Yo
Mam zagadke do rozwiazania. Tyczy sie sterowania centralnym z pilota. Wszedzie mam silowniki na powietrze, lecz zamek dziwnie sie zachowuje. Zaczne od przedstawienia wam centralki alarmu steeli men sm 100 kluczyk scyzoryk + 2 piloty.
Zrobilem do tego alarmu 2 przekazniki 540 z sygnalem "+" na kanaly otworz, zamknij (w ten sposob chcialem podac sygnal z akumulatora zastepujac mechaniczny silownik) z nadzieja ze bedzie centralny chodzil z pilota.
Cos chyba nie wyszlo. 2 pompki sprawdzalem, 2 elektroniki nie? ale zamek otwiera sie lub zamyka uprzednio naciskajac 1 guzik potem drugi docelowy. Otworz~zamkni lub, zamknij~otworz. Wtedy zamek reaguje jak powinien, ale co z tego jak morduje pilot. Na zadany 1 guzik natomiast po chwili od zalaczenia nie reaguje prawie pompka, jakby sily jej brakowalo. Wykluczam centralke daje na 3.5 sek napiecie przez przekazniki.
Same pompki po podaniu napiecia bezposrednio z aku reaguja jak chce i kiedy chce. Moze mi to ktos wyjasnic? Gdzie tu logika.
Zamek pneumatyczny a sterowanie z pilota.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
Zamek pneumatyczny a sterowanie z pilota.
Ja rozwiązałem to w prostszy sposób. Zamontowałem stycznik oryginalny z drzwi na przeciw siłownika elektrycznego z pilota, zamienione tylko przewody aby odwrotnie działał.
Tak to wyglądało niedawno.
Tak to wyglądało niedawno.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zamek pneumatyczny a sterowanie z pilota.
Cos jest zle wpiete, daj schemat tej centralki i przypomnij czym jest w oryginale pompka sterowana, plusem czy masa
Zamek pneumatyczny a sterowanie z pilota.
Ok. Pare zdjec.
1. Cenatralka i przekazniki. Poki co fazy testowe tego.
Schemat na ktorym opiera sie kazdy moj przekaznik.
2. Schemat autoalarmu.
Ja korzystam ze schematu gorny prawy.
Tak czy siak przekazniki podaja napiecie 12V z akumulatora i nie chce to dzialac. Mozliwe zeby dioda IN... robila zamieszanie? Tyle ze na mierniku pokazuje napiecie z aku na przewodach.
1. Cenatralka i przekazniki. Poki co fazy testowe tego.
Schemat na ktorym opiera sie kazdy moj przekaznik.
2. Schemat autoalarmu.
Ja korzystam ze schematu gorny prawy.
Tak czy siak przekazniki podaja napiecie 12V z akumulatora i nie chce to dzialac. Mozliwe zeby dioda IN... robila zamieszanie? Tyle ze na mierniku pokazuje napiecie z aku na przewodach.
Zamek pneumatyczny a sterowanie z pilota.
tam do pompki wchodzą trzy przewody, jeden jest masowy, ten brązowy, jest jeszcze czerwono-żółty i jeszcze jeden, i pod ten czerwono żółty podepnij sterowanie "otwórz" z centralki, a pod ten drugi "zamknij", jak będzie na odwrót to po prostu przewody przepniesz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 71 gości