[MK3][1Z] Gaśnie przy ostrym skręcaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

[MK3][1Z] Gaśnie przy ostrym skręcaniu

Post autor: Rafit » pn wrz 18, 2006 22:44

Problem żadko się zdarza, ale powtórzył się 3 raz co mnie troche niepokoi, ponieważ kiedy autko gaśnie na zakręcie robi się dość niebezpiecznie.

Wygląda to tak: stoję np na skrzyżowaniu i chce szybciej przejechać je to wciskam mocniej w pedał, autko się przechyla i gaśnie po przekroczeniu 3 tys obrotów.



Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

Post autor: Radzik763 » czw wrz 21, 2006 06:21

Czy masz klekotka czy bezyniaka. Prawdopodobnie gasnie ci skrecajac w prawo. Sprawdz filtr powietrza w jakim masz stanie jak bardzo brudny to wymien. A moze masz autko na LPG to prawdopodobnie masz zle zamonyowana rure doprowadzajacapowietrze do filtra.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw wrz 21, 2006 08:28

Radzik a skad pomysl ze ma benzyniaka?? przeciez to forum diesli i ma wyraznie podane ze to silnik 1Z :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

Re: [MK3][1Z] Gaśnie przy ostrym skręcaniu

Post autor: Lukasz3k » czw wrz 21, 2006 09:28

Rafit pisze:Problem żadko się zdarza, ale powtórzył się 3 raz co mnie troche niepokoi, ponieważ kiedy autko gaśnie na zakręcie robi się dość niebezpiecznie.

Wygląda to tak: stoję np na skrzyżowaniu i chce szybciej przejechać je to wciskam mocniej w pedał, autko się przechyla i gaśnie po przekroczeniu 3 tys obrotów.
sprawdz przekaznik 109 i kostke przy stacyjce, poza tym podepnij pod VAGa moze cos pokaze

--
Pozdrawiam



Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

Post autor: Radzik763 » czw wrz 21, 2006 10:53

Ja tylko podałem przyczyny ktore wystepowały u mnie jak miałem gazowca i przy brydnym filtrze powietrza(Zarąbanym na maxa po kupnie samochodu)Klekotka



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » czw wrz 21, 2006 11:20

Radzik763 pisze:Prawdopodobnie gasnie ci skrecajac w prawo.
Zawsze przy skręcie w lewo to się zdarza.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw wrz 21, 2006 11:34

sprawdz 109, jak napisano powyzej.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » pt wrz 22, 2006 00:12

sprawdz przekaznik 109
a jak go sprawdzić?



Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

Post autor: Lukasz3k » pt wrz 22, 2006 09:57

a jak go sprawdzić?
pod kierownica sciagasz ten plasticzek co oslania bezpieczniki musisz teraz tam wsadzic glowke i nad bezpiecznikami sa przekazniki i jeden bedzie mial nr 109 wyciagasz go(teraz napewno juz nawet samochodu nie odpalisz ;). Najlepiej go rozebrac i poprawic luty bo puszczaja po pewnym czasie jak przelutujesz to powinien dzialac jak nowy, ja juz ten zabieg u siebie robilem, bo ten mi padl. Zlozyc go do kupy i wlozyc na miejsce i sprawdzic czy juz wszytsko wporzadku.

Ewentualnie potem pozostaje Ci taka kosteczka przy stacyjce co juz moze nie laczyc. Tego jeszcze nie robilem ale gdzies na forum bylo.

--
Pozdrawiam



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » pt wrz 22, 2006 23:38

Wymieniłem dziś filtr paliwa, bo i tak nie wymieniałem go od kupna samochodu, więc przydało mu się to. Jutro jeszcze rozbiorę ten przekaźnik i zobaczymy co dalej :)



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt wrz 22, 2006 23:45

Rafit, masz jeszce jedna opcję zobacz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... i+ga%B6nie



rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » sob wrz 23, 2006 07:33

skoro tylko w lewo to moze jednoznacznie wskazuje ze sila odsrodkowa wyrzuca paliwo na zewnatrz i pompa nie ma czego podawac tzn. gasniecie na zasadzie dzuszenia sie (moze masz jakas nieszczzelnosc na wezu dolotowym paliwa) ewntualnie jesli gasnie nagle to moze styki od elektrozaworu sa "zrzucane na lewo" i zawor sie rozlacza-zamyka skutkiem czego gasnie. tak mi przyszlo do glowy


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » ndz wrz 24, 2006 11:41

Objaw nadal występuje nawet na rondzie przy większym bucie gaśnie :(. Dziś rozbiorę ten przekaźnik... Okazuje się że gaśnie w lewo i prawo bo wczoraj zgasł dwa razy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 184 gości