razem już był, niestety gdy nie mogłem odpalic silnika na ustawione znaki, przyczynę zrzuciłem na zapowietrzającą się pompę na starej uszczelce gdyż po skręceniu pompy cały czas było powietrze w przewodzie zasilającym pompy dlatego zmieniłem uszczelkę, munior rozumiem że RWS w ahu powinien być ustawiony na 0,720 - 0,760. Po jutrze mogę to sprawdzić tylko dlaczego po zluzowaniu pompy gdy dawka nie skacze, i jeśli mógł byś mi wytłumaczyć o co chodzi z tym ciśnieniem na wtryskach był bym wdzięczny. Sam już nie wiem co może być cały czas myślę o tych wtryskach. Niestety vag o którym pisałem nie ma o wartości mierzonych "basic setings" i nie mam jak sprawdzić kąta wyprzedzenia wtrysku jedynie w bloku 4 poz 4 pokazuje 55- 60 teraz przed zluzowaniem pompy pokazywało
22 -38.
22 -38.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ciśnienia wtrysków ?
Skoro ustawiłeś 0,680 to zostaw ...gorzej jakbyś ustawił większe niż 0,800 ,albo zrobił to całkowicie " na oko "boran pisze:munior rozumiem że RWS w ahu powinien być ustawiony na 0,720 - 0,760.
Wtryski i ich ciśnienie ,zostaw w spokoju ,bo ci którzy je "robili" raczej na pewno ustawili tak jak należyboran pisze:jeśli mógł byś mi wytłumaczyć o co chodzi z tym ciśnieniem na wtryskach był bym wdzięczny.
To statycznego kąta wtrysku nie sprawdzisz ,bo bez "basic seting " widzisz kąt wtrysku ,poprawiony przez ECU ....ale dawkę sprawdzisz i ustawisz jak najbardziej .Dawka jak jest za duża ,to obroty falują i dawka skacze od 0 do kilku miligramów ...moim zdaniem ,twoje problemy to powietrze w paliwie ,w drugiej kolejności ustawieniaboran pisze:Niestety vag o którym pisałem nie ma o wartości mierzonych "basic setings"
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
ciśnienia wtrysków ?
Ale powietrza po zmianie uszczelki nie było i wtedy silnik twardo pracował przy gaszeniu tak jakb chciał w drugą stronę sie obrucić, dopiero po poluzowaniu pompy i jej zapowietrzaniu zaczął pracować miękko i gasi się normalnie w miarę normalnie, a cał czas wracam do tych wtrysków bo niewiem jakie cisnienie ustawili.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ciśnienia wtrysków ?
To było przy odbiorze poprosić o zademonstrowanie jak wtryski pylą i przy jakim cisnieniu się otwierają ...normalne i większość osób które zajmują się regeneracją wtrysków ,pokazuje to sama przy ich odbiorze ....teraz jak są załozone to się nie dowiesz ...ale nawet jakby ustawili 220 ,zamiast 190 ,to raczej byś tego nie usłyszałboran pisze: a cał czas wracam do tych wtrysków bo niewiem jakie cisnienie ustawili.
Tego nie chwytam Twardo ,przy gaszeniu ? Jak pompa dostaje zbyt duzo powietrza razem z paliwem ,to może chodzić różnie ,raz mięko ,raz twardo ,bo zmienia się cisnienie wewnętrzne ,odpowiedzialne za utrzymywanie odpowiedniego kąta wtrysku ...ale twardo przy gaszeniu ? ...nie wiem o co chodzi A jaki masz ten kąt wtrysku ,niestety mając ten lipny program ,się nie dowieszboran pisze:Ale powietrza po zmianie uszczelki nie było i wtedy silnik twardo pracował przy gaszeniu
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
ciśnienia wtrysków ?
wtryski robiłem przez znajomego który pracuje w warsztacie, jutro do nich zadzwonię i spytam się o te cisnienie, a jeśli chodzi o te twarde gaszenie to chodzi mi o to że rzuca silnikiem tak jakby zapłon byl nie w tym miejscu, a co do programu niestety masz rację.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ciśnienia wtrysków ?
AHU nie ma klapy gaszącej ,więc zawsze nim "telepnie " przy gaszeniuboran pisze:jeśli chodzi o te twarde gaszenie to chodzi mi o to że rzuca silnikiem tak jakby zapłon byl nie w tym miejscu
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
ciśnienia wtrysków ?
Dzisiaj już nie dam rady do niego zajrzeć ale jutro spróbuje jeszcze raz ustawić dawkę wtrysku, jak przesuwam nastawnik w stronę rozrządu to dawka maleje ?. mam jeszcze pytanie jak ecu mierzy ilość wtryskiwanego paliwa ?
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
ciśnienia wtrysków ?
czemu munior nie jest moderatorem ??
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości