Problem z wycieraczkami przód
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wycieraczkami przód
Witam
Szperałem trochę ale nie mogłem trafić na nic konkretnego na forum, zakładam więc nowy temat.
Szczegółowo i obrazowo problem pokazany jest na załączonym filmie...
" onclick="window.open(this.href);return false;
Chcąc wyłączyć wycieraczki działają one jeszcze przez 7-9 cykli i nie zatrzymują się na dole tylko w różnych punktach na szybie, bieg I, II jak i III działają prawidłowo. Czasami jest tak że za którymś razem wycieraczki zatrzymają się na dole i jest ok aż do pierwszego użycia... Praktycznie każde włączenie zapłonu, odpalenie auta powoduje uruchomienie wycieraczek chyba że jak wspomniałem wcześniej zatrzymają się wcześniej w normalnym miejscu.
Charakterystyczne jest również to cykanie w tle (przekaźnik?) Mechanik dzisiaj stwierdził że prawdopodobnie wadliwy jest silniczek (dokładniej programator w silniczku) i należy wymienić go na nowy.
Jakie jest wasze zdanie, czy do wymiany jest faktycznie silniczek?
Pozdrawiam
Szperałem trochę ale nie mogłem trafić na nic konkretnego na forum, zakładam więc nowy temat.
Szczegółowo i obrazowo problem pokazany jest na załączonym filmie...
" onclick="window.open(this.href);return false;
Chcąc wyłączyć wycieraczki działają one jeszcze przez 7-9 cykli i nie zatrzymują się na dole tylko w różnych punktach na szybie, bieg I, II jak i III działają prawidłowo. Czasami jest tak że za którymś razem wycieraczki zatrzymają się na dole i jest ok aż do pierwszego użycia... Praktycznie każde włączenie zapłonu, odpalenie auta powoduje uruchomienie wycieraczek chyba że jak wspomniałem wcześniej zatrzymają się wcześniej w normalnym miejscu.
Charakterystyczne jest również to cykanie w tle (przekaźnik?) Mechanik dzisiaj stwierdził że prawdopodobnie wadliwy jest silniczek (dokładniej programator w silniczku) i należy wymienić go na nowy.
Jakie jest wasze zdanie, czy do wymiany jest faktycznie silniczek?
Pozdrawiam
Re: Problem z wycieraczkami przód!!!
Witam,bardziej podejrzewał bym przekażnik,ale niech inni się wypowiedzą.
Problem z wycieraczkami przód!!!
podmienić i będzie wiadomoamatorek pisze:Witam,bardziej podejrzewał bym przekażnik
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Problem z wycieraczkami przód!!!
No właśnie ten przekaźnik chodzi mi po głowie, świadczyć może o tym to głośne cykanie na filmie w tle. Gdzie ten przekaźnik się znajduje, jest jakoś oznaczony? podejrzewam że gdzieś pod kierownicą, jak się do niego dostać?
Problem z wycieraczkami przód
Przy silniczku masz styki do pozycjonowania wycieraczek, a to że cyka to dostaje sygnał na przekaźnik , tak jakby rozwarcie styków pozycjonera było za małe i na ułamek sekundy wyłącza ale mechanizm jeszcze wykonuje minimalny ruch . Włącz wycieraczki i jak tak wariują przytrzymaj ręką jak dochodzą do dołu jak się wyłączą na 100% styki w silniczku.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Re: Problem z wycieraczkami przód
To może być to, chyba trafna diagnoza w momencie schodzenia wycieraczek do dołu docisnąłem je i wyłączyły się, również po zatrzymaniu wycieraczek np. w połowie szyby ściągnąłem je ręką na dół (schodzą lekko) i jest ok. Dobra i co teraz? wymiana silniczka czy można to w jakiś sposób naprawić?rotkeh pisze:Przy silniczku masz styki do pozycjonowania wycieraczek, a to że cyka to dostaje sygnał na przekaźnik , tak jakby rozwarcie styków pozycjonera było za małe i na ułamek sekundy wyłącza ale mechanizm jeszcze wykonuje minimalny ruch . Włącz wycieraczki i jak tak wariują przytrzymaj ręką jak dochodzą do dołu jak się wyłączą na 100% styki w silniczku.
Problem z wycieraczkami przód
Możesz rozebrać i sprawdzić czy styki nie są wypalone lub odkształcone. Można wyczyścić i podgiąć żeby bardziej je rozwierało .Jak przegrzane i straciły elastyczność , nie warto się bawić znowu się odkształcą i problem powróci. Może też być wytarta ( wytopiona ) krzywka wtedy szkoda zabawy.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Problem z wycieraczkami przód
Ok czyli wymiana silniczka! jak się do niego dostać? taka wymiana jest jakoś szczególnie skomplikowana? może jest jakiś instruktarz co jak po kolei...
Problem z wycieraczkami przód
Zdejmujesz ramiona wycieraczek ,potem plastik podszybia a tam już powinien być dostęp do silniczka . Odkręcasz śrubę od silniczka (ramie jest na stożku ) ,dalej odkręcasz 3 śruby które trzymają silniczek wypinasz kostkę i już masz silniczek wymontowany . Montaż w odwrotnej kolejności tylko zanim dokręcisz śrubę ramienia tą na stożku ustawiasz wycieraczki w dolnym położeniu.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Problem z wycieraczkami przód
Można wymontować sam silniczek czy trzeba z całym mechanizmem? Jak zabrać się za demontaż tego plastiku podszybia, nie chcę nic połamać...
Re: Problem z wycieraczkami przód
Tutaj masz temat jak to zrobić
viewtopic.php?t=55632" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?t=55632" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości