glowica t4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

glowica t4

Post autor: indigo1975 » ndz lut 08, 2015 22:10

Witam, mam silnik 1Y i musze wymienic glowice i chodzi o to ze mam glowice od vw t4 1.9d .Glowica jest prawie identyczna tylko chodzi o to ze w tej z t4 na kazdym zaworze jest tylko 1 sprezyna i jeden gorny talerzyk sprezyny, czy tak to ma byc czy musza byc po 2 sprezyny i dwa te talerzyki pod sprezyny? Dodam ze jak rozebralem ta z t4 to tak bylo


indigo1975

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

glowica t4

Post autor: VW_seller » ndz lut 08, 2015 22:35

Jak są 2 to lepiej .


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

glowica t4

Post autor: indigo1975 » ndz lut 08, 2015 23:06

ale czy tak oryginalnie wychodzily te glowice ze jedna sprezyna i jeden talerzyk na 1 zawor?


indigo1975

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

glowica t4

Post autor: VW_seller » pn lut 09, 2015 08:15

może ktoś to robił u mnie w audi są 1 sprężyny a też powinny być 2 . I silnik przez to cicho chodzi ale na zimnym jak mu wdepniesz to się zawory zawiesza .


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

glowica t4

Post autor: Michał_1977 » pn lut 09, 2015 08:37

indigo1975 pisze:ale czy tak oryginalnie wychodzily te glowice ze jedna sprezyna i jeden talerzyk na 1 zawor?
Nie martw się,że ktoś coś spieprzył,były takie głowice.
Złóż tą głowicę z T4 z tymi talerzykami i sprężynami z 1Y i będzie git.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

marian6666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt mar 28, 2006 17:57
Lokalizacja: lubelskie

glowica t4

Post autor: marian6666 » pn lut 09, 2015 14:20

Potwierdzam, sam ostatnio się spotkałem z tylko jedną sprężyną.



Awatar użytkownika
markim321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:37
Lokalizacja: New Dzikow

glowica t4

Post autor: markim321 » pn lut 09, 2015 19:12

To są takie same silniki z tym że w T4 miał 60km i oznaczenie 1X. Przez to moga się różnić detalami.


viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

glowica t4

Post autor: indigo1975 » pn lut 09, 2015 21:22

a czy gwintowana sruba z boku glowicy od napinacza paska rozrzadu bedzie pasowac do napinacza nowszego typu bo mam ten nowszy typ a w tej glowicy z t4 byl starszy typ napinacza


indigo1975

arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

glowica t4

Post autor: arka10 » pn lut 09, 2015 21:39

Zamień szpilki.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

glowica t4

Post autor: JABcok20 » wt lut 10, 2015 14:55

Jak są zawory z trzonkami 8mm sa dwie sprężyny, głowice z t4 mają dodatkowe odpowietrzenie na głowicy zaraz nad skrzynią obok króćca odpowietrzającego. Z tego powodu że silnik jest pochylony inaczej niż w osobówce...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

glowica t4

Post autor: indigo1975 » wt lut 10, 2015 20:20

zawory sa 7mm i jest dodatkowe odpowietrzenie ,myslalem zeby je zaslepic


indigo1975

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

glowica t4

Post autor: JABcok20 » wt lut 10, 2015 20:43

Ja mam głowicę z takim odpowietrzeniem w silniku tdi ok 300 konnym więc na pewno nie ma to negatywnego wpływu na żywotność. Daj to trójnikiem do zbiorniczka wyrównawczego. Koszt węży i trójnika będzie znikomy.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

glowica t4

Post autor: indigo1975 » wt lut 10, 2015 21:53

ok tak zrobie, martwi mnie to ze w w tej z t4 jest sruba do napinacza m10 a nie chce zakladac napinacza starego typu bo przy swojej glowicy mam nowy napinacz na srube m8 a nie wiem jakiej srednicy jest otwor w mojej glowicy tej na aucie.Nie mam w okolicy tokarza zeby zrobil taka srube ze w glowicy jest m10 a dalej przechodzi na m8


indigo1975

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

glowica t4

Post autor: JABcok20 » wt lut 10, 2015 22:28

Na manualnym napinaczu nie możesz za bardzo napinać paska bo Ci luz na wałku pompy wyrobi...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości