odma/podcisnienia V5 zminnne długosci kolektora..

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maciekkarkocha
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: pn cze 22, 2009 23:21
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

odma/podcisnienia V5 zminnne długosci kolektora..

Post autor: maciekkarkocha » wt kwie 23, 2013 18:09

Posiada ktoś jakiś przejrzysty schemat jak powinny byc podłączone przewody ? Bo u mnie nadal lipa zassana jest przy odpalonym i nic sie nie dzieje :/ Tak samo dół podczas jazdy zrobił się nijaki :/



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

odma/podcisnienia V5 zminnne długosci kolektora..

Post autor: MaciekV5 » pt kwie 18, 2014 21:00

odkopuję...
robertt_1987, udało Ci się rozwiązać problem? W końcu doszedłem do tego, że u mnie to raczej nie działa, a na pewno nie działa kiedy auto jest na postoju i sprawdzam pod maską.
Sprawdziłem wtyczki od zaworków N156 i napięcie na jednej z nich jest tak jak pisałeś 8V. Do drugiej wtyczki dzisiaj nie dotarłem, jutro jeszcze spróbuję. Przewody podciśnieniowe wymienione, podłączone wszystko zgodnie ze schematem, gruszka sprawna (podłączyłem podciśnienie bezpośrednio do gruchy i zassało bez problemu). Podmieniłem jeden z zaworków i również bez rezultatu.
Ciekaw jestem czy do czegoś doszedłeś.



maciekkarkocha
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: pn cze 22, 2009 23:21
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

odma/podcisnienia V5 zminnne długosci kolektora..

Post autor: maciekkarkocha » ndz lis 23, 2014 20:06

Jeśli by ktoś potrzebował mam do sprzedania tą gruszkę co jest przy kolektorze. Membrana wszystko igła.



Arasimek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt sty 30, 2015 21:07

Re: odma/podcisnienia V5 zminnne długosci kolektora..

Post autor: Arasimek » ndz lut 01, 2015 15:36

Witam, odkopuje temat, mam bore, wszystko działa sprawdzone, a jak złoże do kupy gruchy nie zasysa...jeśli ktos z Was doszedł co to jest proszę o pomoc. Dzięki z góry.



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

odma/podcisnienia V5 zminnne długosci kolektora..

Post autor: MaciekV5 » ndz lut 01, 2015 20:09

Arasimek, U mnie już działa ale co ja mam Ci napisać jak nie wiem co tam u Ciebie jest pod maską?
Zazwyczaj uszkodzeniu ulega gruszka lub zawór.



Arasimek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt sty 30, 2015 21:07

odma/podcisnienia V5 zminnne długosci kolektora..

Post autor: Arasimek » pn lut 02, 2015 13:05

MaciekV5, mam pod maska 2.3 V5 AGZ, gruszka działa, zawory zamykają/otwierają, chyba ze nie tak jak trzeba,wężyki nowe, oraz dziwny objaw jak kręcę się po parkingu, wiadomo pół sprzęgło, obroty lekko ponad 1000rpm i nagle się zatrzymuje wciskam sprzęgło, noga z gazu i potrafi zgasnąć jak da radę to podbije obroty... Możliwe że przepływka siada? lub coś z EGR? Błędy sprawdzę jak ogarnę gniazdo diagnostyczne, bo licznik chyba nie puszcza napięcia,ale to inny temat. Dlatego pytam, bo wiadomo trzeba zacząć od diagnostyki. Myśłałem że gruszkę, zaworki od podciśnienia ogarnę narazie bez diagnostyki.



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

odma/podcisnienia V5 zminnne długosci kolektora..

Post autor: MaciekV5 » pn lut 02, 2015 13:23

Arasimek pisze:Dlatego pytam, bo wiadomo trzeba zacząć od diagnostyki.
Dokładnie, bez ogarnięcia tego tematu możemy sobie wróżyć. Napraw gniazdo diagnostyczne to będzie coś więcej wiadomo, nie słyszałem jeszcze żeby w VR5/VR6 padł EGR.
Możliwe, że masz nieszczelności w układzie dolotowym i jest za małe podciśnienie aby zassało gruszkę.
Możesz sprawdzić multimetrem jakie jest napięcie na dwóch elektrozaworach. Jeden jest od regulatora ciśnienia paliwa (będzie stale wskazywał ok. 8V jak dobrze pamiętam), a na drugim powinno pojawić się na chwilę napięcie po gwałtownym wciśnięciu gazu. Dobrze sprawdzać w dwie osoby.
U mnie uszkodzony był elektrozawór (pęknięty i puszczał podciśnienie "bokiem"). Przy okazji, ze schematami w ręku, wymieniłem wszystkie przewody od podciśnienia i teraz działa wszystko bez zarzutu.



Arasimek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt sty 30, 2015 21:07

odma/podcisnienia V5 zminnne długosci kolektora..

Post autor: Arasimek » pn lut 02, 2015 14:29

No to będę sprawdzał po raz kolejny. Musi coś z tego wyjść...dzięki. Dam znać co wyszło.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości