OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
W jaki sposób skonstruowany jest ostatni tłumik w 7 R? W trybie normal pracują dwa skrajne zewnętrzene wyloty, w trybie race otwierają się zawory i do roboty wkraczają wewnętrzne wyloty.
Czy tylny wydech dzieli się na dwie sekcje, 1 to do normalnego trybu gdzie dzwięk jest wygłuszany, a druga sekcja mniej wygłuszona do wewnętrznych wylotów, która jest mniej wygłuszona i aktywowana dla trybu race ?
Czy działą to inaczej i wzrost głośności następuje przez to ze są 4 wyloty aktywne, ciśnienie staje się mniejsze i trochę głośniej hałasuje ?
Myślę i kombinuję jakby tu może poprawić dzwięk na seryjnym wydechu. Myślę ze tylny wydech to by szło rozsądnie ogarnąć za naprawdę niewielką kasę i zrobić sobie z tego coś fajnego tylko pytanie jak wygląda oryginał w środku. Czy idzie go poprawić czy trzeba coś innego wyrzeźbić.
A może wystarczy tylko środkowy tłumik (rezonator) wywalić i będzie przyjemniej?
			
									
									Czy tylny wydech dzieli się na dwie sekcje, 1 to do normalnego trybu gdzie dzwięk jest wygłuszany, a druga sekcja mniej wygłuszona do wewnętrznych wylotów, która jest mniej wygłuszona i aktywowana dla trybu race ?
Czy działą to inaczej i wzrost głośności następuje przez to ze są 4 wyloty aktywne, ciśnienie staje się mniejsze i trochę głośniej hałasuje ?
Myślę i kombinuję jakby tu może poprawić dzwięk na seryjnym wydechu. Myślę ze tylny wydech to by szło rozsądnie ogarnąć za naprawdę niewielką kasę i zrobić sobie z tego coś fajnego tylko pytanie jak wygląda oryginał w środku. Czy idzie go poprawić czy trzeba coś innego wyrzeźbić.
A może wystarczy tylko środkowy tłumik (rezonator) wywalić i będzie przyjemniej?
- RuchaczPuchacz
- Ma gadane 
- Posty: 217
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 15:23
- Lokalizacja: BP / WAW
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Żeby był przyjemniejszy dźwięk trzeba wywalić lub " wybebeszyć" kata. Dwa tłumiki to praktycznie przeloty.
			
									
									- RuchaczPuchacz
- Ma gadane 
- Posty: 217
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 15:23
- Lokalizacja: BP / WAW
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Pewnie wystarczy  ciekawe czy wyskoczy check engine na desce przy sportowym kacie? Wybrałem pierwszą opcję ponieważ kupiłem za małe pieniądze oryginalny wydech na allegro
 ciekawe czy wyskoczy check engine na desce przy sportowym kacie? Wybrałem pierwszą opcję ponieważ kupiłem za małe pieniądze oryginalny wydech na allegro 
			
									
									 ciekawe czy wyskoczy check engine na desce przy sportowym kacie? Wybrałem pierwszą opcję ponieważ kupiłem za małe pieniądze oryginalny wydech na allegro
 ciekawe czy wyskoczy check engine na desce przy sportowym kacie? Wybrałem pierwszą opcję ponieważ kupiłem za małe pieniądze oryginalny wydech na allegro 
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Na ebayu po 400-500 euro są dostępne downpipe ze sportowym katem robione w DE. Gdzies dostane w lepszej cenie ?
			
									
									OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Hym... Patryk mowil, ze po dp nie wiele sie zmienia dzwiek...
			
									
									Można powiedzieć R400 na giftach! 
						
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
no ale po dp z 15 koni pewnie dojdzie 
A jakby tak środkowy tłumik(rezonator) przerobić w taki sposób żeby go można było łatwo podmieniać z prostą rurą? Miałem kiedyś w BMW tylne tłumiki na takie klamry, wystarczyło je odkręcić, odpiąć tłumiki fabryczne i montowałem sobie tłumiki Hartge na kilka dni żeby pobuczało i potem z powrotem w 20 minut wracałem do seryjnych końcówek.
Nie byłoby problemu z czymś takim, czy jednak nie spawany wydech mógłby robić jakieś niekorzystne zawirowania?
Dziś jak w palnik dałem to z pobocza cały piach za mną wydmuchiwało i wyprzedzanym na szybe pakowało, więc przepływ spalin tam jest konkret.
			
									
									
A jakby tak środkowy tłumik(rezonator) przerobić w taki sposób żeby go można było łatwo podmieniać z prostą rurą? Miałem kiedyś w BMW tylne tłumiki na takie klamry, wystarczyło je odkręcić, odpiąć tłumiki fabryczne i montowałem sobie tłumiki Hartge na kilka dni żeby pobuczało i potem z powrotem w 20 minut wracałem do seryjnych końcówek.
Nie byłoby problemu z czymś takim, czy jednak nie spawany wydech mógłby robić jakieś niekorzystne zawirowania?
Dziś jak w palnik dałem to z pobocza cały piach za mną wydmuchiwało i wyprzedzanym na szybe pakowało, więc przepływ spalin tam jest konkret.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Przerobic mozna. Wyciac srodkowy na prostych odcinkach i potem chcac do niego wrocic dac takie obejmy skrecane. Ma to swoja wade tylko. Przerobilem w a4 Q i w eresie. Te obejmy lubia popuszczac...
Gdzie widzialem filma z wycietym srodkiem i, ze tak powiem sutow nie rwie...
			
									
									Gdzie widzialem filma z wycietym srodkiem i, ze tak powiem sutow nie rwie...
Można powiedzieć R400 na giftach! 
						
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
To co zrobić żeby suty rwało? Do MG mam daleko a gotowce są jakby to powiedzieć 'troche' za drogie.
			
									
									OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Dp w tym aucie nie daje mocy. Wywalenia kata na rzecz sportowego ponoc +11ps
Info MG
			
									
									Info MG
Rs3 650+
						OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
No tak, ale downpipe to i katalizator. Na sportowym katalizatorze może być ciut głośniejszy albo strzały z wydechu bardziej wyraźne. Zmieniłem ostatnio dp u siostry i jest głośniej. Moim zdaniem jak już robić w eRce wydech to cały. Będzie i głośniejszy (wedle uznania) i mniej restrykcyjny (sportowy katalizator plus większa średnica) oraz może być ładniejszy (kwestia końcówek wydechu). Ja uważam, że to była najlepsza modyfikacja w mojej eR, chyba nawet lepsza od programu 
			
									
									
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
						2010 - 2014 Golf .:R20
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Kogo dzisiaj widziałem w Rzeszowie? - Niebieskie 7R rejka RZ??  
			
									
									
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
http://autokult.pl/24398,ford-focus-rs- ... ezentowany" onclick="window.open(this.href);return false;
Konkurencja eRki zaprezentowana, ciekawe jak sprawdzi się fordowski napęd AWD z torque vectoringiem, pewnie lepiej niż napęd eRki
			
									
									Konkurencja eRki zaprezentowana, ciekawe jak sprawdzi się fordowski napęd AWD z torque vectoringiem, pewnie lepiej niż napęd eRki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości





